Олеся Отзыв написан 26 августа, 2024 год19 просмотров
Забронювала квиток за 2 тижні до відправлення. Сказали, що має зателефонувати водій напередодні та підтвердити місце висадки. Зателефонували оператори та підтвердили мою бронь, дзвінок водія пообіцяли пізніше, але водій так і не зателефонував. Відправлення мало бути о 7:30. О 7:10 була на зазначеному місці і зателефонувала, щоб дізнатися номер бусу. Ніхто не брав слухавку до 7:35, а в вайбері відписали о 7:25 , що звʼязуються з оператором для уточнення деталей і зникли. Передзвонивши оператори також сказали, щоб я чекала інформації, бо вони звʼязуються з перевізником. О 8:10 не отримавши жодної інформації, зателефонувала повторно і мені дали номер телефону перевізника, зі словами: «Спробуйте самі зателефонувати. Можливо у Вас швидше вийде». І не повірите, в мене вийшло з першої спроби, тільки там мені сказали, що також перевірять інформацію і перетелефонують мені. У цей момент мені написали у телеграмі з Рубікону (8:25): «Вас перевізник не забрав?». Я написала, що ні!!!!! І я вже більше години намагаюсь зʼясувати хоч щось! О 8:31 я отримала ось таке повідомлення: «Перевізник відповів що сталася помилка він вже за 100 км від Києва Є рейс на сьогодні на 12:30 рейсовий автобус але для бронювання потрібно 100% оплата». Але більше не хотіла мати нічого спільного з цією компанією.
Достоинства:
Оператори передзвонюють і ввічливо спілкуються.
Недостатки:
Не зателефонував водій. Просто не забрали мене у зазначений час у зазначеному місці.
Не відповідали по пів години на дзвінки, коли це було так необхідно
Найжахливіша ситуація, яка зі мною траплялася - Отзывы о Компания Рубикон (Rubikon)
Відправлення мало бути о 7:30. О 7:10 була на зазначеному місці і зателефонувала, щоб дізнатися номер бусу. Ніхто не брав слухавку до 7:35, а в вайбері відписали о 7:25 , що звʼязуються з оператором для уточнення деталей і зникли. Передзвонивши оператори також сказали, щоб я чекала інформації, бо вони звʼязуються з перевізником. О 8:10 не отримавши жодної інформації, зателефонувала повторно і мені дали номер телефону перевізника, зі словами: «Спробуйте самі зателефонувати. Можливо у Вас швидше вийде». І не повірите, в мене вийшло з першої спроби, тільки там мені сказали, що також перевірять інформацію і перетелефонують мені.
У цей момент мені написали у телеграмі з Рубікону (8:25): «Вас перевізник не забрав?». Я написала, що ні!!!!! І я вже більше години намагаюсь зʼясувати хоч щось!
О 8:31 я отримала ось таке повідомлення: «Перевізник відповів що сталася помилка він вже за 100 км від Києва
Є рейс на сьогодні на 12:30 рейсовий автобус але для бронювання потрібно 100% оплата».
Але більше не хотіла мати нічого спільного з цією компанією.
отзыв
Комментарии к отзыву