Якість автобуса і водіїв гарна. Велика проблема з виконанням графіка поїздки і подальшою комунікацією. Їхав рейсом Київ-Дортмунд 29.10.2025. загальне запізнення було на 7 годин. В результаті я не встиг отримати орендоване авто, яке орендодавці зняли з бронювання і я втратив можливість продовжити заплановану подорож і разом з цим втратив €350 сплачені за оренду. Щоб повернути ці гроші мені від від фірми "Євроклуб" Потрібне підтвердження, що мій рейс запізнився на 7 годи. Написав запит 3.11.2025 пройшло три дні але відповіді немає!
Зараз повертаюся зворотнім рейсом в Київ тієї ж компанії, час відправлення з Дортмунда 9-20, приїхав на автостанцію з 30 до від'їзду, але про те що рейс запізнюється на годину, дізнався з листа о 9-23!
Не розумію, як можна планувати свій час і захищеність інтересів користуючись послугами цієї компанії.
Дякуємо за Ваш відгук і вибір компанії "Євроклуб" .
Просимо вибачення за незручності, які виникли пвд час поїздки.
Ми не отримували Ваш лист від 3 листопада, тому й не смогли оперативно відповісти. Щоб ми могли надати офіційне підтвердження про затримку рейсу, будь ласка, надішіліть свій запит повторно на нашу офіційну електронну адресу: [email protected] - cаме туди надходять всі звернення пасажирів.
Ще раз перепрошуємо за ситуацію та дякуємо за розуміння.
Проблемна комунікація і планування подорожі - Отзывы о Компания Euroclub
Велика проблема з виконанням графіка поїздки і подальшою комунікацією.
Їхав рейсом Київ-Дортмунд 29.10.2025.
загальне запізнення було на 7 годин.
В результаті я не встиг отримати орендоване авто, яке орендодавці зняли з бронювання і я втратив можливість продовжити заплановану подорож і разом з цим втратив €350 сплачені за оренду.
Щоб повернути ці гроші мені від від фірми "Євроклуб"
Потрібне підтвердження, що мій рейс запізнився на 7 годи.
Написав запит 3.11.2025 пройшло три дні але відповіді немає!
Зараз повертаюся зворотнім рейсом в Київ тієї ж компанії, час відправлення з Дортмунда 9-20, приїхав на автостанцію з 30 до від'їзду, але про те що рейс запізнюється на годину, дізнався з листа о 9-23!
Не розумію, як можна планувати свій час і захищеність інтересів користуючись послугами цієї компанії.
отзыв
Комментарии к отзыву
Дякуємо за Ваш відгук і вибір компанії "Євроклуб" .
Просимо вибачення за незручності, які виникли пвд час поїздки.
Ми не отримували Ваш лист від 3 листопада, тому й не смогли оперативно відповісти. Щоб ми могли надати офіційне підтвердження про затримку рейсу, будь ласка, надішіліть свій запит повторно на нашу офіційну електронну адресу: [email protected] - cаме туди надходять всі звернення пасажирів.
Ще раз перепрошуємо за ситуацію та дякуємо за розуміння.
З повагою,
"Євроклуб"