Дарія Отзыв написан 9 сентября, 2023 год102 просмотра
Поїздка 24.08 Кельн-Київ За відсутністю альтернатив взяли квиток на EUROCLUB для не повнолітньої дитини.Їхали не довго, після Дюссельдорфу сталась поломка автобуса(хоча з самого відправлення з аеропорту Кьольну автобус поводив себе вже неналежним чином, смикався та торохтів, але водії не звертали на це увагу), на перехресті простояли ~5 годин в очікуванні заміни автобусу. Після заміни, ще простояли 30 хв в тому населеному пункті в очікуванні одного пасажира,який запізнювався. Тобто вже дуже відставали від графіку.( автобус, на який пересадили всіх пасажирів не мав Розеток, не працював інтернет, та туалет. Вночі в Німеччині через не зрозумілі обставини простояли на заправці більше години. Через те, що в автобусі були відсутні зазначені на сайті комфортні умови ( туалет, розетки, WI-FI) витрачали на зупинках купу часу на те щоб всі сходили в туалет, та елементарно зарядити телефон для звʼязку. Після проходження українського кордону всі пасажири очікували ~ 1.5 години поки водії вирішать власні проблеми з перетином кордону (з передачками). Ця поїздка - жахливий жах. Водії не давали конкретних пояснень, говорили що навіть в них немає можливості підзарядити свої пристрої, хоча на одній з зупинок зʼясувалось, що в них є розетка та вони це приховали. Ізюминкою стала ночівля на АЗС. Бо через пізнє прибуття до Києва, автобус не попустили в місто на блок посту. Та прийшлось ночувати в автобусі на заправці, а також і всім зустрічаючих родичам, які очікували на вокзалі через комендантську годину.
Після жахливої поїздки написали компанії з проханням компенсувати 50 € за втрачені квитки, бо мала стикову. Але, у відповідь отримали хамське повідомлення. Бо вони вирішили, що я залишила відгук поганий про них. Хоч то був інший пасажир з цієї жахливої поїздки.
Благаю, не повторяйте наших помилок! - Отзывы о Компания Euroclub
За відсутністю альтернатив взяли квиток на EUROCLUB для не повнолітньої дитини.Їхали не довго, після Дюссельдорфу сталась поломка автобуса(хоча з самого відправлення з аеропорту Кьольну автобус поводив себе вже неналежним чином, смикався та торохтів, але водії не звертали на це увагу), на перехресті простояли ~5 годин в очікуванні заміни автобусу. Після заміни, ще простояли 30 хв в тому населеному пункті в очікуванні одного пасажира,який запізнювався. Тобто вже дуже відставали від графіку.( автобус, на який пересадили всіх пасажирів не мав Розеток, не працював інтернет, та туалет. Вночі в Німеччині через не зрозумілі обставини простояли на заправці більше години. Через те, що в автобусі були відсутні зазначені на сайті комфортні умови ( туалет, розетки, WI-FI) витрачали на зупинках купу часу на те щоб всі сходили в туалет, та елементарно зарядити телефон для звʼязку. Після проходження українського кордону всі пасажири очікували ~ 1.5 години поки водії вирішать власні проблеми з перетином кордону (з передачками). Ця поїздка - жахливий жах. Водії не давали конкретних пояснень, говорили що навіть в них немає можливості підзарядити свої пристрої, хоча на одній з зупинок зʼясувалось, що в них є розетка та вони це приховали.
Ізюминкою стала ночівля на АЗС. Бо через пізнє прибуття до Києва, автобус не попустили в місто на блок посту. Та прийшлось ночувати в автобусі на заправці, а також і всім зустрічаючих родичам, які очікували на вокзалі через комендантську годину.
Після жахливої поїздки написали компанії з проханням компенсувати 50 € за втрачені квитки, бо мала стикову.
Але, у відповідь отримали хамське повідомлення. Бо вони вирішили, що я залишила відгук поганий про них. Хоч то був інший пасажир з цієї жахливої поїздки.
отзыв
Комментарии к отзыву