Гость Отзыв написан 8 августа, 2022 год47 просмотров
Шановний перевізник, поясніть мені, як могло статись, що без відома пасажира було змінено місце сидіння з 8, яке було заброньовано, на 52 без повідомлення пасажира жодним доступним способом? Якби було бажання їхати понад добу в останньому ряду автобуса на кріслі, яке не розкладається - ми б і забронювали це місце. Номер бронювання 289778, квиток 134525LQP. На руках є роздрукований екземпляр з попередньо заброньованим місцем 8, яке, чарівним чином було змінене на інше, причому інформація в електронній системі бронювання також змінена без відома пасажира. Водії даного маршруту вели себе просто хамськи, не змогли нічого пояснити з приводу зміни місця, лише сказали «якщо не влаштовує - не їдьте». У автобусі на даному маршруті до всього на додачу не працювали розетки, весь автобус заряджав телефони від однієї розетки. Що це за г-сервіс за 90 євро? Вам люди платять не за хамство, зміну умов перевезень без відома пасажирів та несправні зручності в автобусах! Шановні пасажири, якщо ви цінуєте свій час, нерви та гроші, не користуйтесь послугами цього перевізника! Задумайтесь, якщо у них таке ставлення до пасажирів, яка це недбала компанія, яка заради грошей вам підсуне найгірший сервіс, знаючи, що стоячи перед автобусом ви не матимете вибору, окрім як поїхати на існуючих умовах, бо навіть гроші за квитки вони не повертають, хоч за місяць, хоч за день до поїздки, порушуючи ЗУ України. Це була моя остання поїздка з вами і я жодному знайомому вас не пррекомендую, заради грошей і вигоди ця кантора ладна піти на все
Достоинства:
При попередніх поїздках водії намагались всіляко допомогти
Недостатки:
Остання поїздка зіпсувала все: хамство, змінили самі місця, на весь автобус одна справна розетка
Змінюють місце на власний розсуд, хамство - Отзывы о Компания Euroclub
отзыв
Комментарии к отзыву