Заказал инвертор для дома, на сайте была цена 960 грн. когда посылку отправили цена стала 1026 грн.При этом попросили предоплату 300 грн. В итоге инвертор стал стоить 1326 грн. Связался с менеджером, сказали что товар немного подорожал, естественно предоплату никто не вернёт. И это не первый такой случай. Не честный магазин. ЖУЛИКИ.
Добрий день! Ви не вказали жодних даних (адреса сайту, назва компанії) тому виявити причини, які негативно впливають на просування, неможливо. Будь ласка, опишіть ситуацію детальніше через форму зв'язку через електронну пошту Ситуацію буде проаналізовано і Вам буде запропоновано варіанти її вирішення.
Купил в этом магазине ручную мойку высокого давление. Оформил заказ, оплатил всю сумму по безналу до получения. По прибытию в отделение, прихожу забирать, и узнаю, что помимо доставки 100 грн, мне еще нужно заплатить 120 грн. за сам товар. Данная доплата нигде не фигурировала, просто на ровном месте нагрели на 120 грн! Написал отзыв на их сайте - не опубликовали,... Читать отзыв Купил в этом магазине ручную мойку высокого давление. Оформил заказ, оплатил всю сумму по безналу до получения. По прибытию в отделение, прихожу забирать, и узнаю, что помимо доставки 100 грн, мне еще нужно заплатить 120 грн. за сам товар. Данная доплата нигде не фигурировала, просто на ровном месте нагрели на 120 грн! Написал отзыв на их сайте - не опубликовали, правда оказалась неудобной. В ТГ тоже после покупки перестали отвечать.
Добрий день! Ви не вказали жодних даних (адреса сайту, назва компанії) тому виявити причини, які негативно впливають на просування, неможливо. Будь ласка, опишіть ситуацію детальніше через форму зв'язку через електронну пошту Ситуацію буде проаналізовано і Вам буде запропоновано варіанти її вирішення.
Сьогодні замовили товар, ціна в об'яві 1191грн. Телефонує оператор підтвердити замовлення і повідомляє, що ціна зараз 1295грн, начеб-то "ціна оновлюється". Різниця невелика, але якщо на кожному покупцеві по 100 грн, то... Неприємно. Замовлення скасували. Не рекомендую цей магазин.
Доброго дня.Ви скоріш за все переплутали магазини,тому що ми вам жодного разу не телефонували для підтвердження цього замовлення, і Ваше замовлення ще не було оброблено. Можливо ви замовили цей товар в іншому магазині?І помилилися написанням відгуку на нашу компанію.
Замовляла на цьому сайті товар 02.06.2023р. обіцяли відправити товар наступного дня, і так кожного дня мене годували мене завтраками. На сайті фільтрують негативні відгуки,на мої відгуки не відповідають. Узяли передоплату і не хочуть повертати і кидають слуховку. Залишилась без товару і без коштів. НЕ РЕКОМЕНДУЮ щось у них замовляти, будуть лише витрачені кошти і нерви.
Пятый месяц как я заплатила за несуществующий товар, четвертый месяц они мне возвращают деньги. На звонки не отвечают, диалог на сайте для тех кто ещё не заплатил - односторонний, отзывы мои не печатают. Как оказалось я такая не одна. Не верю этой стране. Буду общаться с полицией. Не печатают, не уникальный это хвалить надо. Заслужите
Доброго дня! Дякуємо за ваш відгук! Шкодуємо, що враження від співпраці з нашим магазином було зіпсовано.Ми дуже цінуємо кожного з наших покупців та робимо все для того, щоб покупки у нашому інтернет-магазині KindlyTech були максимально вигідними. Для того, щоб ми змогли детальніше розібратись в ситуації, яка у вас виникла, нам потрібно від вас більше інформації, якої у відгуку, на жаль, немає. На жаль, нам не вдалось ідентифікувати Вас в нашій системі. Ми будемо очікувати зворотний зв'язок, після чого обов'язково з вами зв'яжемося. З повагою, Владислава помічник керівника відділу якості!
Замовляла товар 23 січня, проте 4 лютого так і не отримала ТТН, тому скасувала замовлення. Чекаю повернення коштів. Як зрозуміти їхню роботу з запереченнями та опрацюванням відгуків? «Ваш відгук не відповідає дійсності», - перетелефонував мені сьогодні менеджер. А численні відгуки інших людей на різних платформах (і тут, якщо почитати «за зростанням рейтингу») – так то пусте… Інші люди не отримували... Читать отзыв Замовляла товар 23 січня, проте 4 лютого так і не отримала ТТН, тому скасувала замовлення. Чекаю повернення коштів. Як зрозуміти їхню роботу з запереченнями та опрацюванням відгуків? «Ваш відгук не відповідає дійсності», - перетелефонував мені сьогодні менеджер. А численні відгуки інших людей на різних платформах (і тут, якщо почитати «за зростанням рейтингу») – так то пусте… Інші люди не отримували вчасно замовлення, я також не отримала, тому скасувала замовлення. ЯК ТІЛЬКИ МОЇ КОШТИ БУДУТЬ ЗАРАХОВАНІ НА МОЮ КАРТКУ, Я ПРИПИНЮ ТУТ ПИСАТИ. Звісно, КОЛИ ОТРИМАЮ КОШТИ, ТО ТУТ ПОВІДОМЛЮ ПРО ПОВЕРНЕННЯ. Ні з яким магазином не було в мене такого КЛОПОТУ! Спочатку треба випитувати, де товар, а тепер випрошувати/вичікувати повернення коштів! «Дякую», що вбили мою довіру до інтернет-магазинів. Раніше я без заперечень залишала передплату й все було чудово; віднині замовляю в усіх нових інтернет-магазинах тільки з післяплатою!
Якщо ви хочете замовити в цьому магазині щось на подарунок (негайно), то не надсилайте передплату, адже вчасно ви, скоріш за все, не отримаєте товар. Замовляла пледи з капюшоном 23.01.2023 р., мені обіцяли, що «сьогодні надішлють», так станом на 4 лютого я й не отримала ТТН. Ввечері 4 лютого я перетелефонувала, щоб скасувати замовлення й оформити повернення коштів, менеджер сказав, що... Читать отзыв Якщо ви хочете замовити в цьому магазині щось на подарунок (негайно), то не надсилайте передплату, адже вчасно ви, скоріш за все, не отримаєте товар. Замовляла пледи з капюшоном 23.01.2023 р., мені обіцяли, що «сьогодні надішлють», так станом на 4 лютого я й не отримала ТТН. Ввечері 4 лютого я перетелефонувала, щоб скасувати замовлення й оформити повернення коштів, менеджер сказав, що мені перетелефонує або надішле форму для реквізитів. Цього не сталося. 6 лютого нарешті оформила повернення коштів. Тепер чекаю повернення коштів. Хочеться забути всі ці очікування, як страшний сон.
Шкода, що запізно побачив масу негативних відгуків на цей магазин в мережі. Хороша тут схема навару - на сайті пишуться занижені ціни, а коли клієнт клює і замовляє, у розмові з менеджером виявляється, що ціна вища. Замовлення 111346, блютус колонка. Ціна на сайті 712 грн, а менеджер назвав 785 грн. Ок, замовив і оплатив. Але фокус в тому, що... Читать отзыв Шкода, що запізно побачив масу негативних відгуків на цей магазин в мережі. Хороша тут схема навару - на сайті пишуться занижені ціни, а коли клієнт клює і замовляє, у розмові з менеджером виявляється, що ціна вища. Замовлення 111346, блютус колонка. Ціна на сайті 712 грн, а менеджер назвав 785 грн. Ок, замовив і оплатив. Але фокус в тому, що міняти ціни на сайті ніхто не збирається. Судячи з відгуків, це відпрацьоване ноухау. Відправка - окрема пісня. Відправляють нібито кожен день, але не у п'ятницю, суботу і неділю. Тобто всього чотири дні з семи. Під час замовлення про це ні слова. Я замовив у середу, досі ні слуху ні духу. Якщо не буде відправки в понеділок, звертатимуся до поліції. Зараз не ті часи, щоби лохотронити. Продублюю цей відгук і там, де ви не зможете його зтерти. Попереджений покупець - озброєний покупець.
Зробила замовлення, зв'язалися швидко. Оплатила. Отримала посилку, але одного товару не було в наявності. Передзвонила, сказали, що повернуть гроші за цей товар, бо його немає на складі. Пройшло більше місяця. Ні грошей, ні товару. На дзвінки не відповідають.
Достоинства:
Отриманий товар відповідає опису. Зв'язалися швидко.
Недостатки:
Менеджер не перевірив наявність товару, не повідомив відразу про відсутність, кошти не повернули, або товар, який замовляла, не відправили.
Замовлення з предоплатой 150 грн, прислали тільки лампу, з трішки малеееесеенькою затримочкою у 2 з половиною місяці. Замовила лампу і фрезер 19 серпня, прийшла посилка 23 жовтня і тільки лампа) сказати що я в шоці, це ні не сказати.
Достоинства:
Прислали хоть половину заказу
Недостатки:
Не дослали товар, плюс термін доставки склав 2,5 місяці. Мабудь дуже довго виготовляли
Оформила замовлення, одразу оплатила повну оплату. В результаті частина замовлення прийшла, але іншого кольору, а органайзер не прийшов. Рекламацію на їх пошту відправила в день отримання посилки. Зі мною ніхто не зв’язався. Почала дзвонити - то «мають розібратись» і не дзвонять, то кажуть, що то ціна піднялась на товар, який я отримала, тому грошей повертати вони не будуть. Читать отзыв Оформила замовлення, одразу оплатила повну оплату. В результаті частина замовлення прийшла, але іншого кольору, а органайзер не прийшов.
Рекламацію на їх пошту відправила в день отримання посилки. Зі мною ніхто не зв’язався. Почала дзвонити - то «мають розібратись» і не дзвонять, то кажуть, що то ціна піднялась на товар, який я отримала, тому грошей повертати вони не будуть.
Я втомилась витрачати свій час на вияснення. Вже минуло 3 тижні як отримала товар і подала рекламацію. Для ідентифікації: замовлення №86011 від 11.08.22
Будь ласка, поверніть мені мої гроші за не відправлений товар!
Достоинства:
Величезний вибір товару
Недостатки:
Вперше замовила, а стільки проблем, ще й грошей не хочуть повертати
Реквизиты карты, для оплаты за товар сразу, указаны не те, что надо. Цена не соответствует действительности, оказывается товар дороже, чем указано на сайте. Так и с наличием товара. На сайте пишут, что «есть в наличии», а на самом деле его нет, хотя за товар уже оплачено. Возврат денежных средств я все ещё жду. Менеджер игнорирует сообщения, по телефону разобрать, что... Читать отзыв Реквизиты карты, для оплаты за товар сразу, указаны не те, что надо. Цена не соответствует действительности, оказывается товар дороже, чем указано на сайте. Так и с наличием товара. На сайте пишут, что «есть в наличии», а на самом деле его нет, хотя за товар уже оплачено. Возврат денежных средств я все ещё жду. Менеджер игнорирует сообщения, по телефону разобрать, что он говорит очень сложно, будто жуёт параллельно. Неприятный человек. Я очень недоволен магазином
Доброго дня! Для того, щоб ми змогли детальныше розыбратись в ситуація, яка у Вас виникла, нам потрібно від Вас більше інформаціі, якої у відгуку, на жаль, немає. На жаль, нам не вдалося ідентифікувати Вас в нашій системі. Ми будемо очікувати від Вас інформації, щодо Вашого замовлення.
Наша команда дуже шкодує, але в даний момент деякі ціни не є актуальними у зв'язку з нестабільним курсом долара. Ми активно працюємо над сайтом. Щодо актуальності цін, на нашому сайті є стаття, з якою ми рекомендуємо Вам ознайомитись за посиланням: https://kindlytech.com.ua/aktualnost-tsen-na-sayte/
Ціна на товар була 559 грн, замовила доставку з післяоплатою, менеджер зателефонував і оповістив, що ціна вже 599 грн і відправлять лише при оплаті на карту 150 грн. Я погодилася на ці умови. Моє здивування було від заявленого грошового переказу, він був ще на 45 грн дорожче, тобто замість 449 грн (599-150), було 494 грн. В суботу я вже не... Читать отзыв Ціна на товар була 559 грн, замовила доставку з післяоплатою, менеджер зателефонував і оповістив, що ціна вже 599 грн і відправлять лише при оплаті на карту 150 грн. Я погодилася на ці умови. Моє здивування було від заявленого грошового переказу, він був ще на 45 грн дорожче, тобто замість 449 грн (599-150), було 494 грн. В суботу я вже не могла зв'язатися з менеджером, передзвонили мені в понеділок. На мою претензію відповіли, що це додаткове пакування, ціну за яке вони встановлюють самі і попереджати про це не зобов'язані. Пакування додаткове оціните на фото, просто сміх))) Таким чином мій товар став на 85 грн дорожче. Маркери пишуть, претензій нема. Самі вирішуйте чи працювати з таким магазином.
Добрый день , заказал товар вакуматор и пакеты к ним сделал предоплату потом позвонил , и сказали что будет дороже не 270 , а 380 . Я отказался , сказали ждать 14 рабочих дней для возврата денег , этот срок прошел ещё 17 мая , сейчас 24 , менеджер сказал 17 что деньги придут в среду 18 , но так... Читать отзыв Добрый день , заказал товар вакуматор и пакеты к ним сделал предоплату потом позвонил , и сказали что будет дороже не 270 , а 380 . Я отказался , сказали ждать 14 рабочих дней для возврата денег , этот срок прошел ещё 17 мая , сейчас 24 , менеджер сказал 17 что деньги придут в среду 18 , но так и не пришли 19,20. Также , сегодня звонил сказали , что сегодня деньги придут буду ждать , если вернуть деньги отзыв удалю . Чек прикрепил как доказательство оплаты Номер заказа 65612
Вынуждена писать отзыв на стороннем сайте. Купила в данном интернет магазине карусель для специй https://kindlytech.com.ua/podstavka-karusel-dlya-spetsiy-spice-carousel-16-predmetov. При поверхностном осмотре на почте вроде все целое, но прийдя домой и сняв полностью упаковку обнаружила, что карусель не крутится как должна, полностью разгрузив от баночек и перевернув и открутив поворотную подставку обнаружила, что на дне трещина, которая мешает работе механизма, кроме того нарушена геометрия... Читать отзыв Вынуждена писать отзыв на стороннем сайте. Купила в данном интернет магазине карусель для специй https://kindlytech.com.ua/podstavka-karusel-dlya-spetsiy-spice-carousel-16-predmetov. При поверхностном осмотре на почте вроде все целое, но прийдя домой и сняв полностью упаковку обнаружила, что карусель не крутится как должна, полностью разгрузив от баночек и перевернув и открутив поворотную подставку обнаружила, что на дне трещина, которая мешает работе механизма, кроме того нарушена геометрия самой подставки, перекос по вертикали, я собираюсь ее хранить в ящике и при повороте за счёт разного зазора получается биение о стенки шкафчика. Ничего доказать не удалось, хотя сразу выслала и фото и видео, ответили, что раз получила, то качеством довольна, а то что трещина внутри и обнаружить ее при беглом осмотре практически нереально никого не волнует(кстати на упаковке не было примятостей, скорее всего работники склада прекрасно знали что отправляют дефектный товар, расчёт на невнимательность, что и произошло). Кроме того мой отзыв на сайте не так и не появился!!! А вот если бы перед покупкой я такое прочитала, то на почте вытащила бы все банки и перевернула и рассмотрела со всех сторон, с банками это сделать нереально! И естественно не получала бы такой товар! На сайте только хорошие отзывы, теперь понятно почему. Кроме карусели покупала фонарь на солнечной батарее, в нем внутри тоже был сломан пластиковый фиксатор для акккумулятора и он немного болтается, но это некритично, хотя о качестве товара даёт представление! Будьте бдительны при получении товаров этого интернет магазина!
Доброго дня! Вдячні за розгорнутий відгук про Ваш досвід співпраці з Kindly Tech. В обов'язковому порядку зробимо детальний аналіз ситуації, що склалася по замовленню і проведемо роботу над помилками. Всім клієнтам надається можливість перевірки товару перед оплатою в роздрібних магазинах, поштових відділеннях і в присутності співробітника кур'єрської служби при здійсненні адресної доставки на цілісніть та відповідність товару заявленим характеристикам чи особистим уподобанням. У разі виявлення пошкоджень чи не відповідностей у товарі від придбання є можливість відмовитись та не оплачувати замовлення. Забираючи товар з поштового відділення Ви автоматично погоджуєтесь з тим, що товар належної якості та у Вас немає претензій ні до товару ні до якості послуг перевізника. Згідно ч.1 ст. 668 ЦКУ "Ризик випадкового знищення або випадкового пошкодження товару переходить до покупця з моменту передачі йому товару." Нам дуже прикро, що у Вас склалася негативна думка при користуванні нашими послугами. З повагою, команда Kindly Tech
Если Ваши покупки в интернете были успешными, Вы никогда не разочаровались в заказе, то сделайте заказ в этом магазине. Заказав товар не факт, что вы получите именно его, а не то что положат сотрудники на своё усмотрение. Заказав большой увлажнитель воздуха, положат два маленьких, не уточнив, нужны они вам или нет. Заказана гирлянда белого цвета, приедет жёлтая. Вместо гирлянды "Водопад"... Читать отзыв Если Ваши покупки в интернете были успешными, Вы никогда не разочаровались в заказе, то сделайте заказ в этом магазине. Заказав товар не факт, что вы получите именно его, а не то что положат сотрудники на своё усмотрение. Заказав большой увлажнитель воздуха, положат два маленьких, не уточнив, нужны они вам или нет. Заказана гирлянда белого цвета, приедет жёлтая. Вместо гирлянды "Водопад" за 279 грн, будет гирлянда "Штора" за 199 грн. Но если Вы решите, все же сделать заказ в этом магазине, НЕ ОПЛАЧИВАЕТЕ ЕГО НА ПЕРЕД!!!!!!! Уделите максимум внимания на почте на осмотр товара, и не просто есть ли он в наличии, но и совпадает ли он с заказаным.
Ольга, шкодуємо, що враження від співпраці з нашим магазином було зіпсовано. Ми перевірили інформацію по Вашому зверненню. Після перевірки товару та звірення його назви й артикулу із зазначеною позицією в замовленні, співробітники складського відділу підтвердили, що товар відповідає замовленому. Також хочемо уточнити, що виробник надає універсальну інструкцію на різні моделі, тому в самій інструкції назва моделі може відрізнятись. Оскільки працівник не виявив невідповідності замовленого товару. Сподіваємось на розуміння. З Повагою, Kindly Tech
Замовляла маркери і новорічні гирлянди. Сказали, що в них відправки протягом 2-х днів. Це я кілька разів перепитувала , і менеджер запевняв, що точно відправлять протягом 2-х днів. Адже маркери мені потрібні були на подарунок в ДН дитині - це я сказала відразу, як мені передзвонили повідомити, що маркери з нової закупки, тому ціна вища, ніж на... Читать отзыв Замовляла маркери і новорічні гирлянди. Сказали, що в них відправки протягом 2-х днів. Це я кілька разів перепитувала , і менеджер запевняв, що точно відправлять протягом 2-х днів. Адже маркери мені потрібні були на подарунок в ДН дитині - це я сказала відразу, як мені передзвонили повідомити, що маркери з нової закупки, тому ціна вища, ніж на сайт. Ну ок! Не було часу знову шукати в іншому місці і замовляти. Через два дні ніхто нічого не відправив. На третій день після оплати ( п'ятниця це була) я набрала до менеджера, сказали , що в них склад не працює в цей день,то зроблять відправку в суботу. День народження дитини вже пройшло((( Але я, вже почитавши тут відгуки, думала, аби вже хоть відправили((( При отриманні товару виявила, що одна гирлянда не прапцює вся. Але мені вже шкода було своїх нервів, тому забрала замовлення . Відгуки я залишила на сайті, але, звичайно, їх не розмістили.А поставили замість моїх відгуків+++ і розмістили на сайті. Так що не вірте відгукам на сайті!!! Не рекомендую цей магазин КАТЕГОРИЧНО!!! Купуючи товар , хочеться , щоб цей процес приносив позитивні емоції, а не НЕРВИ(((
Доброго дня! Дякуємо за ваш відгук! Ми дуже цінуємо кожного з наших покупців та робимо все для того, щоб покупки у нашому інтернет-магазині KindlyTech були максимально вигідними. Людмила, шкодуємо, що співпраця з нашим магазином залишила неприємне враження. Ви завжди можете відмовитися від товару, якщо при отриманні були виявлені пошкодження, явні дефекти або неповна комплектація. На жаль, у нас немає можливості перевірити функціональність товару перед продажем, а також неможливо повністю виключити надходження товару з виробничим дефектом. Ми шкодуємо про доставлені Вам незручності. Сподіваємось на розуміння. Для того, щоб ми змогли детальніше розібратись в ситуації, яка у вас виникла, нам потрібно від вас більше інформації, якої у відгуку, на жаль, немає. В разі, якщо у вас вже є звернення на нашу інформаційну лінію, то будемо вдячні, якщо напишете нам на електронну адресу: [email protected], такі дані: номер телефону, номер замовлення або фото чеку з відділення Нової Пошти. Ми будемо очікувати зворотний зв'язок, після чого обов'язково з Вами зв'яжемося. З повагою команда Kindly Tech.
Ужасный интернет магазин, я свой заказ ждала полторы недели, при этом звонила каждый день. Дождалась... Из 6 позиций только одна из заказанных, остальные: либо не тот цвет, или заменили на похожий товар... 1 товар вообще не пришел. 2 звезды только за терпение менеджеров (я хамила), они стойко выдержали, и за то, что вернули разницу по заказу.
Замовлення зробила 11 січня 2021 року відразу онлайн оплатила замовлення. Зателефонували мені і сказали, що іграшку яку я оплатила у них не має внаявності (хоча в онлайн вона є). Запропонували замінити на дешевшу (різниця 50 грн). Відправка НП сказали за їх рахунок. Я погодилась. Дуже довго відправляли. А коли все таки замовлення пришло до мене, то оплата послуг НП була... Читать отзыв Замовлення зробила 11 січня 2021 року відразу онлайн оплатила замовлення. Зателефонували мені і сказали, що іграшку яку я оплатила у них не має внаявності (хоча в онлайн вона є). Запропонували замінити на дешевшу (різниця 50 грн). Відправка НП сказали за їх рахунок. Я погодилась. Дуже довго відправляли. А коли все таки замовлення пришло до мене, то оплата послуг НП була на мені. Після мого дзвінка менеджеру мене запевнили, що різницю повернуть на картку. Скільки я їм писала вайбер, але вони тупо ігнорять. Гроші в сумі 50 грн. так і не повернули. Не рекомендую!!!!!
Не честный магазин
Накручивают цену сверх объявленной!
Дурять з цінами
Шахраї / ФОП Михайлів С.А.
Выбить деньги
З повагою, Владислава помічник керівника відділу якості!
Якщо тут замовляєте, то робіть це ТІЛЬКИ З ПІСЛЯПЛАТОЮ!
Не залишайте передплату
Лохотрон із цінами
Відгук про роботу магазину
Лампа і фрезер
Не рекомендую
Рекламацію на їх пошту відправила в день отримання посилки. Зі мною ніхто не зв’язався. Почала дзвонити - то «мають розібратись» і не дзвонять, то кажуть, що то ціна піднялась на товар, який я отримала, тому грошей повертати вони не будуть.
Читать отзыв Оформила замовлення, одразу оплатила повну оплату. В результаті частина замовлення прийшла, але іншого кольору, а органайзер не прийшов.
Рекламацію на їх пошту відправила в день отримання посилки. Зі мною ніхто не зв’язався. Почала дзвонити - то «мають розібратись» і не дзвонять, то кажуть, що то ціна піднялась на товар, який я отримала, тому грошей повертати вони не будуть.
Я втомилась витрачати свій час на вияснення. Вже минуло 3 тижні як отримала товар і подала рекламацію.
Для ідентифікації: замовлення №86011 від 11.08.22
Будь ласка, поверніть мені мої гроші за не відправлений товар!
Очень недоволен
Я очень недоволен магазином
Наша команда дуже шкодує, але в даний момент деякі ціни не є актуальними у зв'язку з нестабільним курсом долара. Ми активно працюємо над сайтом. Щодо актуальності цін, на нашому сайті є стаття, з якою ми рекомендуємо Вам ознайомитись за посиланням: https://kindlytech.com.ua/aktualnost-tsen-na-sayte/
З Повагою, команда KindlyTech!
Невідповідність цін і обман на пакуванні.
Возврат средств
Проблема решена
Интернет магазин /kindlytech.com.ua не советую!
Кроме того мой отзыв на сайте не так и не появился!!!
А вот если бы перед покупкой я такое прочитала, то на почте вытащила бы все банки и перевернула и рассмотрела со всех сторон, с банками это сделать нереально! И естественно не получала бы такой товар! На сайте только хорошие отзывы, теперь понятно почему.
Кроме карусели покупала фонарь на солнечной батарее, в нем внутри тоже был сломан пластиковый фиксатор для акккумулятора и он немного болтается, но это некритично, хотя о качестве товара даёт представление!
Будьте бдительны при получении товаров этого интернет магазина!
Вдячні за розгорнутий відгук про Ваш досвід співпраці з Kindly Tech.
В обов'язковому порядку зробимо детальний аналіз ситуації, що склалася по замовленню і проведемо роботу над помилками.
Всім клієнтам надається можливість перевірки товару перед оплатою в роздрібних магазинах, поштових відділеннях і в присутності співробітника кур'єрської служби при здійсненні адресної доставки на цілісніть та відповідність товару заявленим характеристикам чи особистим уподобанням. У разі виявлення пошкоджень чи не відповідностей у товарі від придбання є можливість відмовитись та не оплачувати замовлення. Забираючи товар з поштового відділення Ви автоматично погоджуєтесь з тим, що товар належної якості та у Вас немає претензій ні до товару ні до якості послуг перевізника. Згідно ч.1 ст. 668 ЦКУ "Ризик випадкового знищення або випадкового пошкодження товару переходить до покупця з моменту передачі йому товару."
Нам дуже прикро, що у Вас склалася негативна думка при користуванні нашими послугами.
З повагою, команда Kindly Tech
Несоответствие товара
Но если Вы решите, все же сделать заказ в этом магазине, НЕ ОПЛАЧИВАЕТЕ ЕГО НА ПЕРЕД!!!!!!! Уделите максимум внимания на почте на осмотр товара, и не просто есть ли он в наличии, но и совпадает ли он с заказаным.
Заказ #54498
Ми перевірили інформацію по Вашому зверненню.
Після перевірки товару та звірення його назви й артикулу із зазначеною позицією в замовленні, співробітники складського відділу підтвердили, що товар відповідає замовленому.
Також хочемо уточнити, що виробник надає універсальну інструкцію на різні моделі, тому в самій інструкції назва моделі може відрізнятись.
Оскільки працівник не виявив невідповідності замовленого товару.
Сподіваємось на розуміння.
З Повагою, Kindly Tech
Якщо хочете зберегти свої нерви і гроші, не майте з ними справу(((
При отриманні товару виявила, що одна гирлянда не прапцює вся. Але мені вже шкода було своїх нервів, тому забрала замовлення .
Відгуки я залишила на сайті, але, звичайно, їх не розмістили.А поставили замість моїх відгуків+++ і розмістили на сайті. Так що не вірте відгукам на сайті!!! Не рекомендую цей магазин КАТЕГОРИЧНО!!! Купуючи товар , хочеться , щоб цей процес приносив позитивні емоції, а не НЕРВИ(((
Ви завжди можете відмовитися від товару, якщо при отриманні були виявлені пошкодження, явні дефекти або неповна комплектація.
На жаль, у нас немає можливості перевірити функціональність товару перед продажем, а також неможливо повністю виключити надходження товару з виробничим дефектом. Ми шкодуємо про доставлені Вам незручності.
Сподіваємось на розуміння.
Для того, щоб ми змогли детальніше розібратись в ситуації, яка у вас виникла, нам потрібно від вас більше інформації, якої у відгуку, на жаль, немає. В разі, якщо у вас вже є звернення на нашу інформаційну лінію, то будемо вдячні, якщо напишете нам на електронну адресу: [email protected], такі дані: номер телефону, номер замовлення або фото чеку з відділення Нової Пошти. Ми будемо очікувати зворотний зв'язок, після чого обов'язково з Вами зв'яжемося. З повагою команда Kindly Tech.
не довольнй покупатель
Заказывать больше не буду
Не рекомендую kindlytech.com.ua Інтернет- магазин!!!!
Не рекомендую!!!!!