Ірина Т. Отзыв написан 10 февраля, 2023 год17 просмотров
Замовляла товар 23 січня, проте 4 лютого так і не отримала ТТН, тому скасувала замовлення. Чекаю повернення коштів. Як зрозуміти їхню роботу з запереченнями та опрацюванням відгуків? «Ваш відгук не відповідає дійсності», - перетелефонував мені сьогодні менеджер. А численні відгуки інших людей на різних платформах (і тут, якщо почитати «за зростанням рейтингу») – так то пусте… Інші люди не отримували вчасно замовлення, я також не отримала, тому скасувала замовлення. ЯК ТІЛЬКИ МОЇ КОШТИ БУДУТЬ ЗАРАХОВАНІ НА МОЮ КАРТКУ, Я ПРИПИНЮ ТУТ ПИСАТИ. Звісно, КОЛИ ОТРИМАЮ КОШТИ, ТО ТУТ ПОВІДОМЛЮ ПРО ПОВЕРНЕННЯ. Ні з яким магазином не було в мене такого КЛОПОТУ! Спочатку треба випитувати, де товар, а тепер випрошувати/вичікувати повернення коштів! «Дякую», що вбили мою довіру до інтернет-магазинів. Раніше я без заперечень залишала передплату й все було чудово; віднині замовляю в усіх нових інтернет-магазинах тільки з післяплатою! 5 согласны
Якщо тут замовляєте, то робіть це ТІЛЬКИ З ПІСЛЯПЛАТОЮ! - Отзывы о kindlytech.com.ua
5 согласны
отзыв
Комментарии к отзыву