Yulia Pavlova Отзыв написан 23 июня, 2022 год6 просмотров
Жахливий магазин , жахливий сервіс, жахливі емоції Замовила поличку для взуття і оплатила її , потім телефонує менеджер каже що ціна не вірна і треба доплатити ще 30% я відмовилась і попросила щоб мені повернули кошти.. Як всі вже зрозуміли , кошти мені не повернули .. минуло три тижні а на дзвінки і смс кажуть «скоро гроші будуть» і кожен день одне і теж , а тепер взагалі перестали відповідати Полички немає Грошей немає ШАХРАЇ
Дякуємо за ваш відгук та погоджуємось, що у сучасному торговельному світі дуже важливо зробити найзручніший сервіс, який буде відчуватись від першого вашого кроку у наш магазин, до отримання вашої покупки зручним способом. Насправді ми завжди в процесі будування саме такої моделі сервісу та ми щиро сумуємо, коли нам це не вдається в окремих випадках та ви розчаровуєтесь😢 Приносимо вибачення, що не змогли швидко реалізувати ваше замовлення гідним чином. Ситуація неприємна і ми розуміємо ваше розчарування - перепрошуємо за це. Юліє, як нам відомо, ви передали Ваші реквизити у відділ бухгалетерії та ми підтримуємо з вами зв'язок там. Ми передали інформацію до відділу контроля якості. Найближчим часом з Вами зв'яжеться керівник відділу, і ми зможемо вірішити данну ситуацію в телефонному режимі. Сподіваємось, що ми знайдемо шляхи покращення вашої думки про нас та обіцяємо, що ваша наступна покупка принесе тільки радість!
Доброго дня, Юліє! Будь ласка, майте краплю терпіння. Ваша заявка на розгляді у відділу бухгалтерії, найближчим часом гроші повернуться на Ваш рахунок. Для переконливості, внизу прикріплюю кілька відгуків зі згадуванням повернення коштів нашим клієнтам.
З повагою, Аліна керівник відділу контролю якості!
І так найближчий час так і не настав, зв’язок зі мною ніхто не підтримує…мені й досі ніхто не подзвонив, мені і досі ніхто не повернув кошти !
Яке може бути терпіння , про що ви говорите ? Ви знаєте що порушуєте закон України ?у вас на повернення коштів є рівно два тижні , в моєму випадку минуло вже більше 3 !!! І мій випадок як я бачу не перший , цікаво багато ви вже людей так кинули на гроші ? І чому ви й досі працюєте..
чому мені не повернули кошти ?
Замовлення було скасоване 3 червня , сьогодні вже 27… ще скільки чекати ?
Шахраї , Крадії - Отзывы о kindlytech.com.ua
Замовила поличку для взуття і оплатила її , потім телефонує менеджер каже що ціна не вірна і треба доплатити ще 30% я відмовилась і попросила щоб мені повернули кошти..
Як всі вже зрозуміли , кошти мені не повернули .. минуло три тижні а на дзвінки і смс кажуть «скоро гроші будуть» і кожен день одне і теж , а тепер взагалі перестали відповідати
Полички немає
Грошей немає
ШАХРАЇ
отзыв
Комментарии к отзыву
Дякуємо за ваш відгук та погоджуємось, що у сучасному торговельному світі дуже важливо зробити найзручніший сервіс, який буде відчуватись від першого вашого кроку у наш магазин, до отримання вашої покупки зручним способом. Насправді ми завжди в процесі будування саме такої моделі сервісу та ми щиро сумуємо, коли нам це не вдається в окремих випадках та ви розчаровуєтесь😢 Приносимо вибачення, що не змогли швидко реалізувати ваше замовлення гідним чином. Ситуація неприємна і ми розуміємо ваше розчарування - перепрошуємо за це. Юліє, як нам відомо, ви передали Ваші реквизити у відділ бухгалетерії та ми підтримуємо з вами зв'язок там. Ми передали інформацію до відділу контроля якості. Найближчим часом з Вами зв'яжеться керівник відділу, і ми зможемо вірішити данну ситуацію в телефонному режимі. Сподіваємось, що ми знайдемо шляхи покращення вашої думки про нас та обіцяємо, що ваша наступна покупка принесе тільки радість!
З повагою, Аліна керівник відділу контролю якості
Ви хоч комусь повернули кошти ? Чому так багато поганих відгуків про вас ? Чому жодного відгуку про те що ви все таки комусь повернули гроші ??
Замовлення #72218 , я чекаю
З повагою, Аліна керівник відділу контролю якості!
Яке може бути терпіння , про що ви говорите ? Ви знаєте що порушуєте закон України ?у вас на повернення коштів є рівно два тижні , в моєму випадку минуло вже більше 3 !!! І мій випадок як я бачу не перший , цікаво багато ви вже людей так кинули на гроші ? І чому ви й досі працюєте..
чому мені не повернули кошти ?
Замовлення було скасоване 3 червня , сьогодні вже 27… ще скільки чекати ?