Михайло: Просто не компанія, а жах. Чи то технічний збій, чи то їх просто хакнули - невідомо. Буду потребувати компенсації за незручності. У разі відмови звернусь до різних інстанцій. Також до слова: Київстар зараз не працює взагалі, ані в Україні, ані по роумінгу. Мій Київстар не працює, сайт підтримки і... 12.12.2023
Михайло: Знижки, зручність, безкоштовна доставка, радію від Розетки. Постійно все замовляю в Розетці. Людина, яка пише відгуки, що це посібник терористів не привів ні одного доказу, що вони співпрацюють з його батьками. Хоча, я вірю. Жаль лише, що посилки не одразу відправляють через укрпошту, відправляють якщо замовлення зроблено у неділю, то... 10.12.2023
Михайло: Зрівнювати якість, сервіс, швидкість, обслуговування між Новою Поштою та Укрпоштою не можна. Чому? Укрпошта справді повільна пошта, особливо в плані системи та висвічування чи доставилась посилка. Зранку бачив, що на відділення приїхала посилка, до відділення приходжу і кажу: Ну написано в системі що посилка доставляється по місту, але я ж... 10.12.2023
Михайло: Огромный процент, просто жлобы которые ничего не могут нормальное придумать. По сути функция полная фигня, ведь они потом за 60 грн которые задолжали сделают долг 300 (реальная история), и подадут заявление в полицию + будут присылать письма туда, где ты постоянно находишься 10.12.2023
Михайло: Компанія справді є шахраями. 1. Служба підтримки. Вони надають консультації та в ніяку відмовляються реєструвати якісь заявки для керівництва або фахівців які мають розібратися в ситуації, якщо вважають, що ситуація є не важливою, та вони праві. Для того, щоб подати звернення, краще приходьте в магазин Київстару, або наберіть в... 10.12.2023
Михайло: Сама компанія і ідея надання послуг є дуже гарною. Ціни хороші, але служба підтримки, і сам сервіс просто найгірший. Вони не реагують на звернення клієнтів, вони ніяк не допомагають. З цією компанією вирішувати питання неможливо, бо вони і контакти керівництва не надають. Найкращий вихід вирішення питання - або не користуватись... 10.12.2023