Світлана Кирилаш Отзыв написан 12 августа, 2024 год10 просмотров
Автобуси ламаються по два рази за рейс, про заміну й терміни очікування пасажирам ніхто не повідомляє, додзвонитися на інфолінію неможливо – що хочте, те й робіть. Місць у квитках немає, ідіть самі шукайте, де вільно. Потім по кілька разів пересаджують на інші автобуси (особливо це "приємно" мамам з маленькими дітьми й кількома валізами). Водії хамлять пасажирам: коли ми ледь не пропустили свій новий автобус, нас звинуватили, що неуважно слухали оголошення про пересадку (звичайно, ми на протилежному по діагоналі кінці двоповерхового автобуса мусили почути, що там водій оголошує, а по салону ніхто не ходив). Я вже мовчу про закритий туалет і відсутній вайфай. Поїздка була 9–10.08.2024, автобус Живець – Харків, з Кракова до Києва. Тому моя порада всім мандрівникам: оминайте цього перевізника десятою дорогою!
Жахлива контора, жахливий сервіс - Отзывы о Kantol (Кантол)
Тому моя порада всім мандрівникам: оминайте цього перевізника десятою дорогою!
отзыв
Комментарии к отзыву