Гость Отзыв написан 10 августа, 2024 год17 просмотров
Їхала 05.07.24 була нормальна поїздка, проте 09.08.24 все виявилося навпаки. Почнемо з того, що вже в метро на під'їзді до автовокзалу мені дзвонить менеджер перевізника і на підвищених тонах і з претензією питати де я і казати, що мені срочно треба було бігти до автобуса (на годиннику 21:03, час відбуття зазначений у квитку 21:30), на мої слова, що я нічого не чую в метро і щоб передзвонили через 2 хвилини на мене кричать і кидають трубку, потім передзвонюють, кажуть, що автобус чекає лише мене і щоб я летіла до нього, я кажу що за квитком до часу відправлення ще 20 хвилин і через 10-15 хвилин я буду, та і в чому проблема була повідомити мене про більш раннє відбуття автобуса зарання. Слухати мене не стали і знову кинули слухавку, тож мені довелося самій дзвонити знову на гарячу лінію, де менеджерка подивившись в базі мої данні сказала що автобус на 21:00 і вона передасть водію, щоб мене почекали. В кінці кінців прийшовши, виявилося що Я не одна у кого в квитку було 21:30, і що напрям рейсу на квитку і на автобусі не співпадають, тож водії і менеджери справді думали, що проблема в мені, яка запізнюється, бо якимось чином мене перенесли на інший рейс на пів години раніше абсолютно ніяк не попередивши мене, ще й менеджерки які від початку телефонують з наїздами претензіями і докорами. Умови в автобусі гарні, але на кожній зупинці стояли довго, у рівному чекали якогось нового пасажира більше години, тож запізнилися на 3-4 години. Думаю, якщо буде інший перевізник на цей час, то цим перевізником більше не поїду, хоча перша поїздка з ним була гарною
Просто жах - Отзывы о Kantol (Кантол)
отзыв
Комментарии к отзыву