Гость Отзыв написан 28 июня, 2024 год19 просмотров
Найгірший перевізник. Маю величезний досвід пересування Україною та країнами Європи різними видами транспорту, але ця контора здивувала максимально. Перед самим бронюванням запитала оператора чи дійсно встигну на літак у аеропорт Кракова, принципово важливий момент. Отримала запевнення що встигну. Обирала прямий рейс. Вибрала найдорожчий із можливих варіантів по всім перевізникам України. В результаті отримала 3 пересадки, повний безлад при цих пересадках- ні встигнути сходити в туалет, ні перекусити, ні купити їжі та води,- весь час на руганину під автобусами. Перші два автобуси в жахливому стані, третій- на якому перетинали кордон, більш-менш нормальний. До перетину кордону збирали пасажирів по всім можливим містам і містечкам, а також посилки. Зупинялися під кожним стовпом, витратили купу часу на це все. Коли підʼїхали під кордон, перед нами було 2 пасажирських автобуси, водій на це відреагував майже істерикою, що всі, хто слідують в аеропорти, вокзали запізняться. Пасажирки просили не «каркати», бо вся поведінка водіїв лише всіх дратувала. На всі питання у водіїв лише якісь дурні жарти, жодної корисної та чесної відповіді. Пасажири, у яких вильоти з дуже недешевими білетами на літаки( можливості змінити час та дати вильотів жодної, рейси всі переповнені) намагаються звʼязатися з оператором, відповіді жодної!!! За весь час слідування жоден пасажир не отримав зворотнього звʼязку!!! Під час простою під кордоном та на кордоні водій видає фразу « а тепер робіть , що хочете, хоч в прятки грайте» водії просто йдуть собі кудись, пасажири в автобусі без кондиціонерів, а це майже половина дітей, «варяться» та нервують. Якимось дивом Божим, доволі швидко проходимо кордон( приблизно о 19:30 стали в чергу на кордон, 23.15 заїхали на українську митницю, о 02.15 за польським часом(-1 год) виїхали з митниці, разом близько 8 годин). Почалася фінальна нервова частина. До аеропорту Краків(Баліце) приблизно 4 години, але ще куча зупинок. Майже всі пасажири мають вильоти з 6.30 до 8.00, тобто за правилами аероперевізників ща 2 години максимум пасажир має бути на реєстрації. Це означає, що жоден не встигне. По розкладу руху автобуса, який надає оператор перевізника ми мали бути в аеропорту о 2.00. О 5.00 пасажири починають умовляти водія спочатку їхати в аеропорт, а не в центр Кракова на залізницю та автовокзал, але водій нічого на це не відповідає, жодного слова. О 6.15 ми розуміємо, що пропустили поворот на місто і їдемо на аеропорт і це перемога, бо в 6.35 ми вилітаємо з автобуса і біжимо всі по стійкам реєстрації. Цей тріп ( Черкаси- Київ(пересадка)-Рівне(пересадка)- Луцьк-Володимир-Нововолинськ(треба було заїхати забрати пасажирів і повернутись назад на Володимир)-Володимир-Устилуг-Краків (Баліце), що почався о 6.45 і закінчися о 6.35 наступної доби, вбив нервів більше, ніж життя в прикордонному місті під обстрілами.
Достоинства:
Розкручена сторінка, на запит міжнародних перевезень випадає в першу чергу
НЕ РЕКОМЕНДУЮ!!! - Отзывы о Kantol (Кантол)
Цей тріп ( Черкаси- Київ(пересадка)-Рівне(пересадка)- Луцьк-Володимир-Нововолинськ(треба було заїхати забрати пасажирів і повернутись назад на Володимир)-Володимир-Устилуг-Краків (Баліце), що почався о 6.45 і закінчися о 6.35 наступної доби, вбив нервів більше, ніж життя в прикордонному місті під обстрілами.
отзыв
Комментарии к отзыву