Я зазвичай закриваю очі на різні форс-мажори у подорожах, але ця ситуація перейшла усі межі. Починаючи від того, що моя поїздка була суцільним жахом, а саме : відсутність організації працівників, не інформування у якому напрямку нас везуть, неможливість дізнатись напрямок подорожі, відсутність обіцяного туалету та належної якості автобуса, шантаж, обман та поведення себе з людьми, як зі стадом тварин; закінчую ситуацією про те, як при швидкому, хаотичному, незапланованому пересіданні до такого ж, низької якості автобуса, я залишила своє взуття у автобусі попередньому. Пізніше, після поїздки, я дзвонила до перевізника із запитом про взуття. Взуття не знайшли. Я це відпустила, але написала в інтернеті поганий відгук про поїздку. Ця поїздка коштувала мені мого здоров‘я — фізичного та психічного, грошей за білет( одні з найдорожчих квитків в інтернеті) + гроші за взуття. Перевізник передзвонив мені з інформацією, що взуття знайшли та віддадуть мені, якщо я усуну свій відгук. Це шантаж, на який я пішла. Але взуття мені вже майже місяць ніхто не повертає. Коли я їм дзвоню, вони говорятт до мене як до тварини, ніби роблять мені послугу. Працівники цієї фірми кидають слухавку та кричать. Моя мама теж намагалась дзвонити. Відбувається та сама ситуація. Розумію, що взуття я вже своє не поверну. Але шантаж, крик, приниження та кидання слухавкою не є прийнятне для фірми, яка обслуговує людей.
Я цього так не лишу. Шкода людей, які не знаючи, куплять білет. Буду звертатись до держ служб захисту прав сподивачів. Якщо треба, то до поліції.
Шантаж і брехня - Отзывы о Kantol (Кантол)
Починаючи від того, що моя поїздка була суцільним жахом, а саме : відсутність організації працівників, не інформування у якому напрямку нас везуть, неможливість дізнатись напрямок подорожі, відсутність обіцяного туалету та належної якості автобуса, шантаж, обман та поведення себе з людьми, як зі стадом тварин; закінчую ситуацією про те, як при швидкому, хаотичному, незапланованому пересіданні до такого ж, низької якості автобуса, я залишила своє взуття у автобусі попередньому.
Пізніше, після поїздки, я дзвонила до перевізника із запитом про взуття. Взуття не знайшли. Я це відпустила, але написала в інтернеті поганий відгук про поїздку. Ця поїздка коштувала мені мого здоров‘я — фізичного та психічного, грошей за білет( одні з найдорожчих квитків в інтернеті) + гроші за взуття.
Перевізник передзвонив мені з інформацією, що взуття знайшли та віддадуть мені, якщо я усуну свій відгук. Це шантаж, на який я пішла.
Але взуття мені вже майже місяць ніхто не повертає.
Коли я їм дзвоню, вони говорятт до мене як до тварини, ніби роблять мені послугу. Працівники цієї фірми кидають слухавку та кричать.
Моя мама теж намагалась дзвонити. Відбувається та сама ситуація.
Розумію, що взуття я вже своє не поверну.
Але шантаж, крик, приниження та кидання слухавкою не є прийнятне для фірми, яка обслуговує людей.
Я цього так не лишу. Шкода людей, які не знаючи, куплять білет. Буду звертатись до держ служб захисту прав сподивачів. Якщо треба, то до поліції.
отзыв
Комментарии к отзыву