У провайдера Бест відсутня клієнтоорієнтовність, не завадило б впровадити розсилку/попередження в месенджери/ел.пошту про зміни тарифу, про планові роботи і т.д. При зверненні до оператора відправляють на сайт на публічні договора тому, що там попередження, але клієнти не сидять в особистих кабінетах і не читають новини і плани Беста.Ви начебто і праві юридично, але клієнторієнтовність на нулі. Планові роботи фактично... Читать отзыв У провайдера Бест відсутня клієнтоорієнтовність, не завадило б впровадити розсилку/попередження в месенджери/ел.пошту про зміни тарифу, про планові роботи і т.д. При зверненні до оператора відправляють на сайт на публічні договора тому, що там попередження, але клієнти не сидять в особистих кабінетах і не читають новини і плани Беста.Ви начебто і праві юридично, але клієнторієнтовність на нулі. Планові роботи фактично виконують за мій рахунок, тобто цілий робочий день, коли мені потрібен інтернет і як прояв лояльності не розглядають перерахунку за той день коли Бест забрав можливість користуватись інтернетом. Мені робота з даним провайдером нагадує держ.структуру.
Клієнтоорієнтовність