Наталія Яцун Отзыв написан 21 декабря, 2020 год65 просмотров
Вже місяць як моя мама відправляла посилку з м. Конотоп до м. Київ. При відправці було вказано, що платник- відправник, відповідно мама заплатила за доставку. Їй оператор віддала експрес-накладку, і на питання чи це все- оператор сказала "так". Чек ніхто не видав. Коли посилка приїхала в Київ, мені прийшло повідомлення, що до оплати стоїть ## грн. Знаючи, що мама оплатила, я не звернула на це увагу. Але коли прийшли забирати, то виявилося, що з нас вимагали знову ж таки цю суму. Оператор на даному відділенні сказала, що оплату навіть не намагалися проводити і показала структуру документу. Почалися дзвінки на ваш контакт-центр. Сказати, що це ще той квест, щоб вияснити щось- не сказати нічого. Лише на 3 дзвінок прапився толковий оператор, який зміг подзвонити в м. Конотоп і вияснити в чому проблема. Там повідомили, що оплата не пройшла, і провести її не можливо і нехай відправник прийде по гроші. Знатокі питання: як називаються дії касира, оператора чи людини, яка взяла кошти і не провела їх через касу, тобто не оприбуткувала їх, при цьому змінила платника на отримувача, протягом 4 днів не подзвонила відправнику, щоб повідомити про таку ситуацію та щоб повернути кошти??? Так, правильно. Це називається- ПРИВЛАСНЕННЯ КОШТІВ КЛІЄНТА ТА ЗБЕРІГАННЯ НЕОПРИБУТКОВАНИХ КОШТІВ НА ВІДДІЛЕННІ (тобто гроші від клієнта не в касовому ящику). На питання чому данна оператор не подзвонила за цей час відправнику, тобто моїй мамі- мені відповіли, що зараз набере. Так, вона набрала маму і попросила зайти за коштами, не пояснюючи ситуацію, не вибачившись і в грубій формі. Мама прийшла і запитала в чому справа, на що їй на підвищеному тоні голоса сказали, що чек не пройшов і тикнули грошима перед обличчям. Але шановні, чек може не пройти одразу, і через годину кошти, які провелися вже не повернуться, і система сама платника не змінить, тоді чому при мамі не спробували провести оплату, щоб віддати чек??? Коли мама сказала, що буде скаржитися на її дії- операторка замість того, щоб вибачитися, почали розказувати яка моя мама пересяка і якщо їй нема чого робити, то нехай скаржиться. І в той же час перед мамою отримувала посилку інша жіночка, в якої посилка була сплачена, але з неї без пояснень вимагали 15 грн. Це не багато, але чому??? Justin, Ви молода компанія, яка лише почала свій шлях на ринку доставки. Так потрібно спілкуватися з клієнтами? Я місяць добиваюся того, щоб мені зателефонував керівник даної операторки відділення 569 в м. Конотоп сам особисто подзвонив і пояснив дії свого працівника. Контакт-центр дзвонить і пояснює одне і те ж, мені вже набридло. Оператор контакт-центру Яна( #500) на питання чому вона не може зв'язатися з керівником 569 відділення і повідомити йому про бажання клієнта з ним особисто поговорити- вона відповідає, що потрібен дозвіл керівництва на такий дзвінок. Серйозно? Якого саме керівництва- не каже, прізвища не називає, все покрито тайною і мраком. Навіщо тоді Вам контакт-центр і навіщо створені Ваші відділення? Місяць не можуть до кінця довести мою скаргу! Жодна компанія, яка бажає досягти висот в своїй роботі не веде себе так з клієнтами, яких лише починає залучати до себе!!! Ось результат Вашої роботи. Берете гроші- і привласнюєте їх! Дзвонити не бажаєте, так, керівник в м. Конотоп дуже зайнята людина, він за місяць з хвостиком не знайшов 5 хвилин часу, щоб владнати конфлікт і вирішити справу, яка стосується його не чистого на руку оператора. Вибачте, але їх імена я не знаю, а називати їх- це конфіденційна інформація компанії. Нехай всі знають. Сподіваюся власник та директор приймуть міри!!! Рогаченко Сергій Дмитрович та Костельман Володимир Михайлович, будь ласка, прийміть міри!!!
Компания Justin предоставляет современные качественные почтовые услуги, благодаря высокому уровню сервиса с нами любой магазин станет ближе! Инновационный поход к оказанию почтово-логистических услуг дает возможность каждому клиенту получить бескомпромиссный сервис в удобных локациях. Различные форматы отдлений от небольших - 5кв.м., до более крупных отделений, где созданы все условия для удобства... подробнее
Жахливе відношення - Отзывы о Justin почтовые услуги
На питання чому данна оператор не подзвонила за цей час відправнику, тобто моїй мамі- мені відповіли, що зараз набере. Так, вона набрала маму і попросила зайти за коштами, не пояснюючи ситуацію, не вибачившись і в грубій формі.
Мама прийшла і запитала в чому справа, на що їй на підвищеному тоні голоса сказали, що чек не пройшов і тикнули грошима перед обличчям. Але шановні, чек може не пройти одразу, і через годину кошти, які провелися вже не повернуться, і система сама платника не змінить, тоді чому при мамі не спробували провести оплату, щоб віддати чек??? Коли мама сказала, що буде скаржитися на її дії- операторка замість того, щоб вибачитися, почали розказувати яка моя мама пересяка і якщо їй нема чого робити, то нехай скаржиться. І в той же час перед мамою отримувала посилку інша жіночка, в якої посилка була сплачена, але з неї без пояснень вимагали 15 грн. Це не багато, але чому??? Justin, Ви молода компанія, яка лише почала свій шлях на ринку доставки. Так потрібно спілкуватися з клієнтами? Я місяць добиваюся того, щоб мені зателефонував керівник даної операторки відділення 569 в м. Конотоп сам особисто подзвонив і пояснив дії свого працівника. Контакт-центр дзвонить і пояснює одне і те ж, мені вже набридло. Оператор контакт-центру Яна( #500) на питання чому вона не може зв'язатися з керівником 569 відділення і повідомити йому про бажання клієнта з ним особисто поговорити- вона відповідає, що потрібен дозвіл керівництва на такий дзвінок. Серйозно? Якого саме керівництва- не каже, прізвища не називає, все покрито тайною і мраком. Навіщо тоді Вам контакт-центр і навіщо створені Ваші відділення? Місяць не можуть до кінця довести мою скаргу! Жодна компанія, яка бажає досягти висот в своїй роботі не веде себе так з клієнтами, яких лише починає залучати до себе!!! Ось результат Вашої роботи.
Берете гроші- і привласнюєте їх! Дзвонити не бажаєте, так, керівник в м. Конотоп дуже зайнята людина, він за місяць з хвостиком не знайшов 5 хвилин часу, щоб владнати конфлікт і вирішити справу, яка стосується його не чистого на руку оператора. Вибачте, але їх імена я не знаю, а називати їх- це конфіденційна інформація компанії.
Нехай всі знають. Сподіваюся власник та директор приймуть міри!!! Рогаченко Сергій Дмитрович та Костельман Володимир Михайлович, будь ласка, прийміть міри!!!
отзыв
Комментарии к отзыву