Потрібно, негайно, змінити назву, з модної заморської, на відповідну до якості послуг, наприклад 'Вуйко Геник к_рва', бо таке враження, що посилки відправляють попутками. Мобільний додаток непоганий, він просто 'ДніщенськиЙ!'. Студент першого курсу, аграрного коледжу в перерві між п'янками 'клєпав'. Інформація про відправлення то з'являється, то зникає, статус посилки - пуста графа, чи, ще краще - надпис 'дякуємо що скористались послугами', і ШО?? Відділення в ТЦ, коли не прийдеш, чи навіть просто ідеш повз - зачинено, Технічна Перерва, і номер телефону на моніторі, хочеш скористатись послугами дзвони, !!с_ка може ше попередній запис за три доби!! Зате, якщо дочекаєшся 'принцесу' в шльопанцях, котра ляси точить в сусідньому магазині, отримаєш інформацію, що твоя посилка третій день лежить на складі в місті відправника і 'б_ять чекає візу з консульства почтових передачок'. Ціни. Заощаджені 10 гривень на доставці, плавно переростають у про_обаних 2500 за день простою роботи і незадоволеного клієнта. Perfecto!!! Doskonale!!! Цудоўна!!! Perfectamente!!! Perfettamente!!! Доповнення: !!ЦЕ узагальнений відгук про досвід роботи з компанією `Геник', а не про якесь конкретне відділення!! + П_здьож на офіційному сайті: перша - про те що працюють без вихідних. У відділенні повідомили, що перевезення посилок у вихідні та свята не відбувається, напевно водії бухають з тим студентом який їм додаток ліпив. друга - цитую 'швидкі мов ракета', ракети в роскосмосу, напевне, замовляють, бо далі сусіднього села не долітає. Ну а далі - попуточка.
Компания Justin предоставляет современные качественные почтовые услуги, благодаря высокому уровню сервиса с нами любой магазин станет ближе! Инновационный поход к оказанию почтово-логистических услуг дает возможность каждому клиенту получить бескомпромиссный сервис в удобных локациях. Различные форматы отдлений от небольших - 5кв.м., до более крупных отделений, где созданы все условия для удобства... подробнее
Не служба доставки - Отзывы о Justin почтовые услуги
Мобільний додаток непоганий, він просто 'ДніщенськиЙ!'. Студент першого курсу, аграрного коледжу в перерві між п'янками 'клєпав'. Інформація про відправлення то з'являється, то зникає, статус посилки - пуста графа, чи, ще краще - надпис 'дякуємо що скористались послугами', і ШО??
Відділення в ТЦ, коли не прийдеш, чи навіть просто ідеш повз - зачинено, Технічна Перерва, і номер телефону на моніторі, хочеш скористатись послугами дзвони, !!с_ка може ше попередній запис за три доби!!
Зате, якщо дочекаєшся 'принцесу' в шльопанцях, котра ляси точить в сусідньому магазині, отримаєш інформацію, що твоя посилка третій день лежить на складі в місті відправника і 'б_ять чекає візу з консульства почтових передачок'.
Ціни. Заощаджені 10 гривень на доставці, плавно переростають у про_обаних 2500 за день простою роботи і незадоволеного клієнта. Perfecto!!! Doskonale!!! Цудоўна!!! Perfectamente!!! Perfettamente!!!
Доповнення: !!ЦЕ узагальнений відгук про досвід роботи з компанією `Геник', а не про якесь конкретне відділення!!
+ П_здьож на офіційному сайті:
перша - про те що працюють без вихідних. У відділенні повідомили, що перевезення посилок у вихідні та свята не відбувається, напевно водії бухають з тим студентом який їм додаток ліпив.
друга - цитую 'швидкі мов ракета', ракети в роскосмосу, напевне, замовляють, бо далі сусіднього села не долітає. Ну а далі - попуточка.
отзыв
Комментарии к отзыву