Гость Отзыв написан 27 февраля, 2024 год2 просмотра
Доброго дня! Відгук про магазин. З плюсів - низькі ціни і іноді можна натрапити на привітний персонал. З мінусів - відсутність клієнтоорієнтованості; часткова відповідність фото товару та його вигляду в житті; відмова обміняти товар, посилаючись на "оптовість" торгівлі, яка по-факту здійснюється в роздріб та, якщо ви оплачуєте товар- гроші йдуть на особисті рахунки різних людей (декілька разів сплачувала на різні карти з різними власниками), а не підприємство!!!, яке, зі слів власників "здійснює оптову торгівлю" (кведи оптового онлайн-магазину "Ізіда" знайти неможливо), значить клієнтам залишається тільки на слово вірити, що магазин здійснює саме оптову торгівлю і, саме з цієї причини, "обходить" закон про захист прав споживачів. Сайт розрахований на Вашу помилку, якщо Ви додаєте товар до кошику і, можливо, випадково, натискаєте кнопку "купити" декілька разів, програма Вас не попередить автоматично, що товар уже додано, так само і продавці, зв'язавшись з Вами не повідомлять, що саме входить у Ваше замовлення (багато інших чесних магазинів перераховують найменування та кількість товару), а просто напишуть в месенджері, що "все є в наявності". Тож, якщо Ви поспішалиі не перевірили кошика, перед оплатою, будьте готові, що ніхто Вас не зрозуміє і не погодиться Вам замінити товар (не кажучи вже про можливысть повернення коштів). Коротше кажучи, будьте готові до правової незахищеності та беззаконня у даного проавця. Саме так зі мною і сталося: хотіла замовити цитрин низкою галтівку, але вагалася, бо розуміла, що може відрізнятися від того ідеального фото, яке розміщене на сайті, вирішила взяти уже готовий браслет на гумці з цитрину того ж забарвлення і розміру, як на низці, щоб переконатися у відповідності фото та реального товару. І, все ще сумніваючись чи брати чи ні, напевно, декілька разів натиснула купити під товаром, замовлення сплатила, не перевіряючи, що випадково додалося 3шт. Описавши ситуацію продавцеві, коли отримала посилку і була неприємно вражена кількістю і, на жаль, якістю камінців, чекала декілька днів на узгодження обміну товару з керівництвом. Повернути кошти не сподівалась взагалі, бо вже отримавши гроші, ніхто не бажає їх повертати, навіть на законній підставі. Запропонувала обмін на інший товар навіть з дозамовленням на 500+грн, щоб нікого не образити. Але мені відмовили. Звернувшись до адміністрації безпосередньо (думаю це хтось з керівництва, бо саме на особисту карту пана Володимира я здійснювала оплату за товар, а не на рахунок підприємства), мені зателефонувала продавець магазину і повторно відмовила в узгодженні ситуації, бо цитую, що мені передали від адміністрації: "вони торгують оптово і через те що Вам там щось не сподобалось обмінювати нічого не будуть." Зовнішній вигляд камінців дійсно не відповідає фото і ніякі налаштування Вашого екрану на це не впливають. Фото додаю, знімала і при денному і при штучному освітленні і на різних фонах, також фото магазину для порівняння. Якби був один браслет невідповідної якості вже б промовчала і змирилаль та надалі б, напевно, просила реальні фото товару, а так ще й неприємніше, бо маю три одиниці прикрас зовнішньо дуже далекі від фото магазину. Вважаю, що інтернет-магазини мають бути лояльнішими до своїх клієнтів, адже важко з одного фото, обробленого купою фільтрів, зрозуміти, як справді виглядає товар. Я на ті 200+ гривень не збіднію, але висновок роблю, що своїх клієнтів "Ізіда" не цінує, надзвичайно неприємний досвід отримала в цьому магазині. Точно більше нічого тут не замовлятиму. P.S. Продавчині, яка зі мною спілкувалася у телеграмі та по телефону, дуже вдячна за розуміння та доброзичливість, сподіваюсь така прекрасна пані знайде кращу, чесну роботу, якій відповідатимуть її людські та професійні якості.
Обман, відсутність клієнтоорієнтованості - Отзывы о Izida бижутерия оптом
З плюсів - низькі ціни і іноді можна натрапити на привітний персонал.
З мінусів - відсутність клієнтоорієнтованості; часткова відповідність фото товару та його вигляду в житті;
відмова обміняти товар, посилаючись на "оптовість" торгівлі, яка по-факту здійснюється в роздріб та, якщо ви оплачуєте товар-
гроші йдуть на особисті рахунки різних людей (декілька разів сплачувала на різні карти з різними власниками), а не підприємство!!!,
яке, зі слів власників "здійснює оптову торгівлю" (кведи оптового онлайн-магазину "Ізіда" знайти неможливо),
значить клієнтам залишається тільки на слово вірити, що магазин здійснює саме оптову торгівлю і,
саме з цієї причини, "обходить" закон про захист прав споживачів.
Сайт розрахований на Вашу помилку, якщо Ви додаєте товар до кошику і, можливо, випадково, натискаєте кнопку "купити" декілька разів,
програма Вас не попередить автоматично, що товар уже додано, так само і продавці, зв'язавшись з Вами не повідомлять,
що саме входить у Ваше замовлення (багато інших чесних магазинів перераховують найменування та кількість товару),
а просто напишуть в месенджері, що "все є в наявності". Тож, якщо Ви поспішалиі не перевірили кошика, перед оплатою,
будьте готові, що ніхто Вас не зрозуміє і не погодиться Вам замінити товар (не кажучи вже про можливысть повернення коштів).
Коротше кажучи, будьте готові до правової незахищеності та беззаконня у даного проавця.
Саме так зі мною і сталося: хотіла замовити цитрин низкою галтівку, але вагалася, бо розуміла, що може відрізнятися від того ідеального фото,
яке розміщене на сайті, вирішила взяти уже готовий браслет на гумці з цитрину того ж забарвлення і розміру, як на низці,
щоб переконатися у відповідності фото та реального товару. І, все ще сумніваючись чи брати чи ні, напевно, декілька разів натиснула купити під товаром,
замовлення сплатила, не перевіряючи, що випадково додалося 3шт. Описавши ситуацію продавцеві,
коли отримала посилку і була неприємно вражена кількістю і, на жаль, якістю камінців, чекала декілька днів на узгодження обміну товару з керівництвом.
Повернути кошти не сподівалась взагалі, бо вже отримавши гроші, ніхто не бажає їх повертати, навіть на законній підставі.
Запропонувала обмін на інший товар навіть з дозамовленням на 500+грн, щоб нікого не образити. Але мені відмовили.
Звернувшись до адміністрації безпосередньо (думаю це хтось з керівництва, бо саме на особисту карту пана Володимира я здійснювала оплату за товар,
а не на рахунок підприємства), мені зателефонувала продавець магазину і повторно відмовила в узгодженні ситуації,
бо цитую, що мені передали від адміністрації: "вони торгують оптово і через те що Вам там щось не сподобалось обмінювати нічого не будуть."
Зовнішній вигляд камінців дійсно не відповідає фото і ніякі налаштування Вашого екрану на це не впливають.
Фото додаю, знімала і при денному і при штучному освітленні і на різних фонах, також фото магазину для порівняння.
Якби був один браслет невідповідної якості вже б промовчала і змирилаль та надалі б, напевно, просила реальні фото товару,
а так ще й неприємніше, бо маю три одиниці прикрас зовнішньо дуже далекі від фото магазину.
Вважаю, що інтернет-магазини мають бути лояльнішими до своїх клієнтів, адже важко з одного фото, обробленого купою фільтрів, зрозуміти, як справді виглядає товар.
Я на ті 200+ гривень не збіднію, але висновок роблю, що своїх клієнтів "Ізіда" не цінує, надзвичайно неприємний досвід отримала в цьому магазині.
Точно більше нічого тут не замовлятиму.
P.S. Продавчині, яка зі мною спілкувалася у телеграмі та по телефону, дуже вдячна за розуміння та доброзичливість,
сподіваюсь така прекрасна пані знайде кращу, чесну роботу, якій відповідатимуть її людські та професійні якості.
отзыв
Комментарии к отзыву