Я так і не зрозуміла, чи виконують свою роботу HR? Три неділі я кидала відгуки на robota.ua на продавця-консультанта, бо дуже хотіла піти саме в цю компанію. Дуже довгий час мені ніхто не відповідав, хоча вакансія постійно оновлювалася, її переглядали. Я надсилала своє резюме, просила щоб мені передзвонили, але ніхто не реагував. І вже коли пройшов майже місяць, а вакансія... Читать отзыв Я так і не зрозуміла, чи виконують свою роботу HR? Три неділі я кидала відгуки на robota.ua на продавця-консультанта, бо дуже хотіла піти саме в цю компанію. Дуже довгий час мені ніхто не відповідав, хоча вакансія постійно оновлювалася, її переглядали. Я надсилала своє резюме, просила щоб мені передзвонили, але ніхто не реагував. І вже коли пройшов майже місяць, а вакансія ще актуальна, мені вирішили нарешті подзвонити, але я вже знайшла іншу роботу, яка мене задовільнила. І як після такого «приємного» початку захочеться йти працювати? Не робіть тоді вакансії, якщо не хочете когось брати.
Останнім часом попадаються погані стіки, тобто пів пачки норм, а пів пачки просто не запихуються до кінця. В результаті викинуті гроші на вітер. Про палички для чищення я взагалі мовчу. Вони зовсім нічого не чистять, минулі були краще в 100 разів
Перейшли з чоловіком зі звичайних айкос на вів. Все добре, але кожний другий под протікає. Причому деякі вже під кінець користування, а деякі вже з самого початку. Курити неможливо. Неодноразово звертались до служби підтримки - кажуть, що можна замінити протікаючий под на новий за гривню, АЛЕ треба надиктувати коди з упаковок (код знаходиться на маленькій упаковці в якій лежить кожний... Читать отзыв Перейшли з чоловіком зі звичайних айкос на вів. Все добре, але кожний другий под протікає. Причому деякі вже під кінець користування, а деякі вже з самого початку. Курити неможливо. Неодноразово звертались до служби підтримки - кажуть, що можна замінити протікаючий под на новий за гривню, АЛЕ треба надиктувати коди з упаковок (код знаходиться на маленькій упаковці в якій лежить кожний окремий под і ця упаковка зазвичай одразу після розпаковує іде у сміття), з самого поду не підходить. Ок, почали ті упаковки зберігати. Потім дууууже довга процедура по реєстрації звернення. Потім вияснилося, що забрати можна лише на іншому кінці міста, і в певну дату, і в певний час. Дуже не клієнтоорієнтовно Думаємо переходити на щось інше Єдиний плюс- доставка курʼєром, які завжди ввічливі і доброзичливі
Шановні представники Айкос, якщо є проблеми з отриманням посилки не на зареєстрованого користувача, то ПРОШУ ПЕРЕДБАЧИТИ ЦЕ ПРИ ОФОРМЛЕННІ ЗАМОВЛЕННЯ (ДОДАТКОВА ГРАФА, де буде вказано конт.дані отримувача посилки), а не при отриманні, з очікуючим кур'єром поряд витрачати купу часу і в результаті ВІДМОВИТИСЬ ВІД ДОСТАВКИ ЧЕРЕЗ НЕПРОДУМАНІСТЬ!! Мені дуже жаль кур'єра, котрий витратив час на мене...Хотілось чоловікові зробити подарунок...
Навіщо ви шукаєте співробітників, якщо вони вам не потрібні?
Айкос останнім часом розчаровує
Iqos вже не ті
Ок, почали ті упаковки зберігати.
Потім дууууже довга процедура по реєстрації звернення.
Потім вияснилося, що забрати можна лише на іншому кінці міста, і в певну дату, і в певний час.
Дуже не клієнтоорієнтовно
Думаємо переходити на щось інше
Єдиний плюс- доставка курʼєром, які завжди ввічливі і доброзичливі
Отримувач посилки
Мені дуже жаль кур'єра, котрий витратив час на мене...Хотілось чоловікові зробити подарунок...