Команда безвідповідальних! Заказала стікі на сайті 20.08. Створили посилку в той же день) але на пошту ні хто її не приніс. Сьогодні 24.08. Ніхто нічого досі не зробив навіть не з'ясували чому так сталося!!
Робив замовлення з сайту. Після розпаковки побачив що не вистачає однієї пачки. Про результатами звернення, відповіли що подивилися відео пакування і там все норм. Але по факту я не отримав одну пачку. Де вона загубилися, вони не хочуть розбиратися. Сказали, щоб я ще раз уважно подивився. Це значить, що якщо щось трапилось між пакування і доставкою, це на відповідальності клієнта. Читать отзыв Робив замовлення з сайту. Після розпаковки побачив що не вистачає однієї пачки. Про результатами звернення, відповіли що подивилися відео пакування і там все норм. Але по факту я не отримав одну пачку. Де вона загубилися, вони не хочуть розбиратися. Сказали, щоб я ще раз уважно подивився. Це значить, що якщо щось трапилось між пакування і доставкою, це на відповідальності клієнта. Не рекомендую замовляти на сайті.
Користувався стіками Fiit Regular, оскільки це єдиний нормальний тютюновий смак. Їх зняли з виробництва без будь-якого попередження, бо ці телепні "стежать за тим, щоб мати в Україні саме ті смаки стіків, які найбільше до вподоби нашим користувачам". На думку айкос найбільш до вподоби користувачам ожина з ментолом і кавун з ментолом (з капсулою). Підтримка ледве говорить українською, таке враження, що... Читать отзыв Користувався стіками Fiit Regular, оскільки це єдиний нормальний тютюновий смак. Їх зняли з виробництва без будь-якого попередження, бо ці телепні "стежать за тим, щоб мати в Україні саме ті смаки стіків, які найбільше до вподоби нашим користувачам". На думку айкос найбільш до вподоби користувачам ожина з ментолом і кавун з ментолом (з капсулою). Підтримка ледве говорить українською, таке враження, що не розуміє, що я пишу. На питання "чому не попередили, що стіки знімуть з виробництва" відповідають "така інформація не направляється розсилкою". Я бачу, що не направляється, питання "ЧОМУ". Куріть самі свою парашу зі смаком фейрі.
Використовую вже багато років. В принципі задоволений. Придбав програму Айкос 360. Вже другий рік роблю замовлення на сайті з безкоштовною доставкою. І, наче, все гуд. Але в квітні зателефонувала співробітниця і запропонувала програму регулярної доставки. Вже і погодився і попросив зробити замовлення таке, як і завжди, щоб не займатися цим самостійно. Отримав рахунок, сплатив, забрав на Новій пошті, але замість... Читать отзыв Використовую вже багато років. В принципі задоволений. Придбав програму Айкос 360. Вже другий рік роблю замовлення на сайті з безкоштовною доставкою. І, наче, все гуд. Але в квітні зателефонувала співробітниця і запропонувала програму регулярної доставки. Вже і погодився і попросив зробити замовлення таке, як і завжди, щоб не займатися цим самостійно. Отримав рахунок, сплатив, забрав на Новій пошті, але замість міні-блоків отримав звичайні блоки, які дорожчі. І тут до мене дійшло, як мене розвели на 400 грн, відправивши інший, по суті, товар. Не говорячи про те, що в останній час практично в кожній пачці брак, так ще і прислали дорожчі стікі. Скаргу розглянули, але некомпетентність свого персоналу намагалися заперечити. Компенсувати відмовились. Повернути товар теж. Виходить, що співробітники, можливо, спеціально відправляють більш дорогий товар і ця програма Айкос 360 вже втратила сенс. Ніколи більше не буду довіряти співробітникам Айкос. Є їм альтернатива. Буду переходити.
Это какой-то ужас никогда не заказывайте онлайн Оплатили сразу поссылку на приличную сумму Мало того что посылку не доставили в течении 2х недель и пришлось сделать отказ так уже более 4х недель выбивать возврата средств Деньги так и не перечислили ,решите эту проблему ,и верните денежные средства .
Я дуже незадоволена роботою операторів компанії Айкос. Мало того, що я вказала на сайті, що у мене не працює і зарядний пристрій, і тримач, так після замовлення заміни та здачі всього на пошті, прийшовши додому, виявила, що мені надіслали лише зарядний пристрій. Я відразу ж зв'язалася з оператором, і вони запевнили мене, що залагодять цю ситуацію і надішлють назад мій... Читать отзыв Я дуже незадоволена роботою операторів компанії Айкос. Мало того, що я вказала на сайті, що у мене не працює і зарядний пристрій, і тримач, так після замовлення заміни та здачі всього на пошті, прийшовши додому, виявила, що мені надіслали лише зарядний пристрій. Я відразу ж зв'язалася з оператором, і вони запевнили мене, що залагодять цю ситуацію і надішлють назад мій тримач, після чого я зможу оформити заміну. Однак протягом двох тижнів мені доводилося самій зв'язуватися з операторами і дізнаватися про хід вирішення питання. Щоразу я чула, що зараз створять заявку і треба почекати. Через два тижні мені зателефонував представник Айкос і повідомив, що їм надійшов мій зарядний пристрій без тримача! Мені цікаво, вони вважають своїх клієнтів дурнями? Це просто дно, а не компанія.
3 месяца курил сигареты и айкос...примерно 50/50, то есть 10 сигарет и 10 стиков...получил бессонницу, а точнее долго засыпание 2-4 часа..перестал курить айкос засыпаю за час...вообще стремная тема..по сути стики айкос это прессованная бумага или еще какая-то химия которая растворяется в воде пропитанная никотином
Останнім часом попадаються погані стіки, тобто пів пачки норм, а пів пачки просто не запихуються до кінця. В результаті викинуті гроші на вітер. Про палички для чищення я взагалі мовчу. Вони зовсім нічого не чистять, минулі були краще в 100 разів
Найбільш приємний персонал,з усіх магазинів по Києву,максимально комфортні та ввічливі люди які проконсультували та допомогли з заміною.Залишилась дуже задоволена
Ніколи раніше не писав відкуги. Але зараз наважився, після того, як мене "кинув" IQOS. В Житомирі в ТРЦ "Глобал" я придбав набір подів для IQOS VEEV, коли я відчинив останню третю пачку, то був дуже здивований - в ній замість двох подів був один і вже використаний!!! Так працівники IQOS дурять простих людей. Я вже не кажу про якість ці... Читать отзыв Ніколи раніше не писав відкуги. Але зараз наважився, після того, як мене "кинув" IQOS. В Житомирі в ТРЦ "Глобал" я придбав набір подів для IQOS VEEV, коли я відчинив останню третю пачку, то був дуже здивований - в ній замість двох подів був один і вже використаний!!! Так працівники IQOS дурять простих людей. Я вже не кажу про якість ці подів (майже всі протікають). Не раджу користуватися цією продукцією і мати справи з цією компанією!!!
Бридка компанія. Ніколи не пишу відгуки, особливо негативні, але IQOS дав мені наснаги на це. Якась курва Оксана Маслий дала мій номер замість свого. Мені приходили ті єбані сповіщення. Кожного разу коли зверталась до підтримки мене футбольний, бо якщо я не та єбана Оксана, то вони мене не можуть ідентифікувати та видалити аккаунт. Бажаю компаніі... Читать отзыв Бридка компанія. Ніколи не пишу відгуки, особливо негативні, але IQOS дав мені наснаги на це. Якась курва Оксана Маслий дала мій номер замість свого. Мені приходили ті єбані сповіщення. Кожного разу коли зверталась до підтримки мене футбольний, бо якщо я не та єбана Оксана, то вони мене не можуть ідентифікувати та видалити аккаунт. Бажаю компаніі збанкрутіти. Номери якщо що можно перевіряти перед реєстрацією. Так можно вказати номер дитини. А звернутися до вас на підтримку можна лише після 18. Замкнуте коло.
Не рекомендую! Користувався ліл гібрид, замовляв стіки та рідину через сайт. Одного вечора просто прислали смс у вайбер що через 3 дні девайси потрібно здати і більше вони продавати стіки та рідину не будуть. Повернув і девайс і стіки і рідину. Ніхто нічого не компенсував, а просто забрали пристрій разом з росхідниками. Кажуть що умовами програми не передбачено. Якщо не... Читать отзыв Не рекомендую! Користувався ліл гібрид, замовляв стіки та рідину через сайт. Одного вечора просто прислали смс у вайбер що через 3 дні девайси потрібно здати і більше вони продавати стіки та рідину не будуть. Повернув і девайс і стіки і рідину. Ніхто нічого не компенсував, а просто забрали пристрій разом з росхідниками. Кажуть що умовами програми не передбачено. Якщо не влаштовує - пишіть заяви, будемо розглядати. Вже 2 тижні ніякого вирішення питання. Ось такий "сервіс"
Перейшли з чоловіком зі звичайних айкос на вів. Все добре, але кожний другий под протікає. Причому деякі вже під кінець користування, а деякі вже з самого початку. Курити неможливо. Неодноразово звертались до служби підтримки - кажуть, що можна замінити протікаючий под на новий за гривню, АЛЕ треба надиктувати коди з упаковок (код знаходиться на маленькій упаковці в якій лежить кожний... Читать отзыв Перейшли з чоловіком зі звичайних айкос на вів. Все добре, але кожний другий под протікає. Причому деякі вже під кінець користування, а деякі вже з самого початку. Курити неможливо. Неодноразово звертались до служби підтримки - кажуть, що можна замінити протікаючий под на новий за гривню, АЛЕ треба надиктувати коди з упаковок (код знаходиться на маленькій упаковці в якій лежить кожний окремий под і ця упаковка зазвичай одразу після розпаковує іде у сміття), з самого поду не підходить. Ок, почали ті упаковки зберігати. Потім дууууже довга процедура по реєстрації звернення. Потім вияснилося, що забрати можна лише на іншому кінці міста, і в певну дату, і в певний час. Дуже не клієнтоорієнтовно Думаємо переходити на щось інше Єдиний плюс- доставка курʼєром, які завжди ввічливі і доброзичливі
Набрали говорящих балванчиків, які не вирішують жодної проблеми. Горяча лінія- то взагалі капець! Там їх навчили казати одну фразу, що наші спеціалісти вже все роблять і все. Дуже неприємні враження. До того, що я відмовляюсь від їх продукції.
Компания Iqos превратилась в полный шл*к! Поддержка нулевая, сотрудники абсолютно некомпетентны, качество самих курительных устройств вообще оставляет желать лучшего… Если хотите увидеть компании, которые из лучших на рынке превратились в полное дно - посмотрите на IQOS. Это идеальный пример. Те, кто хочет впервые преобрести себе любое устройство этой компании - советую сразу откинуть эту идею и не влазить в это... Читать отзыв Компания Iqos превратилась в полный шл*к! Поддержка нулевая, сотрудники абсолютно некомпетентны, качество самих курительных устройств вообще оставляет желать лучшего… Если хотите увидеть компании, которые из лучших на рынке превратились в полное дно - посмотрите на IQOS. Это идеальный пример. Те, кто хочет впервые преобрести себе любое устройство этой компании - советую сразу откинуть эту идею и не влазить в это болото! Корпорация IQOS умерла!
Поламала чоловікові IQOS ,втопила купляли за 1500 ну не мало грошей але це раз на довгий час,думала все по ньому написала в чат і мені відразу за 2 години щей додому привезли новий IQOS курєром щей все безплатно,я була приємно вшоці,подруга таким самим користується вже 2 роки і тоже задоволена
Люди вы понимаете что привычка курить, вредит вашему здоровью? А некоторые пишут что айкос это лучшее что есть в мире. А ничего что можна получить нового животного? В вашем теле. Не рекомендую палить!
На офійійному сайті залишити відгук неможливо((( Не хочу навіть висловлювати свої невдоволення детально. Розумію тільки одне ....треба кидати палити і айкоси в тому числі!!!!!
21. 04. 2022 сделал заказ 7627172 оплатил сразу на сайте. И это была ошибка. Прошло три дня товар не отправили, написал сказали не успевают, прошло ещё 4 дня снова написал, говоит сегодня отправим. По итогу сегодня 3.05. 2022 мне звонят и говорят, мы не можем отправить вам заказ, вы сильно много уже заказали, вам нужно писать заявление в а возврата... Читать отзыв 21. 04. 2022 сделал заказ 7627172 оплатил сразу на сайте. И это была ошибка. Прошло три дня товар не отправили, написал сказали не успевают, прошло ещё 4 дня снова написал, говоит сегодня отправим. По итогу сегодня 3.05. 2022 мне звонят и говорят, мы не можем отправить вам заказ, вы сильно много уже заказали, вам нужно писать заявление в а возврата сретсв. Что?? Зачем мне ещё что-то писать? Для чего? Я оплатил. Будте добры мой заказ. Не получается что то ну верните деньги! Ладно написал заявление, отослал, в ответ говрят заявление не подходит, нужно на другой бумаге, да и не разборчиво!! А что мне поделать у меня такой почерк? И старался и так! Короче заказ не высылают, деньги не возвещают, заявление не принимают
В официальном магазине IQOS заказал хитси, отправка новой почтой, и удивление... в накладной лишние 30 грн. за адрессную доставку, которую я не заказівал, так как на отделение заказ, пообщался с оператором, оператор сказал ошибка и исправим, ждал - не исправили. Оказівается єто не мне адресная доставка, а эти хитрые делки себе заказываю курьера, который у них забирает посылку, но мне... Читать отзыв В официальном магазине IQOS заказал хитси, отправка новой почтой, и удивление... в накладной лишние 30 грн. за адрессную доставку, которую я не заказівал, так как на отделение заказ, пообщался с оператором, оператор сказал ошибка и исправим, ждал - не исправили. Оказівается єто не мне адресная доставка, а эти хитрые делки себе заказываю курьера, который у них забирает посылку, но мне не говорят, что я плачу за это и оператор промолчал. Только оператор новой почты сказала, что иногда такие розводняки делают компании.
Шановні представники Айкос, якщо є проблеми з отриманням посилки не на зареєстрованого користувача, то ПРОШУ ПЕРЕДБАЧИТИ ЦЕ ПРИ ОФОРМЛЕННІ ЗАМОВЛЕННЯ (ДОДАТКОВА ГРАФА, де буде вказано конт.дані отримувача посилки), а не при отриманні, з очікуючим кур'єром поряд витрачати купу часу і в результаті ВІДМОВИТИСЬ ВІД ДОСТАВКИ ЧЕРЕЗ НЕПРОДУМАНІСТЬ!! Мені дуже жаль кур'єра, котрий витратив час на мене...Хотілось чоловікові зробити подарунок...
"Служба підтримки" повний провал "Якість" обслуговування провал Онлайн замовлення взагалі не працює Бажання користуватись відбиває ставлення до клієнтів ЖЕСТЬ!!!!
не оплачивайте заранее доставку, а лучше не делайте заказ айкос через интернет. Это потеря нервов и денег. Заказала айкос стики по телефону горячей линии 29 марта. Заказ 1183865. Оплатила 30 марта утром, днем приехал курьер и привез не то, что было заказано. От заказа отказалась сразу и позвонила в компанию. Составили заявку на возврат, сказав что деньги вернут в течение... Читать отзыв не оплачивайте заранее доставку, а лучше не делайте заказ айкос через интернет. Это потеря нервов и денег. Заказала айкос стики по телефону горячей линии 29 марта. Заказ 1183865. Оплатила 30 марта утром, днем приехал курьер и привез не то, что было заказано. От заказа отказалась сразу и позвонила в компанию. Составили заявку на возврат, сказав что деньги вернут в течение 3 дней. Сегодня 7 апреля, статус заказа "отменен" (до сегодняшнего дня был статус "в обработке"), эксперт сообщает, что деньги возвращены на карту. Денег нет,чек о возврате не предоставили, вообще никакой информации о дате возврата, номере операции не предоставляют. Банк подтверждает, что возврата от айкос не было.
Достоинства:
НЕТ
Недостатки:
некомпетентные сотрудники, морочат голову, не могут или не хотят предоставлять правдивую информацию.
Делал заказ здесь https://www.iqos.com.ua/uk 22.03.20 Отказываются прислать курьера или представителя фирмы для написания заявы и возврата денег на карту во времена каарантина.
Хочу предостеречь всех от оплаты онлайн товаров данной компании. Я заказала Iqos и две пачки HEETS онлайн, сразу оплатила. И провалилась в кроличью нору. Оказалось, что я выбрала цвет бесплатного колпачка, которого не было в наличие.Естественно, никто об этом не предупредил. По этой причине заказ отменили, предварительно проморочив мне голову три дня. То доставим, то нет; то не доставим только... Читать отзыв Хочу предостеречь всех от оплаты онлайн товаров данной компании. Я заказала Iqos и две пачки HEETS онлайн, сразу оплатила. И провалилась в кроличью нору. Оказалось, что я выбрала цвет бесплатного колпачка, которого не было в наличие.Естественно, никто об этом не предупредил. По этой причине заказ отменили, предварительно проморочив мне голову три дня. То доставим, то нет; то не доставим только колпачок, то привезем другого цвета и т.п. Затем последовала следующая часть этой трагикомедии, под названием" Забери свои деньги, если сможешь". Долго и настойчиво меня пытались убедить, что номер моего счета вовсе не мой. В конце концов деньги я получила, потеряв время, нервы и 90 гривень за HEETS, которые эта "чудесная" компания просто не возвращает. Все это продолжалось 43 дня. Часто делаю покупки онлайн, но даже не представляла, что бывают такие отвратительные магазины с таким ужасным сервисом.
Не користуйтеся доставкою від IQOS. Принаймні не оплачуйте нічого картою. Зробила і оплатила замовлення, чекаю вказану експрес доставку за три години, а її і нема.. зв'язалася із підтримкою. Кажуть чекайте через 3 дні!! Питаю, про що мова, говорять, вибачте, помилилися, чекайте завтра. Приходить смс підтвердження - до сплати стільки то. Але ж вже сплачено. Знов говорять помилка, все сплачено. Теперь... Читать отзыв Не користуйтеся доставкою від IQOS. Принаймні не оплачуйте нічого картою. Зробила і оплатила замовлення, чекаю вказану експрес доставку за три години, а її і нема.. зв'язалася із підтримкою. Кажуть чекайте через 3 дні!! Питаю, про що мова, говорять, вибачте, помилилися, чекайте завтра. Приходить смс підтвердження - до сплати стільки то. Але ж вже сплачено. Знов говорять помилка, все сплачено. Теперь чекаю на кур'єра, мабуть буду доводити, що я не верблюд.
Компанія айкос більше не найкраща а впевнено крокує до найгіршою!!!
Заказала стікі на сайті 20.08. Створили посилку в той же день) але на пошту ні хто її не приніс. Сьогодні 24.08. Ніхто нічого досі не зробив навіть не з'ясували чому так сталося!!
Неповний заказ. Відмова компенсувати
Це значить, що якщо щось трапилось між пакування і доставкою, це на відповідальності клієнта.
Читать отзыв Робив замовлення з сайту. Після розпаковки побачив що не вистачає однієї пачки. Про результатами звернення, відповіли що подивилися відео пакування і там все норм. Але по факту я не отримав одну пачку. Де вона загубилися, вони не хочуть розбиратися. Сказали, щоб я ще раз уважно подивився.
Це значить, що якщо щось трапилось між пакування і доставкою, це на відповідальності клієнта.
Не рекомендую замовляти на сайті.
Забрали стіки з продажу без попередження, немощьна підтримка
Підтримка та замовлення
Решите проблему
Оплатили сразу поссылку на приличную сумму
Мало того что посылку не доставили в течении 2х недель и пришлось сделать отказ так уже более 4х недель выбивать возврата средств
Деньги так и не перечислили ,решите эту проблему ,и верните денежные средства .
Робота коло центра - дно
Однак протягом двох тижнів мені доводилося самій зв'язуватися з операторами і дізнаватися про хід вирішення питання. Щоразу я чула, що зараз створять заявку і треба почекати. Через два тижні мені зателефонував представник Айкос і повідомив, що їм надійшов мій зарядний пристрій без тримача! Мені цікаво, вони вважають своїх клієнтів дурнями? Це просто дно, а не компанія.
Айкос = бессоница
Айкос останнім часом розчаровує
Острівок айкос Проспект
Все погано
Бридка компанія
Не рекомендую!
Iqos вже не ті
Ок, почали ті упаковки зберігати.
Потім дууууже довга процедура по реєстрації звернення.
Потім вияснилося, що забрати можна лише на іншому кінці міста, і в певну дату, і в певний час.
Дуже не клієнтоорієнтовно
Думаємо переходити на щось інше
Єдиний плюс- доставка курʼєром, які завжди ввічливі і доброзичливі
Персонал компанія набирає десь на мусорках
Мёртвая компания
Айкос фігня
Ая хочу лишити приємний відгук
Зачем курить?
Айкос це відстій!
Не хочу навіть висловлювати свої невдоволення детально.
Розумію тільки одне ....треба кидати палити і айкоси в тому числі!!!!!
IQos кинули меня на бабки
Обман на доставке новой почтой.
Отримувач посилки
Мені дуже жаль кур'єра, котрий витратив час на мене...Хотілось чоловікові зробити подарунок...
Жесть а не обслуговування
"Якість" обслуговування провал
Онлайн замовлення взагалі не працює
Бажання користуватись відбиває ставлення до клієнтів
ЖЕСТЬ!!!!
Отвратительная фирма
Доставка стиков IQOS
Заказала айкос стики по телефону горячей линии 29 марта. Заказ 1183865. Оплатила 30 марта утром, днем приехал курьер и привез не то, что было заказано. От заказа отказалась сразу и позвонила в компанию. Составили заявку на возврат, сказав что деньги вернут в течение... Читать отзыв не оплачивайте заранее доставку, а лучше не делайте заказ айкос через интернет. Это потеря нервов и денег.
Заказала айкос стики по телефону горячей линии 29 марта. Заказ 1183865. Оплатила 30 марта утром, днем приехал курьер и привез не то, что было заказано. От заказа отказалась сразу и позвонила в компанию. Составили заявку на возврат, сказав что деньги вернут в течение 3 дней. Сегодня 7 апреля, статус заказа "отменен" (до сегодняшнего дня был статус "в обработке"), эксперт сообщает, что деньги возвращены на карту. Денег нет,чек о возврате не предоставили, вообще никакой информации о дате возврата, номере операции не предоставляют. Банк подтверждает, что возврата от айкос не было.
Делал заказ
Потрясающе некомпетентный сервис.
Жахливий сервіс