Marianna Отзыв написан 10 февраля, 2022 год52 просмотра
Якщо ви вже повернули товар і не отримали грошей протягом 14 днів, пишіть заяву у кіберполіцію, інакше грошей не отримаєте! Тепер моя історія: 12.12.2021 замовила на сайті навушники у подарунок подрузі, оплатила в один клік, і вказала її отримувачем. ПОДРУЗІ ПРИЙШЛО СПОВІЩЕННЯ З ПОШТИ, ЩО ВОНА ПОВИННА ПОВТОРНО ОПЛАТИТИ НАЛОЖКОЮ. Але я зв'язалась з магазином, і помилку виправили. Коли навушники були забрані з пошти, вони виявились ЗОВСІМ НЕ ТАКИМИ, ЯК НА САЙТІ. Було вирішено обмінями їх на рівноцінний товар із сайту, але після розмови з представником магазину 21.12.2021 виявляється, що оплачувати доставку товару навіть з вини продавця повинен покупець!!! Це незаконно (закон про захист прав споживачів). Тому 22.12.2021 була заповнена заява на повернення товару і навушники відправилися у магазин. Повернути гроші обіцяли до 14 днів. Оскільки гроші на моєму рахунку не з'явились, 15.01.2022 я зателефонувала в магазин, менеджер записав мої дані, номер картки, і пообіцяв повернення грошей до кінця тижня. З того моменту я щотижня їм телефонувала і розмова повторювалась, поки я не попросила з'єднати мене з тим, хто реально вирішить проблему. Після цього трубку від мене вже не брали. Наступною почала телефонувати отримувач, і ситуація повторювалась, поки 07.02.2022 і від неї дзвінки не перестали приймати В той день отримувач написала заяву у кіберполіцію, і через кілька годин гроші були повернуті. Тому раджу не чекати повернення коштів більше, ніж 14 днів, а одразу писати заяву у кіберполіцію, бо по хорошому ці люди не повернуть гроші.
Достоинства:
Нема
Недостатки:
Товар не відповідає опису на сайті, в разі потреби заміни або повернення доставка за рахунок покупця (це незаконно), не повертають гроші при поверненні товару
Шахраї - повернули гроші лише після заяви у поліцію - Отзывы об Интернет-магазин yu.com.ua
Тепер моя історія: 12.12.2021 замовила на сайті навушники у подарунок подрузі, оплатила в один клік, і вказала її отримувачем. ПОДРУЗІ ПРИЙШЛО СПОВІЩЕННЯ З ПОШТИ, ЩО ВОНА ПОВИННА ПОВТОРНО ОПЛАТИТИ НАЛОЖКОЮ. Але я зв'язалась з магазином, і помилку виправили.
Коли навушники були забрані з пошти, вони виявились ЗОВСІМ НЕ ТАКИМИ, ЯК НА САЙТІ. Було вирішено обмінями їх на рівноцінний товар із сайту, але після розмови з представником магазину 21.12.2021 виявляється, що оплачувати доставку товару навіть з вини продавця повинен покупець!!! Це незаконно (закон про захист прав споживачів).
Тому 22.12.2021 була заповнена заява на повернення товару і навушники відправилися у магазин. Повернути гроші обіцяли до 14 днів.
Оскільки гроші на моєму рахунку не з'явились, 15.01.2022 я зателефонувала в магазин, менеджер записав мої дані, номер картки, і пообіцяв повернення грошей до кінця тижня. З того моменту я щотижня їм телефонувала і розмова повторювалась, поки я не попросила з'єднати мене з тим, хто реально вирішить проблему. Після цього трубку від мене вже не брали.
Наступною почала телефонувати отримувач, і ситуація повторювалась, поки 07.02.2022 і від неї дзвінки не перестали приймати
В той день отримувач написала заяву у кіберполіцію, і через кілька годин гроші були повернуті.
Тому раджу не чекати повернення коштів більше, ніж 14 днів, а одразу писати заяву у кіберполіцію, бо по хорошому ці люди не повернуть гроші.
отзыв
Комментарии к отзыву