Я не буду занижувати рейтинг оцінками "жахливо/погано", але вважаю за потрібне написати про ситуацію, яка мене неприємно здивувала. На цій сторінці є мій позитивний відгук про магазин і, звісно, я його залишаю. Але моє останнє замовлення, най воно було виконане так само без нарікань, мене трошки неприємно здивувало. Я купила захисне скло від MOCOLO 3D Curved Full Size для OnePlus 11 десь за 350 грн і пізніше залишила відгук ПРО ТОВАР (не про магазин, підкреслюю(!). Цей відгук був на 1 зірку, бо таке жахливе скло я ще не клеїла. Воно було абсолютно некомфортне у роботі: постійно відклеювались бокові наліпки, закріплені ще й додатково скотчем, неможливо було зняти захисну плівку - смарт єлозив та рухався повсякчас, і що просто вибісило, так це те, що за півгодини так зване "скло" утворило 2 сірі широкі "смуги" по обидва боки телефону - там, де відклеїлося і відстало від поверхні. Неприємно дивитися, незручно користуватися. Коли відгук потрапив на модерацію, зі мною зв*язався менеджер і на моє прохання подзвонити пізніше дійсно дзвонив мені потім раз чи два. Але так як то були вихідні дні, і я мала не менш важливі справи, окрім обговорення замовлення, нам не вдалося переговорити. Можливо, мені б запропонували якийсь вихід чи подарунок, можливо - ні, я не переймаюся. Але є одне але: мій відгук ПРО ТОВАР так і залишився десь у віртуалі і не був опублікований, що справило неприємне враження. Я пишу для покупців! Для людей, що так само зацікавились товаром, і я клеїла не одне і не два захисних скла у своєму житті, щоб грішити на власне невміння. Отже люди мають право прочитати і знати, з чим вони можуть зіштовхнутися! Наостанок скажу, що того ж вечора придбала скло за 150 чи 159 грн у незнайомому мені магазині через prom, і не такої супер-пупер фірми, як зазначено вище, і наклеїлось воно без проблем та танців з бубнами. 1 согласен
Просимо вибачення за ситуацію що склалася. На жаль, іноді навіть у відомих виробників трапляються браковані товари. Враховуючи, що скло мало абсолютно товарний вигляд, передбачити цей момент наперед було неможливо.
Щодо відгуку: нам потрібно було узгодити з вами коригування його змісту, це одна з причин чому з вами декілька разів зв'язувався наш оператор. Без цього коригування ми не могли його опублікувати. Зараз, нарешті, нам вдалося це зробити, тому відгук скоро з'явиться на сайті.
публікуємо тільки хороше - Отзывы об Интернет-магазин wookie
Я купила захисне скло від MOCOLO 3D Curved Full Size для OnePlus 11 десь за 350 грн і пізніше залишила відгук ПРО ТОВАР (не про магазин, підкреслюю(!). Цей відгук був на 1 зірку, бо таке жахливе скло я ще не клеїла. Воно було абсолютно некомфортне у роботі: постійно відклеювались бокові наліпки, закріплені ще й додатково скотчем, неможливо було зняти захисну плівку - смарт єлозив та рухався повсякчас, і що просто вибісило, так це те, що за півгодини так зване "скло" утворило 2 сірі широкі "смуги" по обидва боки телефону - там, де відклеїлося і відстало від поверхні. Неприємно дивитися, незручно користуватися.
Коли відгук потрапив на модерацію, зі мною зв*язався менеджер і на моє прохання подзвонити пізніше дійсно дзвонив мені потім раз чи два. Але так як то були вихідні дні, і я мала не менш важливі справи, окрім обговорення замовлення, нам не вдалося переговорити. Можливо, мені б запропонували якийсь вихід чи подарунок, можливо - ні, я не переймаюся.
Але є одне але: мій відгук ПРО ТОВАР так і залишився десь у віртуалі і не був опублікований, що справило неприємне враження. Я пишу для покупців! Для людей, що так само зацікавились товаром, і я клеїла не одне і не два захисних скла у своєму житті, щоб грішити на власне невміння. Отже люди мають право прочитати і знати, з чим вони можуть зіштовхнутися!
Наостанок скажу, що того ж вечора придбала скло за 150 чи 159 грн у незнайомому мені магазині через prom, і не такої супер-пупер фірми, як зазначено вище, і наклеїлось воно без проблем та танців з бубнами.
1 согласен
отзыв
Комментарии к отзыву
Просимо вибачення за ситуацію що склалася. На жаль, іноді навіть у відомих виробників трапляються браковані товари. Враховуючи, що скло мало абсолютно товарний вигляд, передбачити цей момент наперед було неможливо.
Щодо відгуку: нам потрібно було узгодити з вами коригування його змісту, це одна з причин чому з вами декілька разів зв'язувався наш оператор. Без цього коригування ми не могли його опублікувати. Зараз, нарешті, нам вдалося це зробити, тому відгук скоро з'явиться на сайті.
Будемо вдячні за розуміння!