Марина Отзыв написан 27 октября, 2024 год10 просмотров
Купували айфон 12 міні для чоловіка білого кольору, бо іншого він не хотів з причин травми руки. Знайшли такий у наявності тільки в техно їжак. Уточнювали при купівлі щоб не було нічого в ремонті і нас запевнили, що він в ідеальному стані і тільки замінена батарея. Рівно через 32 дні після покупки він перестав працювати по лівій стороні екрану - та додатково через раз спрацьовувало фейс ід. Замінити його відмовились (це можливо тільки до 30 днів), в ремонт його забрали 11.10.24 і запевнили що буде справний за 14 днів обовязково (але враховуючи нашу ситуацію пішли на зустріч і сказали що буде зроблено скоріше), по факту сьогодні 27.10 - вже 3 дні нам кажуть що він їде на точку видачі у Дніпрі але його ніде немає, на точці за нього навіть не чули, менеджери вічливі але допомоги 0. Я звернулась на горячу лінію прав споживачів і вже настільки зла, що буду писати у всі перевіряючі органи. Також зверніть увагу що у них немає кутка споживача (ні реального, ні електороного де є установчі документи для подання скарги. Але я знайшла через податкову). Тому всім не раджу звертатись
Достоинства:
Наявність у магазині.
Недостатки:
Зламана техніка видається за техніку в ідеальному стані - ненадійна якість,
Нам неймовірно шкода, що Ви зіткнулися з такою неприємною ситуацією.
В Техно Їжаку ми ставимося до кожного клієнта з максимальною турботою та прагнемо, щоб Ваші покупки були не лише вдалими, але й приємними та безпроблемними. Ми розуміємо Ваше розчарування та щиро просимо вибачення за цю ситуацію. Ми вже вживаємо всіх можливих заходів, щоб розібратися в причинах цієї проблеми та запобігти її повторенню в майбутньому. Ще раз щиро просимо вибачення за те, що сталося, і сподіваємося на Ваше розуміння. Ми будемо дуже вдячні, якщо Ви надасте нам можливість виправити цю ситуацію та повернути Вашу довіру до нашого магазину.
Купуйте - якщо хочете вратити нерви, час, гроші і бажання купувати. - Отзывы об Интернет-магазин Техно Ёж
отзыв
Комментарии к отзыву
В Техно Їжаку ми ставимося до кожного клієнта з максимальною турботою та прагнемо, щоб Ваші покупки були не лише вдалими, але й приємними та безпроблемними. Ми розуміємо Ваше розчарування та щиро просимо вибачення за цю ситуацію. Ми вже вживаємо всіх можливих заходів, щоб розібратися в причинах цієї проблеми та запобігти її повторенню в майбутньому. Ще раз щиро просимо вибачення за те, що сталося, і сподіваємося на Ваше розуміння. Ми будемо дуже вдячні, якщо Ви надасте нам можливість виправити цю ситуацію та повернути Вашу довіру до нашого магазину.
З повагою,
Команда Техно Їжака