Яна Отзыв написан 13 августа, 2024 год59 просмотров
26.07 я розмістила у них на сайті замовлення на пуховик (сайт, сторінки на ФБ і в Інстаграм у них гарно оформлені, крім того на мене справило враження, що багато з моїх знайомих підписані на їх сторінку). Мені відповіла у вайбері менеджер Олена Петровська для підтвердження замовлення, вона сказала, що вони працюють за передоплатою, тому мені довелося зробити часткову передоплату, менеджер сказала, що чекати поки пошиють на виробництві - 3-5 днів. Після того тиша. 5.08. я написала ще раз менеджеру, вона відповіла, що «завтра-післязавтра чекаємо з виробництва», 12.08 я знову написала – тиша. Я переживу те, що втратила передоплату, хоча звичайно не приємно. Прошу хочу щоб ніхто не повівся на розводняк цих шахраїв, бо бачу, що досі мої друзі і знайомі підписані на них на ФБ ☹ Краще вчитися на чужих помилках, ніж на своїх.
Це дивовижно, але я все таки через 1.5 місяці після замовлення отримала пуховик, я вже навіть не надіялася. І так він чувий. Не зрозуміла політика роботи магазину з клієнтами.
Шахраї! Зробила передоплату - товар не отримала! - Отзывы об Интернет-магазин Navysand
Я переживу те, що втратила передоплату, хоча звичайно не приємно. Прошу хочу щоб ніхто не повівся на розводняк цих шахраїв, бо бачу, що досі мої друзі і знайомі підписані на них на ФБ ☹ Краще вчитися на чужих помилках, ніж на своїх.
отзыв
Комментарии к отзыву
Маю досвід. Для шахраїв це погано скінчилось