Интернет-магазин — MD-Fashion
MD-Fashion предлагает модную одежду. Более 200 брендов на сайте.
Престижная одежда от Calvin Klein и экстравагантная от Diesel. Изящный casual коллекций
Gant и Tommy Hilfiger. Спортивная одежда и обувь Under Armour и New Balance.
Джинсовая одежда брендов G-Star RAW, Calvin Klein Jeans, Tommy Jeans, Replay.
Ультра-молодежная одежда и PRPY: тощи,...
подробнее md-fashion.ua
Перейти на сайт
Аксессуары Обувь Одежда
Незаконна відмова у поверненні чи обміні - Отзывы об Интернет-магазин — MD-Fashion
Зазначу. Я люблю цю мережу, часто користуюсь нею, дарую сертифікати, купую речі. Саме тому не ставлю найнижчу оцінку.
Але рука тягнеться поставити одиницю. І от чому.
Перед новим роком купувала подарунки близьким. І одним з подарунків був саме сертифікат на 3000 грн у мережу МД фешн.
Так як поспішала, натиснула "Купити" сертифікат на сайті і чекаю собі доставку. Вказала поштомат Нової Пошти. Думаю - зателефоную, спитаю, коли зможу отримати (щоб точно встигнути до святкування). І мені оператор відповідає, що "Так ви ж замовили електронний сертифікат".
Заради справедливості - я розумію, що сама винна, що не дочитала, що сертифікат в електронному вигляді. АЛЕ:
1) На картинці сайту - намальований саме фізичний сертифікат (мабуть це мене і збило).
2) А навіщо у формі я вводила свою адресу для доставки?..
Ок, я не дочитала що електронний, прошу замінити його на фізичний (я ж не буду людині роздруківку чорно-білу дарувати). І ось тут починається саме цікаве.
Я звертаюсь телефоном та у чат боті з запитами:
- АБО я прямо зараз підійду у будь-який магазин мережі, щоб обміняти електронний сертифікат на фізичний
- АБО поверніть мені кошти, і я прямо зараз іду у будь-який найближчий магазин та купую фізичний сертифікат.
У відповідь на це мені співробітники МД фешн сказують на те, що на сторінці картки товару вказано, що він не підлягає обміну та поверненню. Це насправді так. Серед купи іншого текста, але ця інфо вказана (додам скрін з сайту, де це видно. І тут виникають наступні питання:
1. Там вказано, що неможливо повернути чи обміняти сертифікат на інший номінал (дивно, але допустимо). Але ж не вказано, що я не можу обміняти його на фізичний сертифікат. То чому мені відмовляють?
2. А що у нас з правами споживачів? І законним поверненням товару протягом 14 днів? Тим паче у діалозі я вказувала, що навіть лист з сертифікатом не відкрила. І, наскільки мені відомо, електронні сертифікатів немає у переліку товарів, які не підлягають поверненню на законних поставах (до переліку можуть входити спідня білизна, швидкопропадаючі товари і т.д.).
З цими запитами я звертаюсь до компанії МД фешн. І що робить компанія? Включає "робота", та шаблонно відповідає мені на мої питання. А на запит "так це не законно - не повертати мені кошти" (тим паче я тут же збираюсь їх використати у вас же!) просто (бінго!) перестає відповідати на повідомлення. І коли я через певний час знов звертаюсь "Так а що з моїм питанням" мені "роботи" починають відповідати "Як я можу до вас звертатись" і "Чим я можу вам відповісти".
Моєму обуренню немає меж. Тому що це повна відсутність хоч якоїсь адекватної відповіді лояльному клієнту.
Я не заперечую, що мною булоо прийняте некоректне рішення щодо купівлі не того товару, який я хотіла. А. Зазначу. Між транзакцією чекауту, списанням коштів і моїм зверненням щодо помилки пройшло буквально пару хвилин.
Скоріш за все, у компанії МД фешн на рівні системи немає можливості блокування чи заміни електронних сертифікатів. Тому, якщо клієнт його отримав, вони ніяким чином не можуть відслідкувати - активував він його чи ні. І тому вони відовляються міняти чи проводити будь-які дії з електронним сертифікатом (це все особисто моє припущення). Але ж це внутрішні проблеми компанії. І з точки зору кастомер експірієнсу - повне дно. Бо я, як людина, яка і надалі (зазначу!) продовжує користуватись послугами цієї мережі, обурена ставленням до тих, хто приносить вам гроші. Тим паче вирішити це питання можна було багатьма різними способами.
До речі, довелось роздруковувати на прінтері електронний сертифікат, розмальовувати його, зам'язувати красивою стрічкою та іншими способами намагатись хоч якось виправити ситуацію, щоб подарувати людині більш-менш достойний подарунок.
Нижче додала скрині листування з менеджерами компанії, щоб було видно, який сюр вони мені відповідали і як починали морозитись, коли я вказувала на незаконність їх дій.
отзыв
Комментарии к отзыву