Ганна Отзыв написан 22 октября, 2024 год16 просмотров
04.09.24 замовила примірку тренча у м. Одеса, так як наявності в офлайн магазині не було, предоплата 150грн за примірку. Менеджери попереджали, що до 3-х робочих днів піде на збір та 2-3 дні доставка. Пройшло два тижні, ніяких смс не приходило, статус у застосунку gepur не змінювався. Вирішила написати менеджерам, щоб з'ясувати ситуацію, виявилося, що в магазині працюють ледачи, які навіть не можуть зателефонувати клієнту та відправити смс. Списували це все, що смс відправляли, але на завжди воно відправляється, але по факту просто забули за клієнта. Декілька років користуюся gepur, таке відношення дійсно неприємне. Всі ми розуміємо, що коли замовляємо верхній одяг, то частіше за все він потрібен як можна швидше та 2 тижні ніхто заради тренча чекати не буде. Таку ситуацію gepur оцінив у знижку 10%, чи не смішно? Після цього випадку більше не користуюся послугами.
Доброго дня, Ганна! Дякуємо за відгук. Щиро засмучені і здивовані ситуацією, що склалася. Від імені всієї компанії просимо вибачення за завдані незручності. Хотілося б розібратися в цій ситуації, вирішити та виключити подальше її повторення. Уточніть будь ласка, номер вашого замовлення. З любов'ю та повагою, ваш Gepur!❤️
Розібрали обставини, які склалися з замовленням примірки 1733499. Робітники магазину повідомили, що коли примірка прибула в магазин, Вам телефонували декілька разів але лінія була зайнята(( Також одночасно дублювали SMS-повідомлення про запрошення на примірку. Ця ситуація є лише поодиноким випадком. Ми дуже цінуємо Вас як нашого клієнта і будемо робити все можливе, щоб Ви були повністю задоволені нашим сервісом у майбутньому. З любов'ю, команда Gepur)))❤️
Ситуація з приміркою - Отзывы об Интернет-магазин gepur.com
отзыв
Комментарии к отзыву