Минуло 3 місяці з моменту замовлення, а посилки досі нема . Не відповідальність персоналу. 17 липн 2022 я замовила футболку в цьому нтернет магазин. Розумючи що на даний момент в кран вйна я очкувала на затримку сво посилки але не на 3 МСЯЦ! За три мсяц я 10 раз звернулась в Telegram Call Center, там я чула тльки одну вдповдь « надслали запит до вддлу логстики». Так було майже три мсяц поки я не написала в instagram там почалось щось дивне з цьою посилкою. Telegram call center пише що посилка в США, а instagram call center пише чи я не бажаю компенсацю або повторну вдправку. Ще чекати три мсяц на повторну доставку? 1 жовтня 2022 я ще раз звернулась до них за запитом про свою посилку яка ніби то була вже в США і отримала відповідт що потрібно очікувати. 18 жовтня 2022 посилки досі нема. Трекінг по УкрПошт показує що посилка ще досі в Україні і нікуди вона не виїжджала. Знаючи пошту США, я розумю що ніякі 18 днів посилка не може доставлятись. Написавши в Call center що по трекінгу вона досі в Україні, я отримала вдповідь що до мене зателефонує мереджер. Звичайно я погодилась і вирішила почекати, і через дві години отримала нарешті відповідь що посилка загубилась! За 3 місяці рівно я отримала ту відповідь бо сама виписувала їм , а якщо б не згадала то так і пропала б моя посилка і гроші ну впринципі ні того ні того я не маю . Хотіла компенсацію за посилку яку навіть не отримала а то виявляється ще треба чекати коли пошта їм поверне посилку . Напевно я далі буду чекати 3 місяці ! Ніби я пошті платила а не магазину !!! 1 согласен
Доброго дня, Ксенія! Дякую за відгук. Щиро засмучені і здивовані ситуацією, що склалася. Від імені всієї компанії просимо вибачення за завдані незручності. Хотілося б розібратися в цій ситуації, вирішити та виключити подальше її повторення. Уточніть будь ласка , номер вашого замовлення та у найближчий час з вами зв'яжеться відділ котролю якості . З любов'ю та повагою, ваш Gepur!
Просто Жах - Отзывы об Интернет-магазин gepur.com
17 липн 2022 я замовила футболку в цьому нтернет магазин. Розумючи що на даний момент в кран вйна я очкувала на затримку сво посилки але не на 3 МСЯЦ! За три мсяц я 10 раз звернулась в Telegram Call Center, там я чула тльки одну вдповдь « надслали запит до вддлу логстики». Так було майже три мсяц поки я не написала в instagram там почалось щось дивне з цьою посилкою. Telegram call center пише що посилка в США, а instagram call center пише чи я не бажаю компенсацю або повторну вдправку. Ще чекати три мсяц на повторну доставку?
1 жовтня 2022 я ще раз звернулась до них за запитом про свою посилку яка ніби то була вже в США і отримала відповідт що потрібно очікувати.
18 жовтня 2022 посилки досі нема. Трекінг по УкрПошт показує що посилка ще досі в Україні і нікуди вона не виїжджала.
Знаючи пошту США, я розумю що ніякі 18 днів посилка не може доставлятись. Написавши в Call center що по трекінгу вона досі в Україні, я отримала вдповідь що до мене зателефонує мереджер. Звичайно я погодилась і вирішила почекати, і через дві години отримала нарешті відповідь що посилка загубилась! За 3 місяці рівно я отримала ту відповідь бо сама виписувала їм , а якщо б не згадала то так і пропала б моя посилка і гроші ну впринципі ні того ні того я не маю . Хотіла компенсацію за посилку яку навіть не отримала а то виявляється ще треба чекати коли пошта їм поверне посилку . Напевно я далі буду чекати 3 місяці ! Ніби я пошті платила а не магазину !!!
1 согласен
отзыв
Комментарии к отзыву