Замовила спідницю, прислали не той розмір. Довелось заморочуватись з поверненням, гроші повернули аж через тиждень, хоча мали б відразу. За пересилку 60 грн. не повернули, хоча обіцяли. Два рази перепитувала за розмір, щоб не було непорозумінь, потім декілька разів перепитала чи буде повернено кошти за пересилку, так як повернення через їхню помилку - все одно не повернули за пересилку, написали що вибачаються) халатність і обман
Доброго дня, Неля! Дякую за відгук. Щиро засмучені і здивовані ситуацією, що склалася. Від імені всієї компанії просимо вибачення за завдані незручності. Хотілося б розібратися в цій ситуації, вирішити та виключити подальше її повторення. Уточніть будь ласка , номер вашого замовлення та у найближчий час з вами зв'яжеться відділ котролю якості . З любов'ю та повагою, ваш Gepur!
безвідповідальне ставлення до клієнта - Отзывы об Интернет-магазин gepur.com
отзыв
Комментарии к отзыву