Интернет-магазин PARFUMS.UA
PARFUMS.UA - интернет-магазин для тех, кто не представляет жизни без качественной косметики и парфюмерии. Здесь собрана оригинальная продукция мировых брендов, причем цена на товары приятно удивит гостей сайта.
Чтобы вы могли купить все необходимое в одном месте, мы постоянно расширяем ассортимент. Сегодня на страницах сайта легко отыскать:
декоративную косметику и...
подробнее Косметика и парфюмерия
Після декількох років постійних замовлень відмовилась від Парфюмс. - Отзывы об Интернет-магазин PARFUMS.UA
1) Три замовлення назад замість замість замовленої мною білизни на Парфюмс прислали замовлення іншого клієнта (туалетний папір, підгузки). Звернулась до оператора, їздила на НП відвезти чужий товар, чекала більше тижня свій, знову каталась на НП забирати. Ок, ситуацію зрозуміла, бо вперше таке сталось.
2) Два замовлення назад прислали не той шампунь, який замовляла. Звернулась до оператора, їздила на НП повертати шампунь. Потім подзвонила і попередила, щоб не дзвонили по поверненню коштів, а написали чи смс, чи ел.сповіщення, бо коли моя зміна на роботі з 8 до 20, то телефонні бесіди вести не маю можливості. Так ніхто і не написав. Свій шампунь так і не отримала, гроші не повернули. Надіялась, що Парфюмс виправиться в наступному замовленні. Помилилась.
3) Останнє замовлення. Кондиціонер для прання приїхав в розчавленій тарі, звісно протікший. Набрала оператору, описала ситуацію і знову попросила, щоб врахували той факт, що на роботі не можу балакати по телефону, тому той хто буде вирішувати ситуацію зв'яжеться смс чи ел., а я ввечорі передзвоню. Минуло три тижні. Нуль реакції.
4) 06 травня знову дзвоню. Маю "щастя" бесідувати з Марією, яка декілька разів каже, що не бачить серед моїх замовлень кондиціонера і мабуть я його купляла в іншому місті. Супер! Нарешті знаходить і каже, що я повинна зрозуміти, що всяке з посилками може статися. Ні, я не повинна розуміти три рази підряд! Це знущання! Попросила проконсультуватись з керівництвом стосовно ситуації і як її виправити, бо просто перерахувати гроші для мене вже не варіант. Питаю, коли мені передзвонять. Марія сама каже, що наступного дня о 12год. Дзвонить вона о 13.30, на що я кажу, пардон, але я чекала о 12год., зараз я з клієнткою і звільнюсь через 30хв. Марія бажає мені "всього доброго". Досі рішення немає.????????????????
1) Коли конкретно і яким чином буде вирішено створена вами ситуація?
2) Чи розуміє Парфюмс, що така халатність неприпустима, і ставлення співробітників розчаровує постійних клієнтів ще більше, ніж сам факт бракованих посилок?
Прошу надати відповідь в будь який день, в телефонному режимі до 8 ранку чи після 8 вечора, або ел.поштою.
отзыв
Комментарии к отзыву