inBus отзывы
с оценкой «Ужасно»

Отзывы покупателей и клиентов
inBus
1.7 5
51 отзыв / 3632 просмотра
Результаты отзывов

? УВАГА! Мій досвід з перевізником ТОВ «Автокомбінат-1» через платформу InBus ?

Yulia Yulia 29 августа, 2025 год
21 серпня я їхала рейсом Харків – Івано-Франківськ. Квиток купила через платформу InBus. І хоча сервіс виглядає сучасно — досвід був шокуючий.
🔻 В квитку та на сайті не було жодної інформації про пересадки. А їх було три. Пасажири не знали, де і коли їх пересаджуватимуть, і чи взагалі хтось контролює процес.
🔻 На перших двох пересадках водії дійсно проявляли... Читать отзыв
21 серпня я їхала рейсом Харків – Івано-Франківськ. Квиток купила через платформу InBus. І хоча сервіс виглядає сучасно — досвід був шокуючий.

🔻 В квитку та на сайті не було жодної інформації про пересадки. А їх було три. Пасажири не знали, де і коли їх пересаджуватимуть, і чи взагалі хтось контролює процес.

🔻 На перших двох пересадках водії дійсно проявляли відповідальність — перевіряли, чи всі на місцях. Один хлопець навіть підійшов до водія і сказав: «Ми не можемо їхати, моєї сусідки немає». Це було людяно і правильно.

🔻 Але на третій пересадці, в Чернівцях, я потрапила до автобуса, водій якого залишив мене в Коломиї — я вийшла до вбиральні на 4 хвилини, а автобус поїхав без жодного попередження. Мої речі залишились у салоні та багажному відділенні: документи, гроші, ноутбук.

🔻 Коли я наздогнала автобус попутним транспортом (витративши 1900 грн), я запитала у сусідів: «Ви не бачили, що мої речі тут, а мене немає?» Люди були здивовані. Водій — байдужий. Він стояв на трасі, вирішував свої справи, але зупинитися на 2 хвилини для пасажирки — ні.

🔻 Вночі виникали конфлікти: на одне місце продавали по 2–3 квитки. Люди заходили з квитками, а там уже хтось сидів. Водій казав: «Я тут не при чому. У нас вільна розсадка». Але ж квитки з конкретними місцями!

📞 Диспетчер перевізника відмовилась реєструвати скаргу, не надала ПІБ, не зафіксувала звернення. 📌 Служба InBus сказала, що вони лише платформа. Але саме такі ситуації дискредитують її. Якщо ви розміщуєте перевізника — ви теж несете відповідальність за якість сервісу.

📌 В інтернеті вже є багато скарг на ТОВ «Автокомбінат-1». Люди пишуть про запізнення, хамство водіїв, дублювання місць, відсутність зворотного зв’язку. Телефони компанії — +380967565999, +380660880204, +380991707090 — згадуються у форумах і коментарях, де пасажири діляться негативним досвідом.

⚖️ І головне — мої вимоги не просто емоційні, вони юридично обґрунтовані. Відповідно до:

ст. 7 Закону України «Про захист прав споживачів» — я маю право на якісну та безпечну послугу;

ст. 18 цього ж Закону — скарга має бути розглянута протягом 30 календарних днів;

Правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту — перевізник зобов’язаний забезпечити контроль посадки, безпеку пасажирів, реагування на звернення.

❗️Жаль, що такі люди працюють на міжнародних перевезеннях. ❗️Будьте уважні, коли купуєте квитки — читайте відгуки, перевіряйте перевізника. ❗️І головне — будьте пильними один до одного. Якщо ви бачите, що речі пасажира на місці, а його немає — скажіть водію. Це може врятувати людину від небезпеки.

Я офіційно подала претензію. Якщо її проігнорують — звертатимусь до Укртрансбезпеки, Держпродспоживслужби та інших органів.

Жахливе обслуговування

Марія Марія 13 августа, 2025 год
Забронювала квиток на 21:05 13.08.2025, рейс Колобжег–Запоріжжя, чекала в Дніпрі, у вказаному в білеті місці, автобус затримався на годину, водій сказав чекати в іншому місці, на що я не розчувши по телефонному дзвінку, куди саме мені треба, залишилася на тому місці, яке вказано в білеті, на що водій під'їхав, посадив в автобус, не встигши від'їхати, відбулася аварія між легковим автомобілем... Читать отзыв Забронювала квиток на 21:05 13.08.2025, рейс Колобжег–Запоріжжя, чекала в Дніпрі, у вказаному в білеті місці, автобус затримався на годину, водій сказав чекати в іншому місці, на що я не розчувши по телефонному дзвінку, куди саме мені треба, залишилася на тому місці, яке вказано в білеті, на що водій під'їхав, посадив в автобус, не встигши від'їхати, відбулася аварія між легковим автомобілем і цим автобусом. Рейс затримався ще на півгодини, на що я прийняла міри, вийти з автобусу, в результаті мене звинуватили в цій аварії і послали на трі літери. Гроші ніхто не повернув, водій хамло, не рекомендую.

Компания Inbus.ua это аферисты!!!!

Оксана Оксана 11 августа, 2025 год
Забронировала место из Славянска во Львов на 10 августа. Меня привезли в Днепр и сказали ждите автобус на Киев. Я прождала 2 часа, потом начала звонить диспетчеру, которая мне купила через интернет билет до Киева. В Киеве меня должны были пересадить на Львов, но оказалось что этот автобус уже уехал. Я осталась одна на вокзале без билета. Хорошо что следующий... Читать отзыв Забронировала место из Славянска во Львов на 10 августа. Меня привезли в Днепр и сказали ждите автобус на Киев. Я прождала 2 часа, потом начала звонить диспетчеру, которая мне купила через интернет билет до Киева. В Киеве меня должны были пересадить на Львов, но оказалось что этот автобус уже уехал. Я осталась одна на вокзале без билета. Хорошо что следующий автобус меня забрал, а то бы с не успела на следующий автобус в Германию. Короче, нервов ч потратила много и при этом телефон компании inbus.ua перестал отвечать. Не рекомендую пользоваться услугами компании Inbus.ua.
Достоинства:
  1. Никаких плюсов
Недостатки:
  1. Один сплошной минус.

Мій перший і дуже невдалий досвід

Наталія Наталія 3 августа, 2025 год
Замовляла на даному сайті квитки до Варшави і назад за півтора місяці до поїздки, так як звикла наперед подбати про такі речі.
Поїздка до Варшави відбулась добре.
І ось я приходжу на посадку автобуса до Первомайська, показую водію квиток... І чую, що мене нема в списку, і місць нема. Щоправда, за готівку десь місце взялось (чудо чудне), ну це окрема... Читать отзыв
Замовляла на даному сайті квитки до Варшави і назад за півтора місяці до поїздки, так як звикла наперед подбати про такі речі.
Поїздка до Варшави відбулась добре.

І ось я приходжу на посадку автобуса до Первомайська, показую водію квиток... І чую, що мене нема в списку, і місць нема. Щоправда, за готівку десь місце взялось (чудо чудне), ну це окрема тема.
Я в відпустці, через пару днів на роботу в Україні, в місць нема. І чим їхати - проблема індійців...

Оператори інбас спочатку падають на мороз, мовляв я не в них замовляла і ніякого квитка на моє ім'я в них нема. Але все таки квиток знайшли. Гроші вернули. Але не вважаю це благородством, це мої гроші, які могли б піти коту під хвіст.

Витрачені нерви ніхто не компенсував.
По відгукам бачу, що для них це норм практика.
Наполегливо не рекомендую. Якщо вам не начхати на власну нервову систему.
Бережіть себе і близьких

Шахраї inbus

Максим Максим 10 июля, 2025 год
Придбав квиток на 10год10хвилин 10.07.2015р. З Дніпра до Добропілля Донецької області. В назначений час рейсу не було, довелося робити повернення квитка та купувати інший на інший оейс вже на місці. Звернувся у підтримку сайту для вирішення питання про повернення коштів. Але оператор одразу як почула питання, почала хамовито спілкуватись і запевняти що ніяких коштів ніхто повертати не збирається. Ніякого сервісу,... Читать отзыв Придбав квиток на 10год10хвилин 10.07.2015р. З Дніпра до Добропілля Донецької області. В назначений час рейсу не було, довелося робити повернення квитка та купувати інший на інший оейс вже на місці. Звернувся у підтримку сайту для вирішення питання про повернення коштів. Але оператор одразу як почула питання, почала хамовито спілкуватись і запевняти що ніяких коштів ніхто повертати не збирається. Ніякого сервісу, ніякої підтримки, ніякої поваги жо клієнта!!! Шахраї!!! Ошукують людей на гроші не надавши ніякої послуги. У питаннях не розбираються, кошти не повертають!!!
Достоинства:
  1. Немає
Недостатки:
  1. Один великий мінус- це ця компанія та їх додаток. Шахраї!!!

Шарашкина контора

Анна Анна 7 июля, 2025 год
В билете четко указано Павград-Кропивницкий,точное время отбывания и прибывание. Ни о какой пересадке и речи не идет.
Просто выбросишь в Днепре, дали другой билет и всё, билет через час.
Позвонила за номером поддержки, где мне сказали, что они не отвечают за перевозчиков.
Просто шарашкина контора
Достоинства:
  1. Нету

Автобус не заїхав і не забрав пасажира.Гроші ніхто не повернув.

Жанна Міщенко Жанна Міщенко 9 июня, 2025 год
Купила квиток завчасно на маршрут Харків-Чернігів, перевізник ФОП Прісіч В.І.
Відправка повинна була бути з привокзальної площі,в зазначений час автобус не приїхав,через 10 хвилин вийшла від кас до дороги,побачила як мій автобус проїхав мимо,і на площі навіть не зупинився.Відразу проблему не вирішиш,перевізник на телефон не відпові, служба підтримки теж,бо вони працюють з 9:00. Пізніше набрав водій,і сказав,що заїжджав,а мене не... Читать отзыв
Купила квиток завчасно на маршрут Харків-Чернігів, перевізник ФОП Прісіч В.І.
Відправка повинна була бути з привокзальної площі,в зазначений час автобус не приїхав,через 10 хвилин вийшла від кас до дороги,побачила як мій автобус проїхав мимо,і на площі навіть не зупинився.Відразу проблему не вирішиш,перевізник на телефон не відпові, служба підтримки теж,бо вони працюють з 9:00. Пізніше набрав водій,і сказав,що заїжджав,а мене не було.Ну тут все зрозуміло...Кошти не повернули.Тому,будьте уважні і добре подумайте,перш,ніж завчасно оплачувати квиток.Та й взагалі,бачу багато негативних відгуків про цей додаток.Висновки зроблені.

Нечеловеческие условия поездки

Гость Гость 23 мая, 2025 год
Ужасный, трясущийся, старый, развалющийся автобус neoplan.
Имела неосторожность купить в компании inBus.ua билет с аэропорта Кишенев в Киев. По хорошей Одесской трассе автобус трясло каждую секунду. Заснуть было не реально ни на секунду. Сиденья неудобные. Воду возможно купить только после Одессы, водители не дают. Никому не советую!!!
Лучше заплатить больше и комфортно выспаться в нормальном автобусе

Маршрутка дуже "комфортабельна"

Тетяна Тетяна 28 марта, 2025 год
Не раджу цього перевізника!!! Якщо рейс не прямий,то обов'язково потрібно наголошувати,що будуть пересадки та ще й не одні,а не заманювати пасажирів лише тим,що час на дорогу мінімальний,а ціна квитка навпаки....краще проїхати на дві години довше,але в повномісному автобусі,без пересадок та без проблем.

Не цікава поїздка

Андрій Андрій 28 марта, 2025 год
Починалось чудово, вайбер повідомлення з місцем, номером авто, кольором. Почалось із запізнення майже на годину, ну ладно, буває, дорога. А потім поніслось, виявилось, місця в бусі фізично немає, довелось тіснитися на задніх сідушках, але потім ще вияснилось, що в нас попереду пересадка, а потім вияснилось, що попереду ще пересадка. Якщо би хоча би попереджали( Але все вирішувалось на місці, то... Читать отзыв Починалось чудово, вайбер повідомлення з місцем, номером авто, кольором. Почалось із запізнення майже на годину, ну ладно, буває, дорога. А потім поніслось, виявилось, місця в бусі фізично немає, довелось тіснитися на задніх сідушках, але потім ще вияснилось, що в нас попереду пересадка, а потім вияснилось, що попереду ще пересадка. Якщо би хоча би попереджали( Але все вирішувалось на місці, то ходу руху. Ніч, дві неочікувані пересадки, спроби вмістити в авто більше людей, ніж є місці.... Дуже погано, дуже шкода, але ціна як за 5 зірок
Достоинства:
  1. Водій дуже непоганий (він же не займається логістікою)
Недостатки:
  1. Все решта, крім водія

Автобус так і не приїхав

Гость Гость 10 марта, 2025 год
Замовила та оплатила квиток, виїзд був через 3 години. Білет купувала для тата. Він приїхав вчасно, але автобуса так і не було. Зателефонували диспетчеру, сказали що він вже поїхав. Зателефонувала на гарячу лінію, сказали що автобус виїхав вчасно, і що взагалі вони не по цій частині, звертайтесь до диспетчера. Більше ніхто не відповідав на дзвінок, хоча ще був робочій день.... Читать отзыв Замовила та оплатила квиток, виїзд був через 3 години. Білет купувала для тата. Він приїхав вчасно, але автобуса так і не було. Зателефонували диспетчеру, сказали що він вже поїхав. Зателефонувала на гарячу лінію, сказали що автобус виїхав вчасно, і що взагалі вони не по цій частині, звертайтесь до диспетчера. Більше ніхто не відповідав на дзвінок, хоча ще був робочій день. Наступного дня спілкувалась з диспетчером, абсолютно не компетентна, не знає відповіді не на одне питання, але багато разів повторила , що автобус виїхав вчасно. Зателефонувала знов на гарячу лінію, була вже інша дівчина і по діалогу зрозуміло, що сама адекватна. Уточнила інформацію та принесла свої виявлення, бо автобус так і не виїхав і вона не розуміє чому нас не попередили про це. Абсолютно безвідповідальна контора.

Рейс Кишинів - Харків 09.02.2025

Гость Гость 9 февраля, 2025 год
Придбала квиток Кропивницький-Полтава. В Полтаву повинен був прибути на АВ по вул. Великотернівська,7. Час прибуття 14:20. І придбала ще квиток з АВ Полтави на 15:20 Полтава-Охтирка. В Полтаву прибули о 14:40. Висадили взагалі не зрозуміло де. Довелося мені (на 5-му місяці вагітності) майже годину галопом бігти до АВ щоб встигнути на свій автобус.

Автобус Покровск-Харьков

Гость Гость 18 декабря, 2024 год
Купили билет на автобус Покровск-Харьков (отправление с город Изюм) на 18:00,автобус опоздал на 20 минут,ещё и остановка длилась 20 минут(водитель курил и мило общался с диспетчером)вообщем выехали в 18:40,в Харьков прибыл автобус в 21:00, и я успешно опоздала на ночной поезд который отправлялся с Харькова до Львова в 21:36,вообщем ночь в метро была проведена

гроші не повернули

Копеляс Оксана Копеляс Оксана 15 декабря, 2024 год
під час посадки вранці виявилось, що не на той маршрут купила квіток. О 8 годині вранці одразу здійснила кілька спроб скасувати квіток, але весь час бачила відповідь на екрані ТЕХНІЧНА ПРОБЛЕМА. Тех.підтримка працює з 9.00. В результаті рейс відбувся, гроші ніхто не повернув, кажуть не зверталась.

Низька якість послуг

Ірина Ірина 7 декабря, 2024 год
Вітаю.
1. На сайті не дає купити квитки декільком пасажирам, потрібно купляти кожному окремо
2. На пошту приходить квиток, де пише що його треба обміняти на реальний квиток в касі. В загальному повідомленні пише шо цей квиток таки є підставою посадки в автобус.
Добре шо ми прийшли завчасно, і таки сіли на свої місця.
І не зрозуміло нащо його... Читать отзыв
Вітаю.
1. На сайті не дає купити квитки декільком пасажирам, потрібно купляти кожному окремо
2. На пошту приходить квиток, де пише що його треба обміняти на реальний квиток в касі. В загальному повідомленні пише шо цей квиток таки є підставою посадки в автобус.
Добре шо ми прийшли завчасно, і таки сіли на свої місця.
І не зрозуміло нащо його обмінювати, якщо гроші знімає одразу.

Купляйте квитки на цьому сайті, лише якщо нема змоги купити на інших. Приходьте завчасно, шоб зайняти місця.

Погана якість обслуговання

Гость Гость 5 октября, 2024 год
Неприемна контора,
Автобус не заїхав на АС,рейс о 7.00
А інфо підтримка лише с 9.00 і ви не в змозі нічого швидко вирішити

Рейс Одеса-Запоріжжя 25.09.24

Оксана Оксана 25 сентября, 2024 год
Без попередження пересадили у Дніпрі всіх хто їхав до Запоріжжя.Автобус був на сайті написан Neoplan,пришов стартй,брудний((Оператори відповідають швидко,но ні за що не відповідають (((Дуже не рекомендую цю «контору»є набагато відповідальніше переввзники(

Не рекомендую

Гость Гость 11 сентября, 2024 год
Купила 2 електронних квитка Харків- Охтирка, їхала з дитиною. Сплатила за маршрут Харків- Охтирка, по дорозі сідала, бо більше станцій не має, не забрав водій, бо мої квитки анолювали, так як я не з'явилася на станцію в харків. Регулюють законами. А самі не перевірять телефони перевізників, які вказані в квитках. Не можливо дозвонится. Ще гроші не повернули, сказали самі... Читать отзыв Купила 2 електронних квитка Харків- Охтирка, їхала з дитиною. Сплатила за маршрут Харків- Охтирка, по дорозі сідала, бо більше станцій не має, не забрав водій, бо мої квитки анолювали, так як я не з'явилася на станцію в харків. Регулюють законами. А самі не перевірять телефони перевізників, які вказані в квитках. Не можливо дозвонится. Ще гроші не повернули, сказали самі винні. Говорять, водії не мають права робити зупинку де інде, але вони зупиняются де вздумається. Рейси міняють як хотять. Жах.

вводять в оману

Гость Гость 25 августа, 2024 год
автобус мало того що запізнився, виникла неприємна ситуація з електронним квитком. Під час посадки виявилось, що сидячих місць немає, але водночас, дівчина спокійно дала гроші водію і здійснила посадку на вільне місце, водій запропонував або повернути квиток, або їхати стоячи, мотивуючи, що можливо зтось вийде і з'явиться вільне місце.

Мене не взяли в автобус!!!

Катерина Катерина 19 августа, 2024 год
Заздалегідь купувала квиток через додаток Приват24 з Харкова до Луцька. Приїхав автобус, мене водій не взяв на рейс!! Пояснюючи це тим, що онлайн квитки були закриті до продаж. Питання, як тоді я купила цей квиток?? Їхати біля 1000 кілометрів, це величезна відстань через всю країну!! Я була дуже обурена. Коли один водій показує папірець іншому і каже «дивись, вона ж... Читать отзыв Заздалегідь купувала квиток через додаток Приват24 з Харкова до Луцька. Приїхав автобус, мене водій не взяв на рейс!! Пояснюючи це тим, що онлайн квитки були закриті до продаж. Питання, як тоді я купила цей квиток?? Їхати біля 1000 кілометрів, це величезна відстань через всю країну!! Я була дуже обурена. Коли один водій показує папірець іншому і каже «дивись, вона ж наша», то інший «в мене немає місць, я її брати не буду». Коли підійшла до контролера, вона сказала що я є в декларації і мене зобовʼязані взяти на рейс. Довго ми сперечалися, але висновок - на рейс мене ніхто не взяв! Коли дійшла черга повертати кошти, вони почали «морозитись». В додатку кошти повернути не змогла, так як перевізник обмежив час повернення квитку! Тобто, його вже не можна було повернути через додаток абсолютно! Витратила 2 години на суперечки по телефону з ними, толку не дійшла. Чоловік військовий зателефонував до того ж оператора і сказав що напишемо заяву в поліцію за шахрайські дії - кошти повернулись через 7 хвилин!!! Сервіс нижче нуля. В жодному разі не рекомендую!!!!

Місце висадки не відповідає квитку

Оксана Оксана 12 августа, 2024 год
У квиту було вказано місце висадки на автостанції, в результаті перевізник відмовився заїжджати у місто бо в нього "інший маршрут", висадили вночі на країні міста!!!! що сервіс що перевізник відмовляються нести відповідальність.

Не рекомендую

Олександр Олександр 2 августа, 2024 год
Купив квиток Миколаїв - Харків на 23:30. Замість неоплана в 23:55 приїхав Спрінтер. На АЗС WOG була перша пересадка. Далі в Дніпрі під дощем о 3:00 була друга пересадка на три Спрінтера, які прямують до Харкова. Ніхто про це не попереджав. Було схоже, що з пасажирів знущаються. Квиток купив зазделегідь на Центральному автовокзалу Миколаїва

Жах, Жах, Жах

Яна Яна 26 июля, 2024 год
Купили білет. Приїхали на автостанцію, автобуса немає, рейс був відмінений протягом попередніх 3-х днів. Ніхто завчасно не попередив. Не рекомендую!

Весела поїздка до Румунії

Світлана Світлана 4 июля, 2024 год
Сіли в Харкові . Автобус страшний старий повернулась в СССР . Кондиціонери половина зламані , закручені . Проїхали 1 час ( на вулиці +35) зламалися чекали 2 години на трасі приїхав ще більш страшний . На кожному вокзалі були лишні продані білети. Люди сиділи в проході на долівці . В Дніпрі не могли завестись стояли півтори години . Їхали ,... Читать отзыв Сіли в Харкові . Автобус страшний старий повернулась в СССР . Кондиціонери половина зламані , закручені . Проїхали 1 час ( на вулиці +35) зламалися чекали 2 години на трасі приїхав ще більш страшний . На кожному вокзалі були лишні продані білети. Люди сиділи в проході на долівці . В Дніпрі не могли завестись стояли півтори години . Їхали , дуло з дірок кондиціонера , пішов дощ текло в салоні . Апогеєм для мене столо коли приїхали до Чернівців купили мені білет на касі до Румунії сказали чекати 2.5 годин і пішли . Телефонувала на гарячу лінію сказали так вся Європа працює , і кинули слухавку.

Не відповідає інформація додатку

Сіренко Оксана Сіренко Оксана 1 июля, 2024 год
брий день. Дуже не задоволені: так неможливо, в додатку є квитки до Северинівки Сумська обл, а насправді довозять тільки до поворота, а там ідти пішки хтозна скільки, тобто до самого населенного пункта не довозять. Навіщо продавати такі квитки, обдурювати людей . Дуже незадоволені

Сервіс з невідомими

Гость Гость 1 июля, 2024 год
Купляла квиток на 30.06. 2024р.рейс Дніпро-Стамбул до Варни.З Миколаєва до Одеси мене доставили справжнім скотовозом за 670грн.На заявлені претензії водію,щодо порушень моїх прав споживача,отримала відповідь, що в нього рейс Одеса-Стамбул і він нічого не знає(саме так і була написана вивіска).На таможні Україна-Румунія ми простояли 5годин,і,на диво границю ми пересікали вже під третьою назвою рейсу:Харків-Стамбул.Цікаво з якою назвою рейсу ми закінчимо... Читать отзыв Купляла квиток на 30.06. 2024р.рейс Дніпро-Стамбул до Варни.З Миколаєва до Одеси мене доставили справжнім скотовозом за 670грн.На заявлені претензії водію,щодо порушень моїх прав споживача,отримала відповідь, що в нього рейс Одеса-Стамбул і він нічого не знає(саме так і була написана вивіска).На таможні Україна-Румунія ми простояли 5годин,і,на диво границю ми пересікали вже під третьою назвою рейсу:Харків-Стамбул.Цікаво з якою назвою рейсу ми закінчимо свою мандрівку.Чи може компанія INBUSпояснити нам що коїться у них і з якою метою.Хоч не важко здогадатися самому:шахрайство у нас непереможне.

Немає такої оцінки, менше нуля

Гость Гость 30 июня, 2024 год
Жахливо. Беруть кошти за рейси, яких немає, ні з Дніпра, ні з Херсона, ні з Миколаєва. Замість оплаченого комфортабельного автобуса-маршрутка душегубка. Суцільні договорняки. Все як в одеських шахраїв. Не рекомендую

Не втрачайте кошти таким чином

Гость Гость 13 мая, 2024 год
Був куплений білет на прохідний автобус .Посадку здійснювали не із першочергового пункту призначення ,в автобус не пустили ,кошти не повернули.В листі на емейл пишеться ,що електронний квиток є підставою для поїздки , в службі підтримки повідомили що можна лише ел.квиток змінити на звич. у пункті відправки .Їхні квитки і обслуговування нічого не вартують бережіть ваші нерви та кошти, не користуйтеся... Читать отзыв Був куплений білет на прохідний автобус .Посадку здійснювали не із першочергового пункту призначення ,в автобус не пустили ,кошти не повернули.В листі на емейл пишеться ,що електронний квиток є підставою для поїздки , в службі підтримки повідомили що можна лише ел.квиток змінити на звич. у пункті відправки .Їхні квитки і обслуговування нічого не вартують бережіть ваші нерви та кошти, не користуйтеся даним ресурсом.inBus - Не втрачайте кошти таким чином

Отвратительно

Pavel Pavel 13 апреля, 2024 год
Был куплен билет Одесса-Кишинев. Система у них кривая, пришел пустой документ вместо билета.
Служба поддержки после 20:00 не работает.
Деньги за покупку возвращать отказались.
Категорически не рекомендую.
Достоинства:
  1. нет
Недостатки:
  1. билет не получен, служба поддержки не работает после 20

Шахраї ні кому не бажаю такого перевізника

Гость Гость 11 марта, 2024 год
Заплатив за поїздку якої не було, Харків Дніпро14.30 10.08.2024 року кошти не повернули. Компанія шахраїв , не рекомендую
inBus
Онлайн-сервис "inBus" предоставляет услуги по покупке билетов на автобусы. Сервис работает как
со стационарными ПК, так и с мобильными устройствами, предоставляя возможность купить билеты на автобус сразу после принятия решения о поездке.

Рейтинг 1.7 из 5 на основании 51 отзыва
Пассажирские перевозки
Sem bus
Sem bus

Рейтинг: 4.3
20 отзывов
​MIST TRANS автобусные перевозки
​MIST TRANS автобусные перевозки

Рейтинг: 4.7
28 отзывов
​Автобусные перевозки VD-EXPRESS
​Автобусные перевозки VD-EXPRESS

Рейтинг: 3.7
36 отзывов
Royal company
Royal company

Рейтинг: 3.2
132 отзыва
Uklon.ua (заказ такси)
Uklon.ua (заказ такси)

Рейтинг: 1.2
1701 отзыв
BlaBlaCar
BlaBlaCar

Рейтинг: 1.2
1096 отзывов
КиевПасТранс
КиевПасТранс

Рейтинг: 1.3
1174 отзыва
East Eest Eurolines (ewe.ua)
East Eest Eurolines (ewe.ua)

Рейтинг: 3.3
378 отзывов
Перевозчик Best Trip
Перевозчик Best Trip

Рейтинг: 1.8
5 отзывов
Маршрутное такси
Маршрутное такси

Рейтинг: 1.3
155 отзывов