Сергій Отзыв написан 15 июля, 2019 год3412 просмотров
Доброго дня! Будьте ласкаві допоможіть розібратися в в цій скрутній ситуації, що нам потрібно зробити, щоб повернути свої гроші, куди звернутися щоб було все правильно і позакону. У п'ятницю 12-го числа чотири чоловіки,( Болгарський Вадим, Шевченко Максим, Шутько Олексій та Гезун Сергій ) зібралися їхати цим перевізником, сталося інше. Це сталося в Польші за маршрутом Кошалін Херсон,Кошалін Харків, Кошалін Полтава, Кошалін Львів. На автобусі мали бути трафарети фірми перевізника, напрямки руху куди люди Наум Валя Бр, але нажаль як ми дізналися пізніше їх не було зовсім. Ми перед цим днем на автостанції взяли квитки, повністю дали всю необхідну про нас інформацію та номера телефонів по яким можна зв'язатися. Це все указано в квитках.Нам доповіли на якій платформі буде автобус ,це повинна була бути третя , номера авто не вказувались, оскільки на автостанції ця інформація відсутня. Прийшовши раніше на пів години до відправлення ми як зазвичай чекали авто. Пройшло пів години часу ,а авто як не було так і не є, ми подумали може щось сталося, пробки можливо,як зачасто тут буває. Підїхав автобус неоплан коричневого кольору на другу платформу з нашими номерами, прямо перед нами став в 7 ми метрах від нас ,за маршрутом Колобжег Вінниця, а повинен бути за маршрутом Колобжег Херсон , інші пять міст що були написані нижче нас не цікавили, не за нашими маршрутами були в не, трафаретів та емблем цієї фірми на автобусі вказано не було ніяких зовсім. Ми стоїм далі ,нам ніхто не дзвонить, ми хвилюємся. Цей автобус поїхав. Проходить ще 10 хвилин я іду на автостанцію там де купували квитки, дівчина 5 ть хвилин як прийшла на роботу, каже що Автобус повинен був бути, може каже; щось сталося, каже дзвоніть на фірму, я попросив з її номера набрати і вона погодилась нам допомогти. Наші успіхи закінчились невдачою, оскільки автовідповідачі говорили що працюють вони з 8ми годин ранку. Ми чекаємо далі, автобусів з нашими номерами та з трафаретами перевізника більше не було. Нам так ніхто не зателефонував.Пізніше ми підійшли знову до дівчини , вона допомогла нам заязатися з оператором, у відповідь від оператора цієї служби ми почули таке: що автобус був з такими то номерами точно сказати не можу, неоплан, ми вже потім зрозуміли що нас просто кинули, вона говорила що водій забрав усих 7 пасажирів і поїхав. У відпо відь що нам робити, вона відповідала це наша вина, автобус був і ми його пропустили. У відпо відь що нам робити з квитками, вона сказала що нічого вдіяти не можу. Я їй починаю пояснювати що ми зрозуміли що автобус був, але опізнаваючих трафаретів фірми, напрямків руху ми в упор не бачили , кажу це не один я ,а нас четверо, чому не позвонили в такому випадку, ні на один номер навіть прозвону не було ми намагалися, звязку небуло. Кидають трубку, не хочуть говорити кажуть що це ваші проблеми. Водії виходили, хоть би два слова сказали куди напраляються. Чужа людина із чужої держави намагалася з ними говорити, щоб повернути нам гроші, але все марно. Ця дівчина з автостанції сказала нам що напише листа на цю фірму і на протязі 2 х тижнів вони зобовязані дати відповідь, але відповідь може бути негативною. Вона сказала це фірма перевізник повинна дати дозвіл , щоб повернути гроші. Нашої вини ми не бачимо. Що нам робити і до кого звернутися?
Не пойму как вы прозвали автобус. Я когда жду и время уже подходит, бегаю с билетами ко всем водителям, которые подъезжает, спрашиваю, не они ли. Не ну а че, за спрос не дают в нос))
Тут хоч бігай, хоч не бігай, коли навіть в Києві на станції не дають ніякої інформації, а потім просто виявляється, що МАРШРУТКА просто не заїхала в місто, і на твоє місце вже взяли пасажира з дороги.. ось так це і працює (((
Як перевізник "Ideal Travel" кидає людей. - Отзывы о Ideal Travel (Идеал Тревел)
У п'ятницю 12-го числа чотири чоловіки,( Болгарський Вадим, Шевченко Максим, Шутько Олексій та Гезун Сергій ) зібралися їхати цим перевізником, сталося інше.
Це сталося в Польші за маршрутом Кошалін Херсон,Кошалін Харків, Кошалін Полтава, Кошалін Львів. На автобусі мали бути трафарети фірми перевізника, напрямки руху куди люди Наум Валя Бр, але нажаль як ми дізналися пізніше їх не було зовсім. Ми перед цим днем на автостанції взяли квитки, повністю дали всю необхідну про нас інформацію та номера телефонів по яким можна зв'язатися. Це все указано в квитках.Нам доповіли на якій платформі буде автобус ,це повинна була бути третя , номера авто не вказувались, оскільки на автостанції ця інформація відсутня. Прийшовши раніше на пів години до відправлення ми як зазвичай чекали авто. Пройшло пів години часу ,а авто як не було так і не є, ми подумали може щось сталося, пробки можливо,як зачасто тут буває. Підїхав автобус неоплан коричневого кольору на другу платформу з нашими номерами, прямо перед нами став в 7 ми метрах від нас ,за маршрутом Колобжег Вінниця, а повинен бути за маршрутом Колобжег Херсон , інші пять міст що були написані нижче нас не цікавили, не за нашими маршрутами були в не, трафаретів та емблем цієї фірми на автобусі вказано не було ніяких зовсім. Ми стоїм далі ,нам ніхто не дзвонить, ми хвилюємся. Цей автобус поїхав. Проходить ще 10 хвилин я іду на автостанцію там де купували квитки, дівчина 5 ть хвилин як прийшла на роботу, каже що Автобус повинен був бути, може каже; щось сталося, каже дзвоніть на фірму, я попросив з її номера набрати і вона погодилась нам допомогти. Наші успіхи закінчились невдачою, оскільки автовідповідачі говорили що працюють вони з 8ми годин ранку. Ми чекаємо далі, автобусів з нашими номерами та з трафаретами перевізника більше не було. Нам так ніхто не зателефонував.Пізніше ми підійшли знову до дівчини , вона допомогла нам заязатися з оператором, у відповідь від оператора цієї служби ми почули таке: що автобус був з такими то номерами точно сказати не можу, неоплан, ми вже потім зрозуміли що нас просто кинули, вона говорила що водій забрав усих 7 пасажирів і поїхав. У відпо відь що нам робити, вона відповідала це наша вина, автобус був і ми його пропустили. У відпо відь що нам робити з квитками, вона сказала що нічого вдіяти не можу. Я їй починаю пояснювати що ми зрозуміли що автобус був, але опізнаваючих трафаретів фірми, напрямків руху ми в упор не бачили , кажу це не один я ,а нас четверо, чому не позвонили в такому випадку, ні на один номер навіть прозвону не було ми намагалися, звязку небуло. Кидають трубку, не хочуть говорити кажуть що це ваші проблеми. Водії виходили, хоть би два слова сказали куди напраляються. Чужа людина із чужої держави намагалася з ними говорити, щоб повернути нам гроші, але все марно. Ця дівчина з автостанції сказала нам що напише листа на цю фірму і на протязі 2 х тижнів вони зобовязані дати відповідь, але відповідь може бути негативною. Вона сказала це фірма перевізник повинна дати дозвіл , щоб повернути гроші. Нашої вини ми не бачимо. Що нам робити і до кого звернутися?
отзыв
Комментарии к отзыву