Скільки їзджу закордон, ні разу ще не було такої жахливої поїздки. «В нас вільна розсадка» - «але там не сідайте бо там зайнято». Крісла поломані, водії некомпетентні, автобус взагалі в жахливому стані, вайфай відсутній, обіцяли в Польщі включити, але в результаті вайфай отримала лише вдома, туалет всю дорогу закритий, хоча пів автобуса було дітей до 10-ти років, користувались ним лише... Читать отзыв Скільки їзджу закордон, ні разу ще не було такої жахливої поїздки. «В нас вільна розсадка» - «але там не сідайте бо там зайнято». Крісла поломані, водії некомпетентні, автобус взагалі в жахливому стані, вайфай відсутній, обіцяли в Польщі включити, але в результаті вайфай отримала лише вдома, туалет всю дорогу закритий, хоча пів автобуса було дітей до 10-ти років, користувались ним лише водії, свій багаж ми діставали самі, рились в багажнику де чиє.
Самий жахливий рейс.Водій хам,який бурчить і лається .В автобусі нема вай фаю,або його не включають.На запитання який вай фай, ігнор.Кондиціонер не включають ,задуха жахлива,на митниці водії не допомагали з вантажем ,а жінок з дітьми було багато.Про зупинки ,скільки стоїмо буркають і кричать колхоз...З таким відношенням більше ніколи не звернуся до цих перевезень
Хочу подякувати компанію перевезень у яку ніколи більше не звернуся.По перше ,додзвонитися про своєчасну посадку на рейс не реально,по друге в Луцьку зупиняються на Електроапаратній вулиці,а в квитку вказано проспект відродження будинок 1.Це мусиш бігти одну зупинку.Водій хам,не допоміг на митниці з жодним вантажем ,ще лаявся.Кондиціонер не працює,а на питання який вай фай, мовчать.Люди ділились точкою доступу інтернету .Ще такого... Читать отзыв Хочу подякувати компанію перевезень у яку ніколи більше не звернуся.По перше ,додзвонитися про своєчасну посадку на рейс не реально,по друге в Луцьку зупиняються на Електроапаратній вулиці,а в квитку вказано проспект відродження будинок 1.Це мусиш бігти одну зупинку.Водій хам,не допоміг на митниці з жодним вантажем ,ще лаявся.Кондиціонер не працює,а на питання який вай фай, мовчать.Люди ділились точкою доступу інтернету .Ще такого жахливого рейсу не памятаю скільки їздимо.
24 травня водії відмовили для мого чоловіка у подорожі. Автобус Миколаїв-Зелена Гура, номер автобуса АВ5800ВН. Відмова відбулася через не дійсну німецьку посвідку. Ми показали всі документи що посвідку продовжено і ніяких проблем не буде на кордоні. За три роки війни ми кожних півроку їздим в Україну. В чоловіка було 5 місце. Водіям якась дівчина заплатила додаткові кошти і вони посадили... Читать отзыв 24 травня водії відмовили для мого чоловіка у подорожі. Автобус Миколаїв-Зелена Гура, номер автобуса АВ5800ВН. Відмова відбулася через не дійсну німецьку посвідку. Ми показали всі документи що посвідку продовжено і ніяких проблем не буде на кордоні. За три роки війни ми кожних півроку їздим в Україну. В чоловіка було 5 місце. Водіям якась дівчина заплатила додаткові кошти і вони посадили чоловіка в самий кінець. На його місце дівчину. Він все це бачив і почав питати в чому проблема у моєму квитку є місце, чому я маю сидіти в кінці? Я буду скаржитися на вас. Після того його взагалі зняли з автобуса. Спочатку погодилися сказали що добре їдь, але коли почав питати чому і про скаргу, відразу зняли. Сказали що в нього прострочені документи і всім всеодно на нього, що хоче хай робить. Є багато інших автобусів і будь-яким хай їде. З нами він їхати не буде. Офіс не компетентний у вирішені питання. Не знають елементарних правил.
Хочу висловити своє обурення щодо рівня сервісу та поведінки водіїв на автобусному рейсі 367 (Вінниця – Щецин), який мав виїхати з Ковеля 3 квітня о 00:50. 1. Запізнення автобуса та відсутність зв’язку Автобус, який мав прибути о 00:50, з’явився лише о 01:40! Увесь цей час ми з подругою чекали вночі, на морозі, в комендантську годину. Жодних пояснень чи інформації не було... Читать отзыв Хочу висловити своє обурення щодо рівня сервісу та поведінки водіїв на автобусному рейсі 367 (Вінниця – Щецин), який мав виїхати з Ковеля 3 квітня о 00:50. 1. Запізнення автобуса та відсутність зв’язку Автобус, який мав прибути о 00:50, з’явився лише о 01:40! Увесь цей час ми з подругою чекали вночі, на морозі, в комендантську годину. Жодних пояснень чи інформації не було надано. Ми намагалися зв’язатися з перевізником по всіх можливих номерах, але ніхто не відповів! Ба більше, ще вдень ми пробували подзвонити на контактний номер, вказаний на Busfor, щоб дізнатися, чи будуть запізнення – жодної відповіді! Номер водія не був вказаний ніде, тобто пасажири були повністю залишені напризволяще. 2. Нахабство та грубість водіїв Коли автобус нарешті прибув, замість вибачень ми отримали хамське:
«Подумаєш, почекали 30 хвилин, нічого страшного не сталося».
Жодного вибачення! Жодного пояснення! Водій (який навіть не представився) поводився неадекватно, хамив, кричав, що зараз висадить нас серед лісу в комендантську годину, тільки тому, що я спитала, чому було таке запізнення. 3. Залякування, хамство та приниження Водій почав звинувачувати нас у тому, що ми купили квитки через Busfor, а не через їхній сайт (!), ніби це якось виправдовує його запізнення! Коли я намагалася висловити своє обурення, він вирішив, що найкращий захист – це напад:
«Закрийте рота і сидіть тихо!»
Він грубив не лише нам, а й іншим пасажирам. Ніхто в автобусі не почув від них жодного нормального слова, зате отримали тонну зневаги. 4. Навмисні провокації на кордоні На кордоні водій навмисно зачиняв двері переді мною та подругою, коли ми мали заходити в автобус! А одного разу він навіть рушив, не взявши нас, з нашими валізами всередині! Це абсолютно неприпустимо! 5. Хамське ставлення до жінок і дітей Окрім нас, в автобусі їхала жінка з маленькою дитиною на руках. Інший водій, замість того щоб допомогти, кричав на неї, щоб вона сама тягнула свій величезний чемодан на інший бік автобуса. Я особисто допомогла їй, бо від водіїв годі було чекати людяності.
Висновок:
Це була найгірша поїздка у моєму житті. Я регулярно подорожую в Польщу, але ще ніколи не зустрічала такого жахливого ставлення. • Водії – хамовиті, грубі та непрофесійні. • Відсутність комунікації – жодного зв’язку з перевізником. • Навмисне приниження та залякування пасажирів. • Відверто небезпечна поведінка на кордоні.
Ваша компанія повинна негайно розібратися з цими водіями, бо такі люди не мають права працювати з пасажирами.
Я закликаю всіх уникати цього перевізника, бо замість сервісу ви отримаєте зневагу, дискомфорт та стрес.
Завжди їздили цією фірмою,все було добре.Але вчора то був просто жах,водії відверто хами.Чомусь вирішили,не включати пічку,температура в автобусі була 8 градусів.
Сьогодні їду з Варшави до Вінниці водії дуже не привітні зайшла в автобус вільна посадка місця не має шукай собі сама всі сидять по одному точніше лижать на заду лежала жінка і уступила мені з дитиною два місця а сама лягла на три але була дуже сердита що ми прийшли я заплатила так само гроші і хочу теж нормально їхати... Читать отзыв Сьогодні їду з Варшави до Вінниці водії дуже не привітні зайшла в автобус вільна посадка місця не має шукай собі сама всі сидять по одному точніше лижать на заду лежала жінка і уступила мені з дитиною два місця а сама лягла на три але була дуже сердита що ми прийшли я заплатила так само гроші і хочу теж нормально їхати водій має всіх розсадити по місцях короче я дуже засмучена
Недостатки:
Не привітні водії, вільна посадка при якій 25 людей зайняли весь автобус
Їхали до Варшави 6.01.25 Водії кричать,не належно виконують свою роботу. Їхала 71 річна бабуся на кордоні не допомогли поставити багаж на сканер,мало того крикнув "Я ШО ВАМ ЛОКЕЙ".Це вже не перша поїздка з цим екіпажем,і завжди є якісь проблеми. автобус WU2019K Обхотьте стороною цей автобус,там неадекватні водії
Диспетчери дуже не приємні і не ввічливі, не вміють працювати з людьми, хамлять вже не перший раз!!! А водіям які їхали на маршруті 20.12.2024 ввечері, номер автобуса 7730 дуже дякуємо за поїзду, дуже приємні і ввічливі 👍🏼
Жахливі водії, автобус 4411, забороняли їсти на заправці говорили: «купите хот-дога на заправці, там і залишитесь», а самі в цей час їли. З сумками не допомагали, обзивали, пасажирів називав жолудями і як йог дістали всі. А також цікава розмова про чіпи, водій їхав з Вінниці до Любліна!!!! Це була моя крайня подорож з цим перевізником
На 19 грудня була запланована поїздка до Польщі (Люблін) за 2 години, поїздку скасували і не повідомили. Прийшло тільки повідомлення від блаблакар про повернення коштів (поки що кошти не прийшли). Диспетчер сказала, що вони за це не відповідають і порадили купити квиток у іншого перевізника, бо у них місць немає. Поїздка була запланована завчасно, тому квитки назад вже були куплені,... Читать отзыв На 19 грудня була запланована поїздка до Польщі (Люблін) за 2 години, поїздку скасували і не повідомили. Прийшло тільки повідомлення від блаблакар про повернення коштів (поки що кошти не прийшли). Диспетчер сказала, що вони за це не відповідають і порадили купити квиток у іншого перевізника, бо у них місць немає. Поїздка була запланована завчасно, тому квитки назад вже були куплені, змушена була повернути і зрозуміло, що всю суму назад не отримала) Під кінець розмови, диспетчер почала кричати і кинула слухавку. Якщо вже відміняєте поїздку, запропонуйте інший рейс. Дуже неприємна ситуація!
Їхали зимою.страшна спека в салоні автобуса. Промто нема чим дихати. Перший раз водій виконав прохання і знизив температуру в салоні На другий раз сказав щодобое і все лишилось як було. Може щось несправне. Але перевізник надає послуги і має за цим слідкувати. А взагалі останнім часом їхні автобуси ушатані. Сєточок половина порвана, підножки взагалі зняли. Підлокотників половина не робить,... Читать отзыв Їхали зимою.страшна спека в салоні автобуса. Промто нема чим дихати. Перший раз водій виконав прохання і знизив температуру в салоні На другий раз сказав щодобое і все лишилось як було. Може щось несправне. Але перевізник надає послуги і має за цим слідкувати. А взагалі останнім часом їхні автобуси ушатані. Сєточок половина порвана, підножки взагалі зняли. Підлокотників половина не робить, сідушка один раз їхала не розкладалась взагалі. Вже 8 років користуюсь цим перевізником. Але треба шукати вншошо
Достоинства:
Водії поиємні. Але 0уваги на пасажирів
Недостатки:
Дуже ушатаний салон без зручностей. Зимаю страшна спееа в салоні. Просто нестерпна. Притому у всіх автобусах
Нікому не радив би чого перевізника. Дуже часто користуємось міжнародними перевізниками, але перевівізник Гречанюк і його команда це ошуканти, не компетентні люди в цій сфері. Не дбають про своїх клієнтів. Гроші за білет просять проплатити на перед, в білеті вказують фальшиві адреси зупинок, не забирають пасажирів. Хороші відгуки це не про перевізника Гречанюка і його команду (експедицію, водіїв і т.д.)
Просто жах, водії максимально хамовиті, взагалі не вміють спілкуватися із людьми, ніколи більше не поїду цим перевізником і нікому не буду його рекомендувати. Тому що водії елементарно не хочуть виконувати свою роботу, так, як треба і як повинно бути. Ще додам, бронювала квитки на сайті, обирала собі місце, а насправді, водії садять так, як хочеться їм, тоді навіщо той сайт... Читать отзыв Просто жах, водії максимально хамовиті, взагалі не вміють спілкуватися із людьми, ніколи більше не поїду цим перевізником і нікому не буду його рекомендувати. Тому що водії елементарно не хочуть виконувати свою роботу, так, як треба і як повинно бути. Ще додам, бронювала квитки на сайті, обирала собі місце, а насправді, водії садять так, як хочеться їм, тоді навіщо той сайт створений?
Їдемо в Україну старим автобусом.Водії здирають гроші за багаж.За зовсім маленьку сумочку заплатила 20 зл.Не рекомндую!!! І сама їду востаннє цим рейсом.
Їхали на Україну з Польщі. То просто жах платиш гроші за білет а шофера ставляться до людей не ввічливо . Просто ганьба що вони псіхопати сідають за руль і везуть людей .Потрібно бути людиною а не скотиною ми всі люди
Доброго дня!Користуюсь Вашими послуми шість років,було все ідеально.Але в січня 2024 року,поверталася з Хмельницького до Лодзя і почалося.При посадці водій вказав моє місце,хоча при бронюванні диспетчер повідомила,що посадка вільна, хоча в салоні було повно вільних місць,я на це не звернула уваги сіла туди куди вказали.Додому поверталася в травні все без проблем в Лодзі при посадці де було вільне місце там... Читать отзыв Доброго дня!Користуюсь Вашими послуми шість років,було все ідеально.Але в січня 2024 року,поверталася з Хмельницького до Лодзя і почалося.При посадці водій вказав моє місце,хоча при бронюванні диспетчер повідомила,що посадка вільна, хоча в салоні було повно вільних місць,я на це не звернула уваги сіла туди куди вказали.Додому поверталася в травні все без проблем в Лодзі при посадці де було вільне місце там і сіла.Поверталася до Лодзя 8 червня 2024,квиток забронювала у диспетчера десь за два тижні, ще у травні,питаю чи потрібно бронювати місце відповідь знову:посадка вільна!І саме цікаве о 14.50 при посадці в Хмельницькому водій мені вказує у Вас 56 місце, хоча автобус заповнений на половину, я ставлю питання чому так і тут груба відповідь:не подобається можеш не їхати у нас всі місця заброньовані,дзвоню до диспетчера чіткої відповіді не почула, чому так.Пізніше пасажири,які підсілали в автобус займали місця,які були порожні.Я не можу зрозуміти,як бронюються місця,прошу Віктора розібратися з цим непорозумінням.Раніше нарікань у мене небуло якщо у Вас щось змінилося, будь-ласка нехай диспетчер повідомляє.
Їхала 31 березня на Польщу , водії більш менш.їздила не перший раз постійно запізнення автобуса на 30-50 мин .сталася ситуація що мене повернули на Україну , і водії почули що я повертаюся бігом втекли я їх не бачила . Кошти не повернули . Не рекомендую .більше не буду їхати цим перевізником
Не рекомендую GDAMAILER.нажаль фірма зіпсувалась.конистувалась нею 9 років. Сьогодні був останній раз.ніколи більше ні я,ні моя родина не буде їхати з тими хамами,які не дбають про комфорт клієнтів, про емоційний стан та цілісність багажу. Мало того,що взяли шаленні гроші за додаткову сумочку( не велику) то ще й вкрали з цієї сумки речі. Так,є доказ що це зробили водії. Жах,встид і... Читать отзыв Не рекомендую GDAMAILER.нажаль фірма зіпсувалась.конистувалась нею 9 років. Сьогодні був останній раз.ніколи більше ні я,ні моя родина не буде їхати з тими хамами,які не дбають про комфорт клієнтів, про емоційний стан та цілісність багажу. Мало того,що взяли шаленні гроші за додаткову сумочку( не велику) то ще й вкрали з цієї сумки речі. Так,є доказ що це зробили водії. Жах,встид і позор фірмі і самому Гручанюку за такий персонал.
це була найгірша поїздка
Крісла поломані, водії некомпетентні, автобус взагалі в жахливому стані, вайфай відсутній, обіцяли в Польщі включити, але в результаті вайфай отримала лише вдома, туалет всю дорогу закритий, хоча пів автобуса було дітей до 10-ти років, користувались ним лише... Читать отзыв Скільки їзджу закордон, ні разу ще не було такої жахливої поїздки. «В нас вільна розсадка» - «але там не сідайте бо там зайнято».
Крісла поломані, водії некомпетентні, автобус взагалі в жахливому стані, вайфай відсутній, обіцяли в Польщі включити, але в результаті вайфай отримала лише вдома, туалет всю дорогу закритий, хоча пів автобуса було дітей до 10-ти років, користувались ним лише водії, свій багаж ми діставали самі, рились в багажнику де чиє.
Gdamaler ,не дуріть людей і візьміть ввічлиаи
Сполучення Вінниця-Зелена
Скарга на жахливу поведінку водіїв і офіса
Скарга на жахливий сервіс автобусного рейсу 367 (Вінниця – Щецин) від 3 квітня
1. Запізнення автобуса та відсутність зв’язку
Автобус, який мав прибути о 00:50, з’явився лише о 01:40! Увесь цей час ми з подругою чекали вночі, на морозі, в комендантську годину. Жодних пояснень чи інформації не було... Читать отзыв Хочу висловити своє обурення щодо рівня сервісу та поведінки водіїв на автобусному рейсі 367 (Вінниця – Щецин), який мав виїхати з Ковеля 3 квітня о 00:50.
1. Запізнення автобуса та відсутність зв’язку
Автобус, який мав прибути о 00:50, з’явився лише о 01:40! Увесь цей час ми з подругою чекали вночі, на морозі, в комендантську годину. Жодних пояснень чи інформації не було надано.
Ми намагалися зв’язатися з перевізником по всіх можливих номерах, але ніхто не відповів! Ба більше, ще вдень ми пробували подзвонити на контактний номер, вказаний на Busfor, щоб дізнатися, чи будуть запізнення – жодної відповіді!
Номер водія не був вказаний ніде, тобто пасажири були повністю залишені напризволяще.
2. Нахабство та грубість водіїв
Коли автобус нарешті прибув, замість вибачень ми отримали хамське:
«Подумаєш, почекали 30 хвилин, нічого страшного не сталося».
Жодного вибачення! Жодного пояснення!
Водій (який навіть не представився) поводився неадекватно, хамив, кричав, що зараз висадить нас серед лісу в комендантську годину, тільки тому, що я спитала, чому було таке запізнення.
3. Залякування, хамство та приниження
Водій почав звинувачувати нас у тому, що ми купили квитки через Busfor, а не через їхній сайт (!), ніби це якось виправдовує його запізнення!
Коли я намагалася висловити своє обурення, він вирішив, що найкращий захист – це напад:
«Закрийте рота і сидіть тихо!»
Він грубив не лише нам, а й іншим пасажирам. Ніхто в автобусі не почув від них жодного нормального слова, зате отримали тонну зневаги.
4. Навмисні провокації на кордоні
На кордоні водій навмисно зачиняв двері переді мною та подругою, коли ми мали заходити в автобус!
А одного разу він навіть рушив, не взявши нас, з нашими валізами всередині! Це абсолютно неприпустимо!
5. Хамське ставлення до жінок і дітей
Окрім нас, в автобусі їхала жінка з маленькою дитиною на руках. Інший водій, замість того щоб допомогти, кричав на неї, щоб вона сама тягнула свій величезний чемодан на інший бік автобуса. Я особисто допомогла їй, бо від водіїв годі було чекати людяності.
Висновок:
Це була найгірша поїздка у моєму житті. Я регулярно подорожую в Польщу, але ще ніколи не зустрічала такого жахливого ставлення.
• Водії – хамовиті, грубі та непрофесійні.
• Відсутність комунікації – жодного зв’язку з перевізником.
• Навмисне приниження та залякування пасажирів.
• Відверто небезпечна поведінка на кордоні.
Ваша компанія повинна негайно розібратися з цими водіями, бо такі люди не мають права працювати з пасажирами.
Я закликаю всіх уникати цього перевізника, бо замість сервісу ви отримаєте зневагу, дискомфорт та стрес.
29.03.2025 Вінниця -Зелена Гура
Жахлива поїздка
ВОДІЇ ХАМИ
Водії кричать,не належно виконують свою роботу.
Їхала 71 річна бабуся на кордоні не допомогли поставити багаж на сканер,мало того крикнув "Я ШО ВАМ ЛОКЕЙ".Це вже не перша поїздка з цим екіпажем,і завжди є якісь проблеми.
автобус WU2019K
Обхотьте стороною цей автобус,там неадекватні водії
Диспетчери дно!!!
А водіям які їхали на маршруті 20.12.2024 ввечері, номер автобуса 7730 дуже дякуємо за поїзду, дуже приємні і ввічливі 👍🏼
Жахливі водії
А також цікава розмова про чіпи, водій їхав з Вінниці до Любліна!!!!
Це була моя крайня подорож з цим перевізником
Скасовують поїздку, не попередивши про це
Нестерпна спека в салоні. Поосто жах
На другий раз сказав щодобое і все лишилось як було. Може щось несправне. Але перевізник надає послуги і має за цим слідкувати. А взагалі останнім часом їхні автобуси ушатані. Сєточок половина порвана, підножки взагалі зняли. Підлокотників половина не робить,... Читать отзыв Їхали зимою.страшна спека в салоні автобуса. Промто нема чим дихати. Перший раз водій виконав прохання і знизив температуру в салоні
На другий раз сказав щодобое і все лишилось як було. Може щось несправне. Але перевізник надає послуги і має за цим слідкувати. А взагалі останнім часом їхні автобуси ушатані. Сєточок половина порвана, підножки взагалі зняли. Підлокотників половина не робить, сідушка один раз їхала не розкладалась взагалі. Вже 8 років користуюсь цим перевізником. Але треба шукати вншошо
Перевізник Гречанюк
Жахлива якість обслуговування!
Гречанюк перевізник
Водій Василь це просто найгірше що може бути
Невдоволення
Нерозуміння
Зверніть увагу!
Анонимно..
Не рекомендую .більше не буду їхати цим перевізником
Ужасно,не рекомендую