Гость Отзыв написан 3 апреля, 2025 год43 просмотра
Хочу висловити своє обурення щодо рівня сервісу та поведінки водіїв на автобусному рейсі 367 (Вінниця – Щецин), який мав виїхати з Ковеля 3 квітня о 00:50. 1. Запізнення автобуса та відсутність зв’язку Автобус, який мав прибути о 00:50, з’явився лише о 01:40! Увесь цей час ми з подругою чекали вночі, на морозі, в комендантську годину. Жодних пояснень чи інформації не було надано. Ми намагалися зв’язатися з перевізником по всіх можливих номерах, але ніхто не відповів! Ба більше, ще вдень ми пробували подзвонити на контактний номер, вказаний на Busfor, щоб дізнатися, чи будуть запізнення – жодної відповіді! Номер водія не був вказаний ніде, тобто пасажири були повністю залишені напризволяще. 2. Нахабство та грубість водіїв Коли автобус нарешті прибув, замість вибачень ми отримали хамське:
«Подумаєш, почекали 30 хвилин, нічого страшного не сталося».
Жодного вибачення! Жодного пояснення! Водій (який навіть не представився) поводився неадекватно, хамив, кричав, що зараз висадить нас серед лісу в комендантську годину, тільки тому, що я спитала, чому було таке запізнення. 3. Залякування, хамство та приниження Водій почав звинувачувати нас у тому, що ми купили квитки через Busfor, а не через їхній сайт (!), ніби це якось виправдовує його запізнення! Коли я намагалася висловити своє обурення, він вирішив, що найкращий захист – це напад:
«Закрийте рота і сидіть тихо!»
Він грубив не лише нам, а й іншим пасажирам. Ніхто в автобусі не почув від них жодного нормального слова, зате отримали тонну зневаги. 4. Навмисні провокації на кордоні На кордоні водій навмисно зачиняв двері переді мною та подругою, коли ми мали заходити в автобус! А одного разу він навіть рушив, не взявши нас, з нашими валізами всередині! Це абсолютно неприпустимо! 5. Хамське ставлення до жінок і дітей Окрім нас, в автобусі їхала жінка з маленькою дитиною на руках. Інший водій, замість того щоб допомогти, кричав на неї, щоб вона сама тягнула свій величезний чемодан на інший бік автобуса. Я особисто допомогла їй, бо від водіїв годі було чекати людяності.
Висновок:
Це була найгірша поїздка у моєму житті. Я регулярно подорожую в Польщу, але ще ніколи не зустрічала такого жахливого ставлення. • Водії – хамовиті, грубі та непрофесійні. • Відсутність комунікації – жодного зв’язку з перевізником. • Навмисне приниження та залякування пасажирів. • Відверто небезпечна поведінка на кордоні.
Ваша компанія повинна негайно розібратися з цими водіями, бо такі люди не мають права працювати з пасажирами.
Я закликаю всіх уникати цього перевізника, бо замість сервісу ви отримаєте зневагу, дискомфорт та стрес.
Якщо бронюєте через офіційний сайт то в день поїздки приходить номер автобуса марка його і номер водія і не треба було дзвонити деспетчерам бо в комендантську годину вони не працюють а водіям цього рейса
Скарга на жахливий сервіс автобусного рейсу 367 (Вінниця – Щецин) від 3 квітня - Отзывы о Gdamaler tour
1. Запізнення автобуса та відсутність зв’язку
Автобус, який мав прибути о 00:50, з’явився лише о 01:40! Увесь цей час ми з подругою чекали вночі, на морозі, в комендантську годину. Жодних пояснень чи інформації не було надано.
Ми намагалися зв’язатися з перевізником по всіх можливих номерах, але ніхто не відповів! Ба більше, ще вдень ми пробували подзвонити на контактний номер, вказаний на Busfor, щоб дізнатися, чи будуть запізнення – жодної відповіді!
Номер водія не був вказаний ніде, тобто пасажири були повністю залишені напризволяще.
2. Нахабство та грубість водіїв
Коли автобус нарешті прибув, замість вибачень ми отримали хамське:
«Подумаєш, почекали 30 хвилин, нічого страшного не сталося».
Жодного вибачення! Жодного пояснення!
Водій (який навіть не представився) поводився неадекватно, хамив, кричав, що зараз висадить нас серед лісу в комендантську годину, тільки тому, що я спитала, чому було таке запізнення.
3. Залякування, хамство та приниження
Водій почав звинувачувати нас у тому, що ми купили квитки через Busfor, а не через їхній сайт (!), ніби це якось виправдовує його запізнення!
Коли я намагалася висловити своє обурення, він вирішив, що найкращий захист – це напад:
«Закрийте рота і сидіть тихо!»
Він грубив не лише нам, а й іншим пасажирам. Ніхто в автобусі не почув від них жодного нормального слова, зате отримали тонну зневаги.
4. Навмисні провокації на кордоні
На кордоні водій навмисно зачиняв двері переді мною та подругою, коли ми мали заходити в автобус!
А одного разу він навіть рушив, не взявши нас, з нашими валізами всередині! Це абсолютно неприпустимо!
5. Хамське ставлення до жінок і дітей
Окрім нас, в автобусі їхала жінка з маленькою дитиною на руках. Інший водій, замість того щоб допомогти, кричав на неї, щоб вона сама тягнула свій величезний чемодан на інший бік автобуса. Я особисто допомогла їй, бо від водіїв годі було чекати людяності.
Висновок:
Це була найгірша поїздка у моєму житті. Я регулярно подорожую в Польщу, але ще ніколи не зустрічала такого жахливого ставлення.
• Водії – хамовиті, грубі та непрофесійні.
• Відсутність комунікації – жодного зв’язку з перевізником.
• Навмисне приниження та залякування пасажирів.
• Відверто небезпечна поведінка на кордоні.
Ваша компанія повинна негайно розібратися з цими водіями, бо такі люди не мають права працювати з пасажирами.
Я закликаю всіх уникати цього перевізника, бо замість сервісу ви отримаєте зневагу, дискомфорт та стрес.
отзыв
Комментарии к отзыву