Мелещук Анатолій Отзыв написан 19 мая, 2025 год4 просмотра
Купував 09.04.2025 у інтернет-магазині Fotomost.com.ua мікрофонну систему Rode Wireless GO II Single Black. Неприємні враження від рівня обслуговування клієнтів почалися з моменту отримання посилки на Новій Пошті. Заводська упаковка виявилася обмотаною лише кількома шарами звичайної чорної плівки. Упаковувати в більш надійне пакування у магазині чомусь не стали. В результаті, коробка мікрофона виявилася деформованою (фото додаю). Та мікрофон все ж був робочим. Але проблеми на цьому не закінчились. Під час першого використання, після кількох вмикань/вимикань на ресівері перестала працювати кнопка увімкнення (як потім повідомили у магазині, виявився заводський брак). Здавалося б, ну буває, звертаєшся в магазин по гарантії і тобі ремонтують твій пристрій, або замінюють на новий (ключове слово – новий). Але і тут виявилося не все так просто: - по-перше, оплатити доставку на гарантійне обслуговування довелось мені, а потім ще й повернення з гарантійного обслуговування (разом мінус ще 200 грн., хоча це гарантійне звернення через заводський брак, а не через поломку з моєї вини). - по-друге, мені замінили сам ресівер (передавач працював нормально), як стверджували в магазині, на новий. АЛЕ, його зовнішній вигляд був з явними ознаками використання: сколи довкола кнопки увімкнення (наче її виймали), захисна плівка не була заводською, а явно приліплена аби як зі слідами потертостей, жирними відбитками пальців і бульбашками повітря та пилом, що потрапив під віддерті кути (фото додаю). Новий пристрій так не виглядає точно. У підсумку через недоброчесне виконання гарантійних зобов’язань магазином, я залишився з б/в пристроєм по ціні нового плюс 200 грн. витрат на пересилки. Виконання гарантійних зобов’язань продавцем є важливим показником ставлення до обслуговування клієнтів. Магазин Fotomost.com.ua відноситься до виконання гарантійних зобов’язань недбало, аби відчепились. Не рекомендую мати справу з цією «конторою».
Интернет-магазин Фотомост - розничная и оптовая продажа фото-видеотехники и аксессуаров к ним. Купить интересующий вас товар, можно с доставкой по всей Украине.
По гарантії підсунули Б/В - Отзывы о Фотомост интернет-магазин
Неприємні враження від рівня обслуговування клієнтів почалися з моменту отримання посилки на Новій Пошті. Заводська упаковка виявилася обмотаною лише кількома шарами звичайної чорної плівки. Упаковувати в більш надійне пакування у магазині чомусь не стали. В результаті, коробка мікрофона виявилася деформованою (фото додаю). Та мікрофон все ж був робочим. Але проблеми на цьому не закінчились.
Під час першого використання, після кількох вмикань/вимикань на ресівері перестала працювати кнопка увімкнення (як потім повідомили у магазині, виявився заводський брак). Здавалося б, ну буває, звертаєшся в магазин по гарантії і тобі ремонтують твій пристрій, або замінюють на новий (ключове слово – новий).
Але і тут виявилося не все так просто:
- по-перше, оплатити доставку на гарантійне обслуговування довелось мені, а потім ще й повернення з гарантійного обслуговування (разом мінус ще 200 грн., хоча це гарантійне звернення через заводський брак, а не через поломку з моєї вини).
- по-друге, мені замінили сам ресівер (передавач працював нормально), як стверджували в магазині, на новий. АЛЕ, його зовнішній вигляд був з явними ознаками використання: сколи довкола кнопки увімкнення (наче її виймали), захисна плівка не була заводською, а явно приліплена аби як зі слідами потертостей, жирними відбитками пальців і бульбашками повітря та пилом, що потрапив під віддерті кути (фото додаю). Новий пристрій так не виглядає точно.
У підсумку через недоброчесне виконання гарантійних зобов’язань магазином, я залишився з б/в пристроєм по ціні нового плюс 200 грн. витрат на пересилки.
Виконання гарантійних зобов’язань продавцем є важливим показником ставлення до обслуговування клієнтів. Магазин Fotomost.com.ua відноситься до виконання гарантійних зобов’язань недбало, аби відчепились. Не рекомендую мати справу з цією «конторою».
отзыв
Комментарии к отзыву