тепер кричим, все погано, зарплати погані, умови погані, відношення погане. Скорочення, робим більше, отримуємо менше. Поверніть Борисову і т.д. Спочатку бісились і обсирали її а тепер поверніть. Тепер це хочуть саме більше ті, які гавкали на неї, все їм було не так. Коли півник жарений почав клювати тепер дійшло.
Працюю в цьому магазині недавно касиром. Графік роботи з 8.00 до 23.00. Заробітна плата 1200 грн., тобто мінімальна. Відношення в колективі дуже негарні. З завідуючою Євеліною молодою дівчиною каще не спілкуватись. Її саму потрбно вчити манерам і етиці поведінки з людьми і працівниками і покупцями.Заставляють дурити людей, продавати неякісні та просрочені товари. Інакше з зарплати платити. За крадіжки та нестачі взагалі мовчу.
Колектив магазину 166 просить Вас заохотити вищою посадою нашу керуючу Поливяну Е.В. Ми вважаємо, що цю посаду вона вже переросла, з її здібностями вона може очолювати посади з більшим обсягом. За час її керівництва магазином в ньому відбулись дуже багато позитивних зрушень у зрівнянні з її попередниками, а саме:
-декілька разів відбулось скорочення штатів,
-декілька разів зменшувалась заробітна плата,
-в декілька десятків разів зменьшилось кількіть покупців, які зараз в магазині, як туристи в музеї, що привело до зменьшення виторгів,
-ми забули, що таке преміальні, крім назви торівельної марки,
-в магазині постійні розкрадання та суттєві нестачі, які дуже часто компенсуються за рахунок нашої " великої" заробітної платні,
-повністю провалена система логістики та попиту замовлень на товари.
Колектив і його сім,ї дуже " задоволені" умовами праці, та існуючою заробітною платнею, дуже " гарним" відношенням до колективу.
Дякуємо Вам за добре підібраного, " ефективного", " професійного" керівника .
166 працівник з відкриття магазину. Довго можна розказувати,думати ойкати та плакатись. В свій час був дуже незадоволений завідуючою Борисовою. І писав і хаяв. Але як кажуть пройшов час і особливо зараз можна порівняти при ній і без неї. При ній в магазині розквіт, штат великий, уніформа, а головне заробітна плата в мене була на рівні 2200-2500 грн, це два роки назад. Да характер в неї не простий, але працюєш і заробляєш. Зараз мінімалка, але ціни зараз і два роки назад різні. Працюю сам де раніше декілька чоловік, а зарплата в рази менша. та плюс дуже в лапках гарне відношення зі сторони Гадячських адміністраторів до нас. Верніть нам Борисову хай працює,досить їй відпочивати. Я маленька людина, але знаю і впевнений буде позитив і непоганий позитив для всіх. Вигнать завжди можна. Повірте в написане.
Хай краще вже Борисова, та хоть знає що робити, ніж ці молодіта зелені Гадячські унікуми, котрі собі ради не можуть дати. Ми хочемо працювати і нормально заробляти, в кожного діти.
Деякі люди дуже бридко та огидно поступили, але їм ранувато святкувати перемогу. СОНЦЕ СВІТИТЬ, ВОДА ТЕЧЕ, ЗЕМЛЯ КРУТИТЬСЯ ТА ПОВЕРТАЄТЬСЯ ТА НЕ ПРОСТО ПОВЕРТАЄТЬСЯ, А СТОРИЦЕЮ ВІДДАЄТЬСЯ. Рано чи пізно все стане на свої місця
Чого ж і мається такий прилад як бумеранг. Він спочатку хто забуває летить в одну3 сторону, а потім повертається. І як правило для деяких хто запускав невчасно.
Первый магазин «Фора» формата «у дома» открылся в декабре 2002, в 2003 году к сети добавилось еще 3 магазина, а до конца 2003 года еще 30 магазинов из сети гастрономов «Днепрянка» было переформатировано в магазины у дома «Фора». В 2005 году насчитывается уже 39 магазинов «Фора», в 2006 году их... подробнее
Отзывы о ФОРА
13 согласны
отзыв
Комментарии к отзыву
-справа,
-помста,
-особисті питання,
-манія величності,
-злість,
емоції.
Шановне кервництво "Фори"!
Колектив магазину 166 просить Вас заохотити вищою посадою нашу керуючу Поливяну Е.В. Ми вважаємо, що цю посаду вона вже переросла, з її здібностями вона може очолювати посади з більшим обсягом. За час її керівництва магазином в ньому відбулись дуже багато позитивних зрушень у зрівнянні з її попередниками, а саме:
-декілька разів відбулось скорочення штатів,
-декілька разів зменшувалась заробітна плата,
-в декілька десятків разів зменьшилось кількіть покупців, які зараз в магазині, як туристи в музеї, що привело до зменьшення виторгів,
-ми забули, що таке преміальні, крім назви торівельної марки,
-в магазині постійні розкрадання та суттєві нестачі, які дуже часто компенсуються за рахунок нашої " великої" заробітної платні,
-повністю провалена система логістики та попиту замовлень на товари.
Колектив і його сім,ї дуже " задоволені" умовами праці, та існуючою заробітною платнею, дуже " гарним" відношенням до колективу.
Дякуємо Вам за добре підібраного, " ефективного", " професійного" керівника .