ФОРА
Опубликовано 26 апреля, 2011 год
2.4 1 991 отзыв / 423 578 просмотров
Первый магазин «
Фора» формата «у дома» открылся в декабре 2002, в 2003 году к сети добавилось еще 3 магазина, а до конца 2003 года еще 30 магазинов из сети гастрономов «Днепрянка» было переформатировано в магазины у дома «
Фора».
В 2005 году насчитывается уже 39 магазинов «
Фора», в 2006 году их более 50, а в 2007 году — 123. На конец 2008 года по всей Украине планируется задействовать 135 магазинов торговой сети «Фора» в городах: Киев, Ровно, Бровары, Харьков, Севастополь, Джанкой, Ирпень, Ялта, Судак, Коктебель.
Девиз торговой сети «
Фора» — «
Выгода каждый день!».
Сеть магазинов «
Фора» входит в торгово-промышленную группу компаний Украины — «
Fozzy Group»
І знову «більше ніколи»
Обслуговування на піцерії
Палений віскі.
01.11.2025 в Форі на Руденка Миколи 7б, купив віскі Дюарс. Не повторюйте моїх помилок, якщо хочете залишись живим. Бормотуха, яку може роблять уночі в підвалі власники.
1. Дозатор відсутній.
2. Запах і смак сивухи.
Раніше брав в цьому магазині-все було норм, вчора потрапив на підробку. Може представник компанії якось прокоментує даний факт?
Отличное обслуживание кассиров
Більше ніяких онлайн замовлень у фора
Пица Переяслав Фора
Погане обслуговування
Зручно і близько до дому
Подяка персоналу.
Подяка від чистого серця
Позитивна і привітна продавець з відділу гастрономії!дякую за швидке і якісне обслуговування, і за настрій з яким вона підходить до кожного покупця! Побільше би таких продавців у вашому магазині!
Дякую!
Скарга на магазин
Оплата праці непрозора
Досвід роботи був цінним, проте фінансова частина співпраці залишилася непрозорою. Протягом 4 місяців неодноразово просила розшифровку зарплати та KPI. Лише після багатьох нагадувань відбулася зустріч, але чітких пояснень так і не надали.
09.07.2025 року завершила роботу в компанії. При звільненні мені пообіцяли виплату квартального KPI. Колеги... Читать отзыв Працювала на посаді менеджера з оптимізації бізнес-процесів з листопада 2024 по липень 2025 року.
Досвід роботи був цінним, проте фінансова частина співпраці залишилася непрозорою. Протягом 4 місяців неодноразово просила розшифровку зарплати та KPI. Лише після багатьох нагадувань відбулася зустріч, але чітких пояснень так і не надали.
09.07.2025 року завершила роботу в компанії. При звільненні мені пообіцяли виплату квартального KPI. Колеги отримали її 20 серпня, однак станом на 1 вересня я так і не отримала ні виплати, ні конкретної відповіді.
Хотілося б, щоб компанія більше уваги приділяла прозорості та відкритій комунікації з працівниками
Жалоба на касирів.
Онлайн-замовлення
Підсумовуючи, Питання ніяк не вирішили. Зіпсований настрій, підтримки в чатах ніякої. Чи буду я замовляти ще раз? Ні, звичайно. Дякую, Фора, за перше... Читать отзыв Повелась на акцію «-20% щосуботи». Зробила онлайн-замовлення на 2600,00. Під час збирання деяких позицій не було. І вийшло що товарів, не враховуючи алкоголь, на 1800,00, тобто не виконані умови акції на 200,00 грн.,хоча чек на 2600,00. Серйозно??
Підсумовуючи, Питання ніяк не вирішили. Зіпсований настрій, підтримки в чатах ніякої. Чи буду я замовляти ще раз? Ні, звичайно. Дякую, Фора, за перше враження!!!
Несмачна Піца
Я не так часто купляю піцу...
Але
Вже не в перший раз,протягом останнього тижня, піца виявляється Жахлива!!!
Брала вечором, після 22:00
Наче і тепла...
Але по краях дуже пересушена і зовсім не соковита.
А раніше була дуже смачна!!!
Магазин Фора в кінці Воскресенського проспекту, номер не пам'ятаю.
Коли відкриття?
Жахливе ставлення до покупців
Місце: Фора, соборна 2. Погреби
Відділ: М’ясний
Шановне керівництво!
Хочу висловити своє обурення поведінкою продавця м’ясного відділу Наталья яка 08.08.25 о 21:20 допустила грубе ставлення до мене як до покупця.
Під час обслуговування продавець поводилася некоректно, хамила та використовувала нецензурну лексику у мою адресу, що є неприпустимим у роботі з клієнтами.
Вважаю, що така поведінка не... Читать отзыв Дата: 08.08.2025
Місце: Фора, соборна 2. Погреби
Відділ: М’ясний
Шановне керівництво!
Хочу висловити своє обурення поведінкою продавця м’ясного відділу Наталья яка 08.08.25 о 21:20 допустила грубе ставлення до мене як до покупця.
Під час обслуговування продавець поводилася некоректно, хамила та використовувала нецензурну лексику у мою адресу, що є неприпустимим у роботі з клієнтами.
Вважаю, що така поведінка не лише порушує етичні норми, але й негативно впливає на репутацію вашого магазину. Прошу вжити відповідних заходів щодо працівника та забезпечити, щоб подібні ситуації більше не повторювалися.
Місто Ірпінь
Він мало того, що дуже солоний, так ще й жахливим запахом несвіжої риби, на смак гірчить. Дуже розчарована!
Жахлива грязь біля кава машини
Кассиры в "Форе" на Всокресенский прт-т, 44 и 23 постоянно провоцируют кражи