ФОРА
Опубликовано 26 апреля, 2011 год
2.4 1 984 отзыва / 422 793 просмотра
Первый магазин «
Фора» формата «у дома» открылся в декабре 2002, в 2003 году к сети добавилось еще 3 магазина, а до конца 2003 года еще 30 магазинов из сети гастрономов «Днепрянка» было переформатировано в магазины у дома «
Фора».
В 2005 году насчитывается уже 39 магазинов «
Фора», в 2006 году их более 50, а в 2007 году — 123. На конец 2008 года по всей Украине планируется задействовать 135 магазинов торговой сети «Фора» в городах: Киев, Ровно, Бровары, Харьков, Севастополь, Джанкой, Ирпень, Ялта, Судак, Коктебель.
Девиз торговой сети «
Фора» — «
Выгода каждый день!».
Сеть магазинов «
Фора» входит в торгово-промышленную группу компаний Украины — «
Fozzy Group»
Зручно і близько до дому
Подяка персоналу.
Подяка від чистого серця
Позитивна і привітна продавець з відділу гастрономії!дякую за швидке і якісне обслуговування, і за настрій з яким вона підходить до кожного покупця! Побільше би таких продавців у вашому магазині!
Дякую!
Скарга на магазин
Оплата праці непрозора
Досвід роботи був цінним, проте фінансова частина співпраці залишилася непрозорою. Протягом 4 місяців неодноразово просила розшифровку зарплати та KPI. Лише після багатьох нагадувань відбулася зустріч, але чітких пояснень так і не надали.
09.07.2025 року завершила роботу в компанії. При звільненні мені пообіцяли виплату квартального KPI. Колеги... Читать отзыв Працювала на посаді менеджера з оптимізації бізнес-процесів з листопада 2024 по липень 2025 року.
Досвід роботи був цінним, проте фінансова частина співпраці залишилася непрозорою. Протягом 4 місяців неодноразово просила розшифровку зарплати та KPI. Лише після багатьох нагадувань відбулася зустріч, але чітких пояснень так і не надали.
09.07.2025 року завершила роботу в компанії. При звільненні мені пообіцяли виплату квартального KPI. Колеги отримали її 20 серпня, однак станом на 1 вересня я так і не отримала ні виплати, ні конкретної відповіді.
Хотілося б, щоб компанія більше уваги приділяла прозорості та відкритій комунікації з працівниками
Жалоба на касирів.
Онлайн-замовлення
Підсумовуючи, Питання ніяк не вирішили. Зіпсований настрій, підтримки в чатах ніякої. Чи буду я замовляти ще раз? Ні, звичайно. Дякую, Фора, за перше... Читать отзыв Повелась на акцію «-20% щосуботи». Зробила онлайн-замовлення на 2600,00. Під час збирання деяких позицій не було. І вийшло що товарів, не враховуючи алкоголь, на 1800,00, тобто не виконані умови акції на 200,00 грн.,хоча чек на 2600,00. Серйозно??
Підсумовуючи, Питання ніяк не вирішили. Зіпсований настрій, підтримки в чатах ніякої. Чи буду я замовляти ще раз? Ні, звичайно. Дякую, Фора, за перше враження!!!
Несмачна Піца
Я не так часто купляю піцу...
Але
Вже не в перший раз,протягом останнього тижня, піца виявляється Жахлива!!!
Брала вечором, після 22:00
Наче і тепла...
Але по краях дуже пересушена і зовсім не соковита.
А раніше була дуже смачна!!!
Магазин Фора в кінці Воскресенського проспекту, номер не пам'ятаю.
Коли відкриття?
Жахливе ставлення до покупців
Місце: Фора, соборна 2. Погреби
Відділ: М’ясний
Шановне керівництво!
Хочу висловити своє обурення поведінкою продавця м’ясного відділу Наталья яка 08.08.25 о 21:20 допустила грубе ставлення до мене як до покупця.
Під час обслуговування продавець поводилася некоректно, хамила та використовувала нецензурну лексику у мою адресу, що є неприпустимим у роботі з клієнтами.
Вважаю, що така поведінка не... Читать отзыв Дата: 08.08.2025
Місце: Фора, соборна 2. Погреби
Відділ: М’ясний
Шановне керівництво!
Хочу висловити своє обурення поведінкою продавця м’ясного відділу Наталья яка 08.08.25 о 21:20 допустила грубе ставлення до мене як до покупця.
Під час обслуговування продавець поводилася некоректно, хамила та використовувала нецензурну лексику у мою адресу, що є неприпустимим у роботі з клієнтами.
Вважаю, що така поведінка не лише порушує етичні норми, але й негативно впливає на репутацію вашого магазину. Прошу вжити відповідних заходів щодо працівника та забезпечити, щоб подібні ситуації більше не повторювалися.
Місто Ірпінь
Він мало того, що дуже солоний, так ще й жахливим запахом несвіжої риби, на смак гірчить. Дуже розчарована!
Жахлива грязь біля кава машини
Кассиры в "Форе" на Всокресенский прт-т, 44 и 23 постоянно провоцируют кражи
Зручно для щоденних покупок
Обслуговування магазину
Що стосується магазину "Фора" за іншою адресою в цьому місті — Базарна площа, 18-В,... Читать отзыв Хочу розповісти спочатку про касирів у місті Коростень за адресою Михайла Грушевського, 34. Коли я підійшла до каси, щоб мене розрахували, то всі каси були без касирів. Довелось стояти й чекати біля каси, поки касир розкладе товар магазину на полички, і тільки тоді підійде до мене.
Що стосується магазину "Фора" за іншою адресою в цьому місті — Базарна площа, 18-В, яка відкрилася декілька днів тому та зробила акцію до відкриття, а саме 10% повертається кешбеком з чеку, то в них погано працював сканер, щоб просканувати карту "Фори". Але потім сказали, що просканувалось. Коли я прийшла додому, побачила чек, а в ньому взагалі не показало, що просканували карту "Фори". А найголовніше питання: вони що, не бачили на комп’ютері, що карти не показує та вона не просканована? Така собі акція з кешбеком...
Хамство співробітників магазину
Інтернет-замовлення.
Обслуговування
Дуже добрі, виховані люди.Завжди допоможуть, підкажуть,відкриті до спілкування. Приємно, що в цій сфері теж є люди з великої літери!
Касир заробляе, так iдiть працювати касиром.
ДЕ АКЦІЙНИЙ ТОВАР?
Зверніть увагу на безлад в вашому магазині, площа мала, невже не можна привести до ладу полиці та цінники ?! Коли не прийду акційного товару майже ніколи немає!!!