27.01.2025 був мій перший і останній візит у магазин фора на пр-т Оболонський 51-В. Зіткнулася з дуже довгим очікуванням обслуговування. Деякий товар був прострочений (помітила вже біля каси). Коли нарешті настала моя черга, касир поводилася агресивно і неввічливо (Каса № 3, Іщенко М.М.). Вона висловила своє незадоволення через те, що я не захотіла брати прострочений товар і відкинула його, що було дуже неприємно. Касир не прийняла дисконтну картку, тому, що "не захотіла", відмовилася покликати адміністратора , відповідь: "там в залі бігає". Не стала сперечатися з невічливим та непрофесійним працівником. Цілком можливо, що у касира був складний день, але це не виправдовує агресивну поведінку та відмову в належному обслуговуванні. Кожен працівник повинен дотримуватися професійних стандартів та ставитися до клієнтів з повагою, незалежно від особистих обставин.
Я б хотіла, щоб магазин звернув увагу на якість товарів і переглянув підхід до обслуговування клієнтів. Прошу розглянути мою скаргу та надати відповідь. Вважаю, що такі ситуації повинні вирішуватися з більшою увагою до клієнтів."
Первый магазин «Фора» формата «у дома» открылся в декабре 2002, в 2003 году к сети добавилось еще 3 магазина, а до конца 2003 года еще 30 магазинов из сети гастрономов «Днепрянка» было переформатировано в магазины у дома «Фора». В 2005 году насчитывается уже 39 магазинов «Фора», в 2006 году их... подробнее
"Непрофесійне обслуговування та агресивна поведінка касира" - Отзывы о ФОРА
Касир не прийняла дисконтну картку, тому, що "не захотіла", відмовилася покликати адміністратора , відповідь: "там в залі бігає". Не стала сперечатися з невічливим та непрофесійним працівником.
Цілком можливо, що у касира був складний день, але це не виправдовує агресивну поведінку та відмову в належному обслуговуванні. Кожен працівник повинен дотримуватися професійних стандартів та ставитися до клієнтів з повагою, незалежно від особистих обставин.
Я б хотіла, щоб магазин звернув увагу на якість товарів і переглянув підхід до обслуговування клієнтів. Прошу розглянути мою скаргу та надати відповідь. Вважаю, що такі ситуації повинні вирішуватися з більшою увагою до клієнтів."
отзыв
Комментарии к отзыву