Керівництво фори вирішило, що консультанти на касах самообслуговування зайві і перерозподілило ці обов'язки на охоронців, котрі далеко не завжди на місці. Ось 2 історії в двох різних форах.
1. Під час вимкнення світла хоч генератор і тягнув все в магазині, оплатити ніяк не було можливо, ні консультанта ні охоронця ні таблички з попередженням не було.
2. "Нова" фора після ремонту місця між касами самообслуговування просто немає, вони притул одна до іншої. На виході з пакету щось запищало, вдома виявилось що ці розумники з фори начепили на ковбасу магніт. Це тепер що клієнти самі ще повинні і розмагнічувати товар??? ні консультанта, ні охоронця на місці звичайно ж не було як зазвичай
Первый магазин «Фора» формата «у дома» открылся в декабре 2002, в 2003 году к сети добавилось еще 3 магазина, а до конца 2003 года еще 30 магазинов из сети гастрономов «Днепрянка» было переформатировано в магазины у дома «Фора». В 2005 году насчитывается уже 39 магазинов «Фора», в 2006 году их... подробнее
Система самообслуговування організована не з того місця - Отзывы о ФОРА
1. Під час вимкнення світла хоч генератор і тягнув все в магазині, оплатити ніяк не було можливо, ні консультанта ні охоронця ні таблички з попередженням не було.
2. "Нова" фора після ремонту місця між касами самообслуговування просто немає, вони притул одна до іншої. На виході з пакету щось запищало, вдома виявилось що ці розумники з фори начепили на ковбасу магніт. Це тепер що клієнти самі ще повинні і розмагнічувати товар??? ні консультанта, ні охоронця на місці звичайно ж не було як зазвичай
отзыв
Комментарии к отзыву