Глеб: Керівництво фори вирішило, що консультанти на касах самообслуговування зайві і перерозподілило ці обов'язки на охоронців, котрі далеко не завжди на місці. Ось 2 історії в двох різних форах. 1. Під час вимкнення світла хоч генератор і тягнув все в магазині, оплатити ніяк не було можливо, ні консультанта ні охоронця ні... 27.07.2024
Глеб: Був клієнтом Київстара більше 10 років. В грудні 2022 року інтернет практично зник навіть із увімкненим світлом, бо для роботи цього суперпровайдера потрібно щоб одночасно було світло і в моєму будинку і в якомусь ще рандомному в районі. Приєднався до іншого провайдера, але потім повернувся до Київстару, коли дізнався що... 27.07.2024
Глеб: Устал от постоянного роста тарифов "красного" конкурента, перешел на Киевстар, связь как связь, также как работала так и работает, но интернет на работе стал более стабильный и пропадал за 2 месяца всего один или два раза, в то время как водафон часто глючил с интернетом в центре Киева. По цене,... 08.06.2021
Глеб: Вопрос решен, хоть на это и понадобилось много времени, надеюсь менеджеры алло впредь будут давать правильные ответы а не отсылать от одного к другому с неправильной информацией 30.11.2017
Глеб: Граждане, не покупайте ничего в «алло», вам же будет дороже, они сбывают бракованный товар через фопы, а потом в сервисном центре заявляют, что “вы не у нас покупали, кусочек сайта сдается в аренду”(!). Телефон фопа не отвечает, самое интересное ,что при попытке повторить заказ, перезвонивший менеджер утверждал что он... 21.10.2017