Отзыв о Фокстрот по адресу Дніпро, г. Покров 28.05 купувала ноут для дитини ,сама виховую .Разом з ноутом спитала про програмне забезпечення.Поставили тільки забули сказати що його красна ціна 3000 грн ,що в нього майже нічого не входе ,Дякуємо, що придбали sftw ZILLYA Internet Security, 1 pristriy 3 roki,sftw MICROSOFT Win Home 11 .Ціна усього 9200 .Ви безсоромно здерли кошти хоча могли пояснити що ціна у вас ну... Читать отзыв 28.05 купувала ноут для дитини ,сама виховую .Разом з ноутом спитала про програмне забезпечення.Поставили тільки забули сказати що його красна ціна 3000 грн ,що в нього майже нічого не входе ,Дякуємо, що придбали sftw ZILLYA Internet Security, 1 pristriy 3 roki,sftw MICROSOFT Win Home 11 .Ціна усього 9200 .Ви безсоромно здерли кошти хоча могли пояснити що ціна у вас ну "трохи " вища ,ви не розповіли по суті що туди входе .А головне мені сказали коли приходе обновлення на ноутбуці тільки не обновлюйте .Ви не надали повної інформації про товар ,і не відомо чи має магазин законне право на оце ,і головне прохання пояснити що входе в ціну ????оператор на горячій лінії відключився.Магазин гірше за усе обдиралаво ніякої клієнтоорінтовності
Достоинства:
Відсутність
Недостатки:
Цинічні ,шахраї не розповідають клієнту повністю про товар та послуги.
Добрий день, Надіє. Щиро перепрошуємо від імені компанії за ситуацію, яка залишила у Вас негативне враження. Хочемо зауважити, що в наших магазинах у продажу виключно офіційне ліцензійне програмне забезпечення, вартість якого визначається виробником. Інформація щодо вартості та наповнення програмного забезпечення має бути чітко пояснена перед покупкою, ми обов’язково проведемо внутрішню перевірку та роботу з персоналом. Будь ласка, напишіть нам листа на нашу електронну пошту: [email protected] та вкажіть номер телефону на який була оформлена ця покупка. Ми хочемо детально розібратися в ситуації та обов'язково надати Вам зворотний зв'язок. Ми постійно працюємо над поліпшенням якості обслуговування, і зробимо все, щоб подібне не повторилось.
З повагою, Алла Фахівець по роботі з клієнтами Компанія "Фокстрот. Техніка для дому" 0800 300 353 Показать 1 ответ
Отзыв о Фокстрот по адресу Дніпро, г. Покров Заказывала обогреватель с доставкой на дом. На сайте указана доставка с 9 до 21. Ок. Накануне, конечно,никто не перезванивать,чтоб сориентировать по времени. В 13 я ушла из дому к врачу. Где-то в 13:30 мне позвонили,я ответить не могла,перезвонила в 14. И оператор мне сообщает,что уже доставка невозможна,т.к. доставка уехала за город. Говорю,ну ок,они ж возвращаться будут и указано же... Читать отзыв Заказывала обогреватель с доставкой на дом. На сайте указана доставка с 9 до 21. Ок. Накануне, конечно,никто не перезванивать,чтоб сориентировать по времени. В 13 я ушла из дому к врачу. Где-то в 13:30 мне позвонили,я ответить не могла,перезвонила в 14. И оператор мне сообщает,что уже доставка невозможна,т.к. доставка уехала за город. Говорю,ну ок,они ж возвращаться будут и указано же до 21. И я перезвонила в течении получаса(скриншот во вложении) Но нет. Отвечать,оказывается, нужно в ту же секунду. Ок. Позвонила на горячую линию. Приняли заявку. И в 16:30 сказали,что доставка вернула товар в магазин. Т.е. в 14 они были хз где,за городом,а в 16 уже всё вернули в магазин? Это как? С таким идиотизмом я не сталкивалась ни в одном магазине. Видимо, не нужны клиенты и 4 тысячи это копейки для такого гиганта,как фокстрот.
Вітаємо! Приносимо вибачення за незручності та отримані неприємні емоції. Для того, щоб ми мали змогу детально розібратися в даній ситуації, прохання направити це звернення на адресу [email protected] і вказати Ваш контактний номер телефону для уточнення інформації.
З повагою, Юлія Фахівець по роботі з клієнтами Компанія "Фокстрот. Техніка для дому" 0800 300 353
Отзыв о Фокстрот по адресу Дніпро, г. Покров Приобрёл телефон FLY 509 оказался с дефектом, посередине экрана зелёная линия с верху вниз. Возвращать деньги или поменять на телефон такой же отказались. Сказали надо отправить на диагностику. Это жопа, продают один брак!!! С момента покупки до выявления брака прошло 25 минут.
Доброго дня! Приносимо щирі вибаченні від імені компанії за доставлені Вам незручності. Згідно законодавства України «Закон щодо захисту прав споживачів» ст.9 Права споживача при придбанні товару належної якості, споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня покупки. Обмін товару належної якості провадиться, якщо він: · Не використовувався; · Збережений товарний вигляд; · Збережені споживчі властивості; · Не порушені пломби, ярлики; · Збережений розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром. Запевняємо Вас, що магазини "Фокстрот. Техніка для дому" діють виключно у рамках Закону України. Оскільки техніка має дефект, то для повернення товару необхідно висновок про наявність даного дефекту і висновки про неремонтопридатності від авторизованого сервісного центру, так як повернення товару протягом 14-ти днів проводитися товару без будь-яких дефектів. Оскільки згідно зі ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів», у разі, якщо товар має технічні неполадки, клієнт звертається в сервісний центр, де буде отримано акт про наявність дефекту з подальшим безкоштовним його усуненням в терміни до 14 днів (якщо інші терміни не були узгоджені обома сторонами). За умови, що ремонт техніки з яких-небудь причин неможливий, Вам нададуть акт на списання техніки, за фактом наявності якого можливий обмін / повернення товару.
З повагою, Олена Служба управління взаємовідносинами з покупцями 0800 500 153
Шахраї безпринципні
З повагою, Алла
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353 Показать 1 ответ
Отвратительная служба доставки
З повагою, Юлія
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353
брак
Приносимо щирі вибаченні від імені компанії за доставлені Вам незручності.
Згідно законодавства України «Закон щодо захисту прав споживачів» ст.9 Права споживача при придбанні товару належної якості, споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня покупки. Обмін товару належної якості провадиться, якщо він:
· Не використовувався;
· Збережений товарний вигляд;
· Збережені споживчі властивості;
· Не порушені пломби, ярлики;
· Збережений розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.
Запевняємо Вас, що магазини "Фокстрот. Техніка для дому" діють виключно у рамках Закону України.
Оскільки техніка має дефект, то для повернення товару необхідно висновок про наявність даного дефекту і висновки про неремонтопридатності від авторизованого сервісного центру, так як повернення товару протягом 14-ти днів проводитися товару без будь-яких дефектів.
Оскільки згідно зі ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів», у разі, якщо товар має технічні неполадки, клієнт звертається в сервісний центр, де буде отримано акт про наявність дефекту з подальшим безкоштовним його усуненням в терміни до 14 днів (якщо інші терміни не були узгоджені обома сторонами).
За умови, що ремонт техніки з яких-небудь причин неможливий, Вам нададуть акт на списання техніки, за фактом наявності якого можливий обмін / повернення товару.
З повагою, Олена
Служба управління взаємовідносинами з покупцями
0800 500 153