Замовляю на Flowers.ua вже не вперше, і щоразу сервіс радує. Дуже швидка доставка, постійне інформування про статус замовлення та якісні букети. Все прийшло вчасно, квіти свіжі, красиво оформлені. Рекомендую!
Олеже, дякуємо за такі приємні враження! Раді, що троянди сподобалися й подарували настрій вам обом. Завжди готові допомогти зробити момент особливим 💐
Зробили жалюгідний букет. Букет - це не просто подарунок - це враження, це репутація імені того, хто дарує. Опозорили і ще й нагло бруд б про те, що виконали букет належним чином. Додаю фото як мало би бути і як виконали. Роблять з замовників дурнів. Це настільки вже огидно, що я звернулася до Держспоживслужби з проханням провести перевірку цій компашці.... Читать отзыв Зробили жалюгідний букет. Букет - це не просто подарунок - це враження, це репутація імені того, хто дарує. Опозорили і ще й нагло бруд б про те, що виконали букет належним чином. Додаю фото як мало би бути і як виконали. Роблять з замовників дурнів. Це настільки вже огидно, що я звернулася до Держспоживслужби з проханням провести перевірку цій компашці. Всі, кого теж так кинули долучайтеся. Ось мій контакт +380956579917. Сама організую ще й колективне звернення в до суду і в Держспоживслужбу. Хай ці нахаби отримають своє
Ми не відмовляємось допомогти вам у вирішенні ситуації. Всі фото, які ви отримали, — це реальні фото вашого замовлення, зроблені флористом перед відправкою.
Флористи роблять знімки з різних ракурсів, щоб було добре видно пишність, розмір та висоту букета. У вашому випадку було зроблено фото збоку — аби можна було оцінити висоту троянд та об’єм, і додаткове фото зверху, на якому чудово видно загальний об’єм композиції.
Ми завжди вирішуємо всі ситуації та робимо детальний аналіз кожного випадку. Для того щоб об’єктивно оцінити проблему й точно зрозуміти, що саме пішло не так, нам необхідні факти — тобто фото отриманого вами букета. Оскільки з вашого боку такі фото не надходили, ми могли орієнтуватися лише на наші матеріали. Усі запропоновані нами варіанти були спрямовані виключно на те, щоб залишити у вас позитивне враження про сервіс і знайти найкраще рішення для вас.
Ми завжди беремо відповідальність за свою роботу та прагнемо вирішити кожну ситуацію, але зараз нам це, на жаль, не вдається через відсутність зворотного зв’язку та матеріалів з вашого боку.
Ми й надалі хочемо вам допомогти. Будемо вдячні, якщо ви надішлете фото отриманого букета та повідомите, який із запропонованих варіантів вирішення вам підходить. Ми відкриті до діалогу та готові закрити питання в найзручніший для вас спосіб.
Квіти не відповідають тим, що представлені на сайті: у два рази менші, половина бутонів закриті. Зав’яли на третій день. Два дні думали, що відповісти, і врешті-решт винним залишився я. Слухати, як із тебе роблять дурня, просто смішно. Гарантія якості, заміна букета. Я уявляю, на що буде схожий той букет із п’яти гілок, який запропонували на обмін, якщо одинадцять виглядають настільки... Читать отзыв Квіти не відповідають тим, що представлені на сайті: у два рази менші, половина бутонів закриті. Зав’яли на третій день. Два дні думали, що відповісти, і врешті-решт винним залишився я. Слухати, як із тебе роблять дурня, просто смішно. Гарантія якості, заміна букета. Я уявляю, на що буде схожий той букет із п’яти гілок, який запропонували на обмін, якщо одинадцять виглядають настільки погано. Перший раз подаровані мною квіти простояли три дні. Не користувався доставками і бачу, що не потрібно. Не рекомендую цей магазин.
Андрію, перепрошуємо, що початковий букет не виправдав ваших очікувань — нам справді прикро, що так сталося 💚
Ми вже узгодили з вами заміну за гарантією якості — доставка сьогодні з 19:00 до 21:00. *він з іншої нової поставки 💖
Також хочемо зазначити, що поставка троянд була 14.11, а доставка вашого букета — 15.11, тобто квіти були зі свіжої партії. Кущові троянди природньо частково можуть бути у бутонах — після отримання вологи вони розкриваються і стають пишнішими у отримувача.
Додатково ми вже з’ясовуємо, чому букет міг виглядати не так, як очікувалося, щоб уникнути подібних випадків у майбутньому.
Сподіваємось, що новий букет виправить ситуацію та змінить ваше враження про сервіс. 💐
Брешуть прямо в очі навіть тут у відгуках. Оце фото вони мені відправили на пошту коли я нарешті добилася від них показати букет, який вони доставили моїй іменинниці. А після того як я слегка ауела з цього фото і не повірила що там є 101 троянда - вони зліпили той другий для того щоб довести мені що такий малий букет... Читать отзыв Брешуть прямо в очі навіть тут у відгуках. Оце фото вони мені відправили на пошту коли я нарешті добилася від них показати букет, який вони доставили моїй іменинниці. А після того як я слегка ауела з цього фото і не повірила що там є 101 троянда - вони зліпили той другий для того щоб довести мені що такий малий букет дійсно може вміщати 101 троянду, але його вони нікуди не відправляли
Ми не відмовляємось допомогти вам у вирішенні ситуації. Всі фото, які ви отримали, — це реальні фото вашого замовлення, зроблені флористом перед відправкою.
Флористи роблять знімки з різних ракурсів, щоб було добре видно пишність, розмір та висоту букета. У вашому випадку було зроблено фото збоку — аби можна було оцінити висоту троянд та об’єм, і додаткове фото зверху, на якому чудово видно загальний об’єм композиції.
Ми завжди вирішуємо всі ситуації та робимо детальний аналіз кожного випадку. Для того щоб об’єктивно оцінити проблему й точно зрозуміти, що саме пішло не так, нам необхідні факти — тобто фото отриманого вами букета. Оскільки з вашого боку такі фото не надходили, ми могли орієнтуватися лише на наші матеріали. Усі запропоновані нами варіанти були спрямовані виключно на те, щоб залишити у вас позитивне враження про сервіс і знайти найкраще рішення для вас.
Ми завжди беремо відповідальність за свою роботу та прагнемо вирішити кожну ситуацію, але зараз нам це, на жаль, не вдається через відсутність зворотного зв’язку та матеріалів з вашого боку.
Ми й надалі хочемо вам допомогти. Будемо вдячні, якщо ви надішлете фото отриманого букета та повідомите, який із запропонованих варіантів вирішення вам підходить. Ми відкриті до діалогу та готові закрити питання в найзручніший для вас спосіб.
Жахливий сервіс. Замовила букет зі 101 троянди і ось що отримала. Соромно іменинниці в очі глянути. Писала скаргу перед цим, вони відповіли своїми стандартними відмазками і додали фото букета не того що доставили. Ось що насправді вони мені продали більше ніж за 6000 грн
Достоинства:
Нічого
Недостатки:
Наглість
Брехня
Не дочекаєшся зворотнього звʼязку
Обманюють людей. На сайті заявлене одне-доставляють дешманські віники
Юліє, ми прикріпили фото саме того букета, який виготовили наші флористи перед відправкою. Це оригінальні фото з квіткового — ми ні в якому разі не вводимо вас в оману.
Ми щиро хочемо змінити ваше враження про сервіс і ще чекаємо від вас відповіді, щоб обрати найкраще рішення для ситуації. Якщо питання вже не актуальне — можемо додати на ваш баланс букет, яким ви зможете безкоштовно скористатися протягом місяця.
Будь ласка, дайте знати, як вам буде зручніше — ми готові допомогти. 🌿
Был заказан букет , на сайте большой , по факту привезли г***но , букет распался через пол часа , цветы не свежие !! Никогда У НИХ НИЧЕГО НЕ ЗАКАЗЫВАЙТЕ!!!
Юліє, нам щиро прикро, що у Вас склалося таке враження 😔 Це точно не той рівень якості, який ми хочемо дарувати. Будь ласка, напишіть у відділ турботи — ми перевіримо букет, компенсуємо ситуацію та зробимо все, щоб повернути Вашу довіру 💚 https://t.me/FlowersUaChatBot
Ніколи і нікому не пораджу цих шахраїв та невічливих людей, які звуться "квітковим магазином". Хлопець замовив мені квіти, як і кожен місяць, в нас це стабільне замовлення. І майже кожного разу в нас щось трапляється з цими шахраями. Але цього разу вони просто перевершили себе. Історія, як втратити клієнта раз і назавжди і отримувати відгуки раз за разом. Прикріплюю... Читать отзыв Ніколи і нікому не пораджу цих шахраїв та невічливих людей, які звуться "квітковим магазином".
Хлопець замовив мені квіти, як і кожен місяць, в нас це стабільне замовлення. І майже кожного разу в нас щось трапляється з цими шахраями. Але цього разу вони просто перевершили себе. Історія, як втратити клієнта раз і назавжди і отримувати відгуки раз за разом.
Прикріплюю фото самих квітів і чату з породією на підтримку.
Історія сама: квіти одразу приїхали не свіжі, але я не хотіла робити з цього шоу, бо не хотіла образити "МОГО ЗАМОВНИКА". На наступний день їм дійсно стало гірше і я написала ввічливо в підтримку з прямим питанням чи свіжі квіти, на що мені нагло НАБРЕХАЛИ, що поставка дійсно свіжа. І післ цього вперто будили мого хлопця, бо вони не могли вирішити питання зі мною.
Як ітог, з нього вимагали 129грн за ЇХ ПОМИЛКУ, ЇХ НЕ СВІЖІ КВІТИ. На фото же вже більш темні еустоми, це "новий" букет, я одразу зняла відео распакування, зазначавши на відео час доставки, час чату з підтримкою. Їм знадобилась лише година, щоби знову зав'яти. Ось така свіжість в цьому магазині (вибачте, у деб****).
На мою другу вже скаргу на цю тему, вони просто відповіли, що вони ПІШЛИ МЕНІ НА ПОСТУПКИ. Хоча декілька годин тому, це була їх гарантія якості, яку вони самі мені запропонували. Тобто з суботи я отримую не свіжі квіти і потім це я знахабніла, що людина платить гроші шахраям.
І на цьому ігнор від підтримки. Нікому не рекомендую і благаю, якщо у вас є можливість, купуйте квіти у інших людей, бо з цими шахраями тіки біду отримувати будете. Це я ще не прикріпила інші свої відгуки про них. Тому менше зірки, технічно поставити неможливо.
Нам щиро шкода, що спілкування зі службою підтримки залишило неприємні емоції. Ми вже розібрали цю ситуацію з командою, щоб подібне більше не повторювалось.
Наш сервіс надає послугу «Гарантія якості», і ми замінюємо квіти, якщо вони не зберегли свіжість протягом 5 днів з моменту доставки. У Вашому випадку була здійснена якості по "Гарантії якості", але вони також не виправдали Ваші очікування.
У Вашій композиції були еустоми та хризантеми – вони свіжої поставки та відповідали стандартам якості на момент доставки. Додатково будемо з'ясовувати чому з флористами чому так сталось.
Оскільки ситуація залишила у Вас неприємне враження, ми провели додатковий аналіз і вже погодили із замовником часткове повернення коштів за квіти, а також повернули оплату за доставку, враховуючи Ваш негативний досвід. Про результат Вас також повідомили.
Крім того, ми підготували приємний бонус для Вашого замовника – коробку цукерок Raffaello 🍬 до наступного замовлення, як комплімент від нас.
Дякуємо за Ваш відгук – він допомагає нам покращувати сервіс і дарувати більше гарних моментів 💛
Сделал заказ, оплатил. Пришло подтверждение оплаты. Через день перед самой доставкой приходит сообщение что оплата не пришла. Отправляю копию квитанции и звоню на гарячую линиюю Мне отвечают что нужно доплатить уще 2000 грн. Это при сумме заказа примерно 3800 грн. Как это называется, похоже на машеничество. Перед самой доставкой цена резко меняется и времени чтото поменять просто нет. Вобщем настроение... Читать отзыв Сделал заказ, оплатил. Пришло подтверждение оплаты. Через день перед самой доставкой приходит сообщение что оплата не пришла. Отправляю копию квитанции и звоню на гарячую линиюю Мне отвечают что нужно доплатить уще 2000 грн. Это при сумме заказа примерно 3800 грн. Как это называется, похоже на машеничество. Перед самой доставкой цена резко меняется и времени чтото поменять просто нет. Вобщем настроение испорчено. Пишу тут потому что на их сайте мой отзыв просто удалили Видиммо там можно писать только положительные отзывы.
Дякуємо, що поділилися ситуацією. Нам дуже шкода, що замовлення на міжнародну доставку спричинило такий досвід — розуміємо, як неприємно отримати зміну суми вже перед доставкою 😔
Для міжнародних доставок ми співпрацюємо з локальними партнерами. У вашому випадку партнер у Лондоні виставив додаткову доплату вже після підтвердження замовлення, і саме тому сума змінилася. На жаль, інколи партнери коригують вартість через локальне ціноутворення, і ми не завжди можемо оперативно вплинути на ці зміни.
Після вашого звернення ми одразу скасували замовлення та погодили повне повернення коштів. Повернення буде здійснено згідно з регламентом платіжної системи. Тедді-бонус, який ми додали на ваш баланс, буде активним для ваших наступних замовлень 💚
Щиро перепрошуємо за зіпсовані враження. Ми вже передали кейс на внутрішній розбір, щоб уникати подібних ситуацій у майбутньому.
Отримала доставку 23.10 - сьогодні 5.11 квіти досі стоять у неймовірному вигляді при тому, що взагалі не було часу займатись належним доглядом дуже привітний курʼєр, залишили лише позитивні враження
Олено, дякуємо вам за такі емоції! 🤍 Нам неймовірно приємно чути, що квіти радують вас і через стільки днів. Передамо подяку кур’єру — ваші слова точно зроблять його день кращим 💐
Аліно, нам дуже шкода, що ви залишилися незадоволеною сервісом 💛
Всі відгуки на сайті проходять модерацію — як позитивні, так і негативні. Це робиться лише для перевірки інформації та щоб не було викрито персональних даних.
Якщо ваш відгук не опублікувався, можливо, він ще в обробці данних для підтвердження замовлення.
Ми бачимо ваш попередній відгук на платформі: тоді ми пропонували кілька варіантів вирішення питання, але, очевидно, результат не був для вас достатнім.
Ми не хочемо, щоб у вас залишився негативний досвід, тому готові повернутися до вашого запиту та знайти рішення, яке вам підійде. Будь ласка, напишіть нам у чат-бот:
Заказала и оплатила за 2 недели до ожидаемого дня доставки. В день доставки, прислали по почте уведомление что заменили цветы на дургие, связаться со мной даже не пытались. Цветы пришли не свежие и совсем другой букет, который очень разочаровал.
Діано, нам дуже прикро, що ваш досвід виявився таким, і результат не виправдав очікувань 🙏 Розуміємо, як важливо отримати саме той букет, який був обраний.
У день доставки ми зіткнулися з тим, що обраних квітів не було в потрібній кількості. Щоб замовлення не затримувалося, ми одразу повідомили вас листом про заміну. Зазвичай ми завжди телефонуємо для узгодження, але цього разу потрібно було швидко прийняти рішення, щоб ваш отримувач отримав букет вчасно.
Для заміни було використано квіти заввишки 60 см у тій же кількості, що й у замовленні. Вартість таких квітів вища, ніж обрані раніше (40–50 см), але всі додаткові витрати ми взяли на себе. Квіти були зібрані зі свіжої поставки, фото букета додаємо.
Ми вже намагалися зв’язатися з вами після доставки, щоб запропонувати рішення ситуації та оформити комплімент-доставку 🌸 Поки що не отримали відповіді.
Будь ласка, напишіть нам у будь-який зручний спосіб — ми готові завершити вирішення цього питання:
📩 Telegram / Viber / підтримка: @FlowersUaChatBot або через розділ підтримки на сайті Flowers.ua
Ми хочемо, щоб у вас залишилися лише приємні враження 💛
Смешно читать как магазин пытается оправдываться на негатив людей которые обратились к ним ) Если вы не умеете работать, так не беритесь за это) Сервис днище, есть много других сетей которые отлично справляются с этим но точно не Вы. Да ещё и накрутили отзывы себе плюс, с таким Сервисом только это и остаётся вас делать и оправдываться что вы апупенная... Читать отзыв Смешно читать как магазин пытается оправдываться на негатив людей которые обратились к ним ) Если вы не умеете работать, так не беритесь за это) Сервис днище, есть много других сетей которые отлично справляются с этим но точно не Вы. Да ещё и накрутили отзывы себе плюс, с таким Сервисом только это и остаётся вас делать и оправдываться что вы апупенная компания 😆
Нам щиро шкода, що ваші враження від замовлення залишилися негативними. Ми робили все можливе, щоб вирішити питання з вашим замовленням і уникнути непорозумінь.
Якщо у вас залишилися якісь питання або хочете уточнити деталі — будь ласка, звертайтеся до нашої служби підтримки: https://telegram.me/FlowersUaChatBot. Ми завжди готові допомогти.
Дякуємо, що поділилися своїм відгуком — він допомагає нам ставати кращими.
Попросили доплату. Замовив ведмедика в двічі більшого ніж букет - доставили зайчика меншого чим букет. Напевно в лісі не піймали ведмедика. Все на фото.
Достоинства:
Дякую що доставили
Недостатки:
Попросили доплату. Замовив ведмедика в двічі більшого ніж букет - доставили зайчика меншого чим букет. Напевно в лісі не піймали ведмедика.
Нам щиро прикро, що ситуація з іграшкою залишила неприємне враження 🙏 Зазвичай ми працюємо самостійно по всій Україні, але у віддалених населених пунктах залучаємо партнерів, щоб забезпечити безкоштовну доставку 💐 На жаль, цього разу партнер відправив заміну без узгодження, через що розмір іграшки не відповідав очікуванням. Ми вже передали інформацію, щоб таке не повторилося. Вибачилися особисто та погодили бонус на Ваш баланс як знак турботи 💚
Аліна, нам дуже прикро, що букет не відповідав очікуванням 🙏 Ми розуміємо Ваше розчарування й визнаємо свою помилку. На жаль, у цій ситуації оператори внесли зміни без попереднього погодження, щоб вчасно порадувати одержувача, оскільки необхідних квітів не було в наявності. Це було неправильно, і ми обов’язково проведемо роботу з командою, аби подібне більше не повторилось.
Ми пропонували різні варіанти вирішення ситуації — заміну чи часткове повернення, але Ви відмовились, і ми поважаємо Ваше рішення. На Вашому балансі закріплена коробка цукерок для наступного замовлення 🍫.
Дякуємо за відвертість — Ваш відгук допоможе нам стати кращими 🌸
У Flowers.ua замовляв коробку з квітами. Це виглядало настільки стильно що дружина довго фотографувала подарунок. Сервіс на рівні, квіти свіже повітря у будні.
Flowers.ua завжди виручають у важливі дні. Зручно що є мобільна версія сайту, можна замовити у будь-який момент. Доставка чітка, а флористи справжні майстри.
Flowers.ua стали для мене відкриттям. У них великий вибір і дуже стильні букети. Я вже кілька разів замовляла, і кожного разу квіти виглядають свіжо і вражають одержувачів.
Flowers.ua - это современный сервис доставки цветов, который дарит эмоции, удобство и качество. Мы работаем 24/7, чтобы вы могли заказать букеты для любого события: от праздничных мероприятий до спонтанных проявлений внимания. В нашем ассортименте только свежие цветы, изысканные композиции и стильные подарки. Flowers.ua - это забота о ваших самых важных... подробнее
Чудовий сервіс та швидка доставка
Приємно здивований
Троянди дуже класно пахнуть, радують дівчину та ще й кур'єр підняв нам настрій)
Дякую за квіти
Хлопець замовляв мені квіти тут
Дуже стійкі та свіжі, стоять вже більше тижня - будемо користуватися ще
Flowers.ua
Ми не відмовляємось допомогти вам у вирішенні ситуації. Всі фото, які ви отримали, — це реальні фото вашого замовлення, зроблені флористом перед відправкою.
Флористи роблять знімки з різних ракурсів, щоб було добре видно пишність, розмір та висоту букета. У вашому випадку було зроблено фото збоку — аби можна було оцінити висоту троянд та об’єм, і додаткове фото зверху, на якому чудово видно загальний об’єм композиції.
Ми завжди вирішуємо всі ситуації та робимо детальний аналіз кожного випадку. Для того щоб об’єктивно оцінити проблему й точно зрозуміти, що саме пішло не так, нам необхідні факти — тобто фото отриманого вами букета. Оскільки з вашого боку такі фото не надходили, ми могли орієнтуватися лише на наші матеріали. Усі запропоновані нами варіанти були спрямовані виключно на те, щоб залишити у вас позитивне враження про сервіс і знайти найкраще рішення для вас.
Ми завжди беремо відповідальність за свою роботу та прагнемо вирішити кожну ситуацію, але зараз нам це, на жаль, не вдається через відсутність зворотного зв’язку та матеріалів з вашого боку.
Ми й надалі хочемо вам допомогти. Будемо вдячні, якщо ви надішлете фото отриманого букета та повідомите, який із запропонованих варіантів вирішення вам підходить. Ми відкриті до діалогу та готові закрити питання в найзручніший для вас спосіб.
Жахлива якість букета
Ми вже узгодили з вами заміну за гарантією якості — доставка сьогодні з 19:00 до 21:00.
*він з іншої нової поставки 💖
Також хочемо зазначити, що поставка троянд була 14.11, а доставка вашого букета — 15.11, тобто квіти були зі свіжої партії. Кущові троянди природньо частково можуть бути у бутонах — після отримання вологи вони розкриваються і стають пишнішими у отримувача.
Додатково ми вже з’ясовуємо, чому букет міг виглядати не так, як очікувалося, щоб уникнути подібних випадків у майбутньому.
Сподіваємось, що новий букет виправить ситуацію та змінить ваше враження про сервіс. 💐
Flowers.ua
Ми не відмовляємось допомогти вам у вирішенні ситуації. Всі фото, які ви отримали, — це реальні фото вашого замовлення, зроблені флористом перед відправкою.
Флористи роблять знімки з різних ракурсів, щоб було добре видно пишність, розмір та висоту букета. У вашому випадку було зроблено фото збоку — аби можна було оцінити висоту троянд та об’єм, і додаткове фото зверху, на якому чудово видно загальний об’єм композиції.
Ми завжди вирішуємо всі ситуації та робимо детальний аналіз кожного випадку. Для того щоб об’єктивно оцінити проблему й точно зрозуміти, що саме пішло не так, нам необхідні факти — тобто фото отриманого вами букета. Оскільки з вашого боку такі фото не надходили, ми могли орієнтуватися лише на наші матеріали. Усі запропоновані нами варіанти були спрямовані виключно на те, щоб залишити у вас позитивне враження про сервіс і знайти найкраще рішення для вас.
Ми завжди беремо відповідальність за свою роботу та прагнемо вирішити кожну ситуацію, але зараз нам це, на жаль, не вдається через відсутність зворотного зв’язку та матеріалів з вашого боку.
Ми й надалі хочемо вам допомогти. Будемо вдячні, якщо ви надішлете фото отриманого букета та повідомите, який із запропонованих варіантів вирішення вам підходить. Ми відкриті до діалогу та готові закрити питання в найзручніший для вас спосіб.
Шарлатани. Зробили позорний букет
Жахливий сервіс. Замовила букет зі 101 троянди і ось що отримала. Соромно іменинниці в очі глянути. Писала скаргу перед цим, вони відповіли своїми стандартними відмазками і додали фото букета не того що доставили. Ось що насправді вони мені продали більше ніж за 6000 грн
Ми щиро хочемо змінити ваше враження про сервіс і ще чекаємо від вас відповіді, щоб обрати найкраще рішення для ситуації. Якщо питання вже не актуальне — можемо додати на ваш баланс букет, яким ви зможете безкоштовно скористатися протягом місяця.
Будь ласка, дайте знати, як вам буде зручніше — ми готові допомогти. 🌿
Ужасная доставка
Никогда У НИХ НИЧЕГО НЕ ЗАКАЗЫВАЙТЕ!!!
https://t.me/FlowersUaChatBot
Жахливо і жахлива підтримка, чисті шахраї
Хлопець замовив мені квіти, як і кожен місяць, в нас це стабільне замовлення. І майже кожного разу в нас щось трапляється з цими шахраями. Але цього разу вони просто перевершили себе. Історія, як втратити клієнта раз і назавжди і отримувати відгуки раз за разом.
Прикріплюю... Читать отзыв Ніколи і нікому не пораджу цих шахраїв та невічливих людей, які звуться "квітковим магазином".
Хлопець замовив мені квіти, як і кожен місяць, в нас це стабільне замовлення. І майже кожного разу в нас щось трапляється з цими шахраями. Але цього разу вони просто перевершили себе. Історія, як втратити клієнта раз і назавжди і отримувати відгуки раз за разом.
Прикріплюю фото самих квітів і чату з породією на підтримку.
Історія сама: квіти одразу приїхали не свіжі, але я не хотіла робити з цього шоу, бо не хотіла образити "МОГО ЗАМОВНИКА". На наступний день їм дійсно стало гірше і я написала ввічливо в підтримку з прямим питанням чи свіжі квіти, на що мені нагло НАБРЕХАЛИ, що поставка дійсно свіжа. І післ цього вперто будили мого хлопця, бо вони не могли вирішити питання зі мною.
Як ітог, з нього вимагали 129грн за ЇХ ПОМИЛКУ, ЇХ НЕ СВІЖІ КВІТИ. На фото же вже більш темні еустоми, це "новий" букет, я одразу зняла відео распакування, зазначавши на відео час доставки, час чату з підтримкою. Їм знадобилась лише година, щоби знову зав'яти. Ось така свіжість в цьому магазині (вибачте, у деб****).
На мою другу вже скаргу на цю тему, вони просто відповіли, що вони ПІШЛИ МЕНІ НА ПОСТУПКИ. Хоча декілька годин тому, це була їх гарантія якості, яку вони самі мені запропонували. Тобто з суботи я отримую не свіжі квіти і потім це я знахабніла, що людина платить гроші шахраям.
І на цьому ігнор від підтримки.
Нікому не рекомендую і благаю, якщо у вас є можливість, купуйте квіти у інших людей, бо з цими шахраями тіки біду отримувати будете. Це я ще не прикріпила інші свої відгуки про них. Тому менше зірки, технічно поставити неможливо.
Нам щиро шкода, що спілкування зі службою підтримки залишило неприємні емоції. Ми вже розібрали цю ситуацію з командою, щоб подібне більше не повторювалось.
Наш сервіс надає послугу «Гарантія якості», і ми замінюємо квіти, якщо вони не зберегли свіжість протягом 5 днів з моменту доставки.
У Вашому випадку була здійснена якості по "Гарантії якості", але вони також не виправдали Ваші очікування.
У Вашій композиції були еустоми та хризантеми – вони свіжої поставки та відповідали стандартам якості на момент доставки. Додатково будемо з'ясовувати чому з флористами чому так сталось.
Оскільки ситуація залишила у Вас неприємне враження, ми провели додатковий аналіз і вже погодили із замовником часткове повернення коштів за квіти, а також повернули оплату за доставку, враховуючи Ваш негативний досвід.
Про результат Вас також повідомили.
Крім того, ми підготували приємний бонус для Вашого замовника – коробку цукерок Raffaello 🍬 до наступного замовлення, як комплімент від нас.
Дякуємо за Ваш відгук – він допомагає нам покращувати сервіс і дарувати більше гарних моментів 💛
Доставка цветов в Лондон
Для міжнародних доставок ми співпрацюємо з локальними партнерами. У вашому випадку партнер у Лондоні виставив додаткову доплату вже після підтвердження замовлення, і саме тому сума змінилася. На жаль, інколи партнери коригують вартість через локальне ціноутворення, і ми не завжди можемо оперативно вплинути на ці зміни.
Після вашого звернення ми одразу скасували замовлення та погодили повне повернення коштів. Повернення буде здійснено згідно з регламентом платіжної системи. Тедді-бонус, який ми додали на ваш баланс, буде активним для ваших наступних замовлень 💚
Щиро перепрошуємо за зіпсовані враження. Ми вже передали кейс на внутрішній розбір, щоб уникати подібних ситуацій у майбутньому.
Все чудово
Я в захваті
при тому, що взагалі не було часу займатись належним доглядом
дуже привітний курʼєр, залишили лише позитивні враження
Нам неймовірно приємно чути, що квіти радують вас і через стільки днів.
Передамо подяку кур’єру — ваші слова точно зроблять його день кращим 💐
Компанія Flowers.ua відгук
Ми дуже цінуємо вашу лояльність і раді, що сервіс та квіти завжди виправдовують очікування 💛
Все супер!!
Моя особиста рекомендація 🫶🏼
Дуже приємно бути вашим сервісом №1 для важливих моментів 🌸
Не публікують негативні відгуки на своєму сайті
Всі відгуки на сайті проходять модерацію — як позитивні, так і негативні. Це робиться лише для перевірки інформації та щоб не було викрито персональних даних.
Якщо ваш відгук не опублікувався, можливо, він ще в обробці данних для підтвердження замовлення.
Ми бачимо ваш попередній відгук на платформі: тоді ми пропонували кілька варіантів вирішення питання, але, очевидно, результат не був для вас достатнім.
Ми не хочемо, щоб у вас залишився негативний досвід, тому готові повернутися до вашого запиту та знайти рішення, яке вам підійде.
Будь ласка, напишіть нам у чат-бот:
@FlowersUaChatBot
не свежий, не соответсвующий заказу
Розуміємо, як важливо отримати саме той букет, який був обраний.
У день доставки ми зіткнулися з тим, що обраних квітів не було в потрібній кількості. Щоб замовлення не затримувалося, ми одразу повідомили вас листом про заміну. Зазвичай ми завжди телефонуємо для узгодження, але цього разу потрібно було швидко прийняти рішення, щоб ваш отримувач отримав букет вчасно.
Для заміни було використано квіти заввишки 60 см у тій же кількості, що й у замовленні. Вартість таких квітів вища, ніж обрані раніше (40–50 см), але всі додаткові витрати ми взяли на себе. Квіти були зібрані зі свіжої поставки, фото букета додаємо.
Ми вже намагалися зв’язатися з вами після доставки, щоб запропонувати рішення ситуації та оформити комплімент-доставку 🌸
Поки що не отримали відповіді.
Будь ласка, напишіть нам у будь-який зручний спосіб — ми готові завершити вирішення цього питання:
📩 Telegram / Viber / підтримка:
@FlowersUaChatBot
або через розділ підтримки на сайті Flowers.ua
Ми хочемо, щоб у вас залишилися лише приємні враження 💛
СЕРВИС ДНО
Нам щиро шкода, що ваші враження від замовлення залишилися негативними. Ми робили все можливе, щоб вирішити питання з вашим замовленням і уникнути непорозумінь.
Якщо у вас залишилися якісь питання або хочете уточнити деталі — будь ласка, звертайтеся до нашої служби підтримки: https://telegram.me/FlowersUaChatBot. Ми завжди готові допомогти.
Дякуємо, що поділилися своїм відгуком — він допомагає нам ставати кращими.
Не задоволений.
Все на фото.
Зазвичай ми працюємо самостійно по всій Україні, але у віддалених населених пунктах залучаємо партнерів, щоб забезпечити безкоштовну доставку 💐
На жаль, цього разу партнер відправив заміну без узгодження, через що розмір іграшки не відповідав очікуванням. Ми вже передали інформацію, щоб таке не повторилося.
Вибачилися особисто та погодили бонус на Ваш баланс як знак турботи 💚
Букет не відповідає фото на сайті
Ми розуміємо Ваше розчарування й визнаємо свою помилку. На жаль, у цій ситуації оператори внесли зміни без попереднього погодження, щоб вчасно порадувати одержувача, оскільки необхідних квітів не було в наявності. Це було неправильно, і ми обов’язково проведемо роботу з командою, аби подібне більше не повторилось.
Ми пропонували різні варіанти вирішення ситуації — заміну чи часткове повернення, але Ви відмовились, і ми поважаємо Ваше рішення. На Вашому балансі закріплена коробка цукерок для наступного замовлення 🍫.
Дякуємо за відвертість — Ваш відгук допоможе нам стати кращими 🌸
Вони створюють атмосферу свята.
Сервіс на рівні
Тут легко замовити навіть коли ти в іншій країні.
Завжди виручають у важливі дні.
Тут завжди дивують креативними ідеями.
Букет на День народження!
Ви скрасили мій День народження!
Доставили вчасно та без проблем.
Створили справжнє свято.
Тепер це мій улюблений магазин.
Flowers.ua стали для мене відкриттям.
Привезли все яскраве і святкове
Дуже зручно замовляти все в одному місці.