Oksana Отзыв написан 15 июля, 2023 год44 просмотра
Дві останні поїздки з Німеччини в Україну з Flixbus і враження про цю контору координально змінено. Квиток на моє зазделегідь заброньоване місце було продано ще одній дівчині, тільки я сіла на 5 годин раніше. Водії грубіянили, прийшлось з ним сваритись, звинувачували нас в неправильній посадці, типу ми сплутали автобуси. А потім взяли 5х пасажирів без квитка, робили перекличку, щоб зрозуміти скільки вільних місць залишилось. Квитки на ще одну поїздку купляла на місяць раніше від дати виїзду. Їхала з дітьми, тому бронювала місця поряд. Через постійну зміну автобусів мою бронь скасовували 4 рази. Кожен раз я мала повертати квитки та купляти нові, щоб сидіти разом. Гроші повертали на кілька ваучерів: окремо за квитки, окремо за бронь місць. При оплаті нового квитка можна використати лише один ваучер, тож в мене їх назбиралось декілька. В цій же поїздці ми на кордоні простояли дуже довго та не встигли на свою пересадку. Почала в чаті Flixbus просити допомоги з вирішенням питання, на що отримала відповідь, що затримка менше ніж на 2 години - не вина перевізника. Тому я маю купляти нові квитки. Я спілкувалась з трьома операторами і тільки третій замінив мої квитки безкоштовно, але ми їхали зайві 6 годин. Wifi не працював жодного разу, з багажем допомогають лише українські водії, але вони й найхамовитіші. Не рекомендую більше цього перевізника і сама не поїду!
Не задоволені зовсім! - Отзывы о Flixbus
Квитки на ще одну поїздку купляла на місяць раніше від дати виїзду. Їхала з дітьми, тому бронювала місця поряд. Через постійну зміну автобусів мою бронь скасовували 4 рази. Кожен раз я мала повертати квитки та купляти нові, щоб сидіти разом. Гроші повертали на кілька ваучерів: окремо за квитки, окремо за бронь місць. При оплаті нового квитка можна використати лише один ваучер, тож в мене їх назбиралось декілька. В цій же поїздці ми на кордоні простояли дуже довго та не встигли на свою пересадку. Почала в чаті Flixbus просити допомоги з вирішенням питання, на що отримала відповідь, що затримка менше ніж на 2 години - не вина перевізника. Тому я маю купляти нові квитки. Я спілкувалась з трьома операторами і тільки третій замінив мої квитки безкоштовно, але ми їхали зайві 6 годин.
Wifi не працював жодного разу, з багажем допомогають лише українські водії, але вони й найхамовитіші.
Не рекомендую більше цього перевізника і сама не поїду!
отзыв
Комментарии к отзыву