Eobuv.com - интернет-магазин брендовой обуви созданный в Польше. Мы являемся самым большим магазином обуви и аксессуаров в Польше. Работаем более 20 лет на рынке Европейского Союза и предлагаем нашим клиентам тщательно отобранную обувь мировых брендов. Нам доверяют покупатели 9 стран Европейского сообщества, о чем подтверждают полученные награды Gazela Biznesu, e-Diament...
подробнее
Кроссовки детские Reebok левондос.Ни кроссовок,ни денег! - Отзывы о Eobuv.com
2 согласны
отзыв
Комментарии к отзыву
Примите наши искренние извинения за предоставленные неудобства, нам очень жаль, что Вам пришлось столкнуться с подобным инцидентом.
По нашим данным, 11 октября мы получили обувь и передали производителю для проведения экспертизы. Производитель определил, что производственного брака нет (производственный брак был бы заметен на всей серии обуви) и обувь подлежит ремонту. 16 октября обувь была отремонтирована и отправлена Вам. С 28 октября посылка находится в отделении УкрПочты в г.Днепр, о чем Вы должны быть проинформированы УкрПочтой. На каждом этапе рекламации, мы отправляли на Ваш адрес Email информацию о статусе Вашего обращения.
Также, хотим обратить Ваше внимание, что Производитель, в течение действия гарантийного срока обязуется:
закон Украины о "О защите прав потребителей"
Стаття 8. Права споживача у разі придбання ним товару неналежної якості
1. У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати:
1) пропорційного зменшення ціни;
2) безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;
3) відшкодування витрат на усунення недоліків товару.
15) недолік - будь-яка невідповідність продукції вимогам нормативно-правових актів і нормативних документів, умовам договорів або вимогам, що пред'являються до неї, а також інформації про продукцію, наданій виробником (виконавцем, продавцем);
У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов'язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:
1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;
2) вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.
істотний недолік - недолік, який робить неможливим чи недопустимим використання товару відповідно до його цільового призначення, виник з вини виробника (продавця, виконавця), після його усунення проявляється знову з незалежних від споживача причин і при цьому наділений хоча б однією з нижченаведених ознак:
а) він взагалі не може бути усунутий;
б) його усунення потребує понад чотирнадцять календарних днів;
в) він робить товар суттєво іншим, ніж передбачено договором;
Также на сайте https://www.eobuv.com/pravila
6. РЕКЛАМАЦІЇ (СКАРГИ)
6.1. Підстави та межі відповідальності Продавця у випадках продажу Товарів неналежної якості (Товарів із недоліками) визначені у відповідних законодавчих актах.
6.2. Товари, що пропонуються до продажу через Інтернет-магазин мають гарантію від виробника або Продавця. Умови надання гарантії і час її перебігу зазначаються у гарантійному документі, що супроводжує Товар.
6.3. Продавець зобов'язаний доставити Клієнтові Товар без недоліків, належної якості.
6.4. Скарги Клієнта щодо якості Товару можуть бути направлені:
листом на адресу: Новик Кісєлін - вул. Нова 9, 66-002 Зелена Гура, Республіка Польща (ul. Nowy Kisielin - Nowa 9, 66-002 Zielona Góra, Polska);
в електронній формі на адресу електронної пошти: [email protected];
6.5. У разі виявлення Клієнтом протягом гарантійного або інших строків, встановлених обов'язковими для сторін правилами чи договором, недоліків, не застережених Продавцем, Клієнт має право за своїм вибором:
1) вимагати від Продавця безоплатного усунення недоліків Товару або відшкодування витрат, здійснених Клієнтом чи третьою особою, на їх виправлення;
2) вимагати від Продавця заміни Товару на аналогічний Товар належної якості або на такий самий Товар іншої моделі з відповідним перерахунком у разі різниці в ціні (у разі виявлення істотних недоліків Товару);
3) вимагати від Продавця відповідного зменшення ціни;
4) відмовитися від Договору і вимагати повернення сплаченої за Товар грошової суми (у разі виявлення істотних недоліків, які виникли з вини Продавця Товару (виробника) підтверджених за необхідності висновком експертизи).
С уважением, команда eobuv.com