Eobuv.com - интернет-магазин брендовой обуви созданный в Польше. Мы являемся самым большим магазином обуви и аксессуаров в Польше. Работаем более 20 лет на рынке Европейского Союза и предлагаем нашим клиентам тщательно отобранную обувь мировых брендов. Нам доверяют покупатели 9 стран Европейского сообщества, о чем подтверждают полученные награды Gazela Biznesu, e-Diament...
подробнее
Работа и сервис интернет магазина УЖАС - Отзывы о Eobuv.com
Скажу одно. Подучила заказ, на первый день носки лапухами навала отпадать краска с подошвы !!!
На мой вопрос ответ один - отправляйте рекламацию !!
Но почитав отзывы побрилась потому что могу остаться вообще без ничего .... при этом за все пересылки я ещё и должна платить ЗА ИХ БРАК
Интернет- магазин и его сотрудники абсолютно не идут на встречу клиенту для решения проблемы
Неделю выяснений письмами я получала один и тот же ответ !!!
Ужасная контора , ужасный сервис , никак ой ответственности за товар который продают !!!
Позор вам !!!
Никакой лояльности к покупателям !!!!
Если вы не в курсе 100% продаж состоят из наших отзывов , тем что вы не решаете проблемы внутри , вы собираете себе все больше и больше негативных отзывов !!!
Далеко не пойдёте так !!!
1 согласен
отзыв
Комментарии к отзыву
Нам прикро, що товар який Ви отримали був неякісним. В той же час інформуємо, що товар був у використанні і в такому випадку відповідно відправити товар на рекламацію, що здійснення експертної оцінки.
Стаття 8. Права споживача у разі придбання ним товару неналежної якості
1. У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати:
1) пропорційного зменшення ціни;
2) безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;
3) відшкодування витрат на усунення недоліків товару.
15) недолік - будь-яка невідповідність продукції вимогам нормативно-правових актів і нормативних документів, умовам договорів або вимогам, що пред'являються до неї, а також інформації про продукцію, наданій виробником (виконавцем, продавцем);
У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов'язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:
1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;
2) вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.
істотний недолік - недолік, який робить неможливим чи недопустимим використання товару відповідно до його цільового призначення, виник з вини виробника (продавця, виконавця), після його усунення проявляється знову з незалежних від споживача причин і при цьому наділений хоча б однією з нижченаведених ознак:
а) він взагалі не може бути усунутий;
б) його усунення потребує понад чотирнадцять календарних днів;
в) він робить товар суттєво іншим, ніж передбачено договором.
З повагою,
команда eobuv.com