Экстра Сервис Фокстрот
МастерСервис – это целый комплекс дополнительных услуг сервисного обслуживания (диагностика, профилактические работы и ремонт) техники, которая была приобретена в сети Фокстрот, а также страхование от ее поломки в негарантийных случаях, таких как: падение техники, механические повреждения, залитие техники жидкостью, перепады напряжения.
Сервисные центры
Жах!!! - Отзывы об Экстра Сервис Фокстрот
Минулого місяця планшет впав і в результаті тріснуло скло та перестав працювати сенсор. Звернувся в службу підтримки "Екстра Сервісу", оформив заявку на ремонт та здав планшет у вказаний мені сервісний центр для ремонту. Через два тижні з сервісного центру передзвонили і сказали, що планшет ремонту не підлягає "будемо оформляти заявку на повернення грошей". Оформили. Я зібрав пакет документів і направив на адресу страхової компанії (СК "Арсенал"). Ще через два тижні на мій рахунок було перераховано 634 грн. Причому планшет коштував 1900 грн. і страховка "МастерСервіс" 169 грн.
ЩО ВІДШКОДУВАЛИ ТО ВІДШКОДУВАЛИ!!! З врахуванням нинішніх цін можна два планшети собі на ці гроші купити! Дуже дякую! Особливо продацю я кий так старався щоб впарити гарантію!!!
Люди ніколи не купуйте такої додаткової гарантії і головне не вірте продавцям у "Фокстрот".
Доречі мав гіркий досвід покупки пилососу в цьому ж магазині. Продали пилосос без усіх деталей. Продавець знаючи, що до комплекту пилососа не вистачає однієї з трубок запевнив, що все в порядку і так має бути. Виявивши що деталей не вистачає звернувся в магазин. Переді-мною вибачились і через декілька днів привезли трубку якої не вистачало.
Особливо здивувало те, що коли я звернувся в магазин інші продавці з насмішкою обговорювали ситуацію, не приховуючи те, що вини знали про недостачу трубок до комплектації пилососа даної моделі.
ЖАХ! Ніколи і нічого там більше купувати не буду і нікому не раджу!!!
1 согласен
отзыв
Комментарии к отзыву
І тут мені надали цікаву відповідь:
"Вартість страхового платежу розраховує страхова компанія і повідомляє Вам , це сума товару мінус амортизація ( 5,85 % за кожен місяць використання товару ) , це залежить від того , коли настав страховий випадок також знімається певна сумма за користуванням договору."
Тобто за умови що страховка дійсна 2 роки (24 місяці) 5,85% * 24 = 140,4%
Іншими словами якщо з моменту покупки товару пройшло більше року то Вам "Шановні клієнти" взагалі нічого не повернуть.
На моє запитання "А чому Ваші представники (продавці) запевняють що буде відшкодована вся сума або товар замінять на новий?
Це ж введення в оману покупця!" мені відповіли ШАНОВНИЙ КЛІЄНТ (Ви ще один Л**) "При поверненні товару після 14 днів : утримується 40 % на ведення справи і % за користування страхової услугой. На жаль, це умови страхової компанії.", "Я приношу вибачення, за те що Вам не повідомили правильні умови користування страховим договором."