Жах!!! - Отзывы об Экстра Сервис Фокстрот

Экстра Сервис Фокстрот
Украина, Київ Отзыв написан 17 мая, 2016 год 1991 просмотр
В минулому році купив планшет + страховку "Екстра Сервіс". При покупці продавець гарантував, що в разі падіння чи подібних не гарантійних випадків страховка поверне гроші, покриє витрати на ремонт або замінить товар.
Минулого місяця планшет впав і в результаті тріснуло скло та перестав працювати сенсор. Звернувся в службу підтримки "Екстра Сервісу", оформив заявку на ремонт та здав планшет у вказаний мені сервісний центр для ремонту. Через два тижні з сервісного центру передзвонили і сказали, що планшет ремонту не підлягає "будемо оформляти заявку на повернення грошей". Оформили. Я зібрав пакет документів і направив на адресу страхової компанії (СК "Арсенал"). Ще через два тижні на мій рахунок було перераховано 634 грн. Причому планшет коштував 1900 грн. і страховка "МастерСервіс" 169 грн.
ЩО ВІДШКОДУВАЛИ ТО ВІДШКОДУВАЛИ!!! З врахуванням нинішніх цін можна два планшети собі на ці гроші купити! Дуже дякую! Особливо продацю я кий так старався щоб впарити гарантію!!!
Люди ніколи не купуйте такої додаткової гарантії і головне не вірте продавцям у "Фокстрот".
Доречі мав гіркий досвід покупки пилососу в цьому ж магазині. Продали пилосос без усіх деталей. Продавець знаючи, що до комплекту пилососа не вистачає однієї з трубок запевнив, що все в порядку і так має бути. Виявивши що деталей не вистачає звернувся в магазин. Переді-мною вибачились і через декілька днів привезли трубку якої не вистачало.
Особливо здивувало те, що коли я звернувся в магазин інші продавці з насмішкою обговорювали ситуацію, не приховуючи те, що вини знали про недостачу трубок до комплектації пилососа даної моделі.
ЖАХ! Ніколи і нічого там більше купувати не буду і нікому не раджу!!!

1 согласен



Комментарии к отзыву

Віктор Хазанюк (Украина) 18 мая, 2016 год
Звернувся в он-лайн підтримку "Фокстрот" з запитаннями "яку суму мають відшкодовувати при страхових випадках і як ця сума вираховується?"



І тут мені надали цікаву відповідь:

"Вартість страхового платежу розраховує страхова компанія і повідомляє Вам , це сума товару мінус амортизація ( 5,85 % за кожен місяць використання товару ) , це залежить від того , коли настав страховий випадок також знімається певна сумма за користуванням договору."



Тобто за умови що страховка дійсна 2 роки (24 місяці) 5,85% * 24 = 140,4%

Іншими словами якщо з моменту покупки товару пройшло більше року то Вам "Шановні клієнти" взагалі нічого не повернуть.



На моє запитання "А чому Ваші представники (продавці) запевняють що буде відшкодована вся сума або товар замінять на новий?

Це ж введення в оману покупця!" мені відповіли ШАНОВНИЙ КЛІЄНТ (Ви ще один Л**) "При поверненні товару після 14 днів : утримується 40 % на ведення справи і % за користування страхової услугой. На жаль, це умови страхової компанії.", "Я приношу вибачення, за те що Вам не повідомили правильні умови користування страховим договором."


Экстра Сервис Фокстрот
Все отзывы

1.8 5
287 отзывов / 71542 просмотра
Экстра Сервис Фокстрот
МастерСервис – это целый комплекс дополнительных услуг сервисного обслуживания (диагностика, профилактические работы и ремонт) техники, которая была приобретена в сети Фокстрот, а также страхование от ее поломки в негарантийных случаях, таких как: падение техники, механические повреждения, залитие техники жидкостью, перепады напряжения.

Сервисные центры
polomoknet.com.ua
polomoknet.com.ua

Рейтинг: 2.3
3 отзыва
Сервисный центр "Эпос"
Сервисный центр "Эпос"

Рейтинг: 2.3
60 отзывов
Сервисный центр Солярис
Сервисный центр Солярис

Рейтинг: 4.4
705 отзывов
МастерФон
МастерФон

Рейтинг: 4.9
892 отзыва
Firstservice Киев
Firstservice Киев

Рейтинг: 3.9
63 отзыва
F1Center
F1Center

Рейтинг: 3.9
729 отзывов
Техномурчик
Техномурчик

Рейтинг: 3.9
25 отзывов
Ромсат-сервис
Ромсат-сервис

Рейтинг: 4.3
194 отзыва
Единый сервис Украина
Единый сервис Украина

Рейтинг: 4.7
245 отзывов
Сервисный центр KROK-TTC
Сервисный центр KROK-TTC

Рейтинг: 4
485 отзывов