Экстра Сервис Фокстрот отзывы
с оценкой «Ужасно»

Програма Екстра Сервіс від Фокстроту
Экстра Сервис Фокстрот
1.8 5
230 отзывов / 71517 просмотров
Важно! В целях актуальности, рейтинг и результаты отзывов, отображаемые на графике, вычисляются на основании 100 последних отзывов
Отзывы с пометкой "Проблема решена" не учитываются

не надають послуги вказані на сайті, жахливий зворотній зв'язок

Олена Олена 17 июня, 2025 год
Купувала плиту газову в подарунок на значущу дату для літніх батьків, тому важливою умовою була кур'єрська доставка, яку пропонував Фокстрот. 31.05.25 оформила замовлення на сайті і менеджер підтвердив можливість доставити. Але в день доставки зателефонували з Фокстот і повідомили, що в місті Ізюм Нова пошта не приймає великі посилки, тому відправлять в інше мсто! Звісно ніякої безкоштовної кур'єрської доставки, як... Читать отзыв Купувала плиту газову в подарунок на значущу дату для літніх батьків, тому важливою умовою була кур'єрська доставка, яку пропонував Фокстрот. 31.05.25 оформила замовлення на сайті і менеджер підтвердив можливість доставити. Але в день доставки зателефонували з Фокстот і повідомили, що в місті Ізюм Нова пошта не приймає великі посилки, тому відправлять в інше мсто! Звісно ніякої безкоштовної кур'єрської доставки, як було заявлено на сайті при оформленні, не буде! Це вже завідомий обман покупця! Плита прибула на відділення 7.06. і була пошкоджена (не з вини Фокстрот) , але оформили повернення. 11.06 плита повернулась на склад магазину в м. Київ, але жодного дзвінка від Фокстрот я не отримала. Дзвонала сама 12.06, 13.06, 17.06 і чую тільки обіцянки і кожного разу нову дату, коли мені зможуть оформити повернення коштів і просять вибачення за незручності. Вже майже 3 тижня Фокстрот використлвує мої кошти, а я не отримала ні товар ні кошти назад! згорнути
Недостатки:
  1. не надає послуги вказані на сайті, жахливий зворотній зв'язок, пролемне повернення зіпсованого товару.

І мені "впарили" так щей ОБМАНОМ

Ірина Ірина 16 июля, 2024 год
Ніколи сюди ні ногою, покупці повчіться на наших ПОМИЛКАХ❗
Стандартна СХЕМА: згадала я про дану страхівку (саме коли обирала наступну покупку в даному магазині). І що... Пішло поїхало 30 днів, 50% і т.д Притому, що при покупці цього всього, не звучало з вуст консультанта ЗОВСІМ❗якби мені це казали, я б на це НЕ погодилась (оскільки вважаю що оці всі терміни,... Читать отзыв
Ніколи сюди ні ногою, покупці повчіться на наших ПОМИЛКАХ❗
Стандартна СХЕМА: згадала я про дану страхівку (саме коли обирала наступну покупку в даному магазині). І що... Пішло поїхало 30 днів, 50% і т.д Притому, що при покупці цього всього, не звучало з вуст консультанта ЗОВСІМ❗якби мені це казали, я б на це НЕ погодилась (оскільки вважаю що оці всі терміни, відсотки і т.д то для дуже пунктуальних та відповідальних, а це не про мене) ЯК ВПАРИЛИ🤦? "Ну у вас МАЛЕНЬКА ДИТИНА❗❗❗ раптом розіб'є скляні двері, то по даній страхівці, їх замінять🤔А якщо термін її дії вийде, ви без проблем зможете ОТОВАРИТИ. Жодних 50 % 30 днів НІЧОГО такого вони не говорять❗❗❗
І ні я не оглохла, і в мене проблеми з пам'яттю, лише у датах якщо що🙄
Сума страхівки 2799грн,2799 це не 200!!! Це гроші ( а в даній ситуації, це щей "ПРИНЦИПОВО" гроші)
Менше з тим. Менеджери то заходять в чат, то виходять там не поймеш головне 5 тицяй🤦для рейтингу. Скаргу на те що дану послугу мені впарили брехнею, звичайно не прийняли🤦цитую: НЕМАЄ ПІДСТАВ для СКАРГИ(менеджер). Так так те що вони брехуни то не підстава якби що❗❗❗
ОБРАЗЛИВО, ГИДКО, та СОРОМНО (сором лише від того, що одного разу туди зайшла, робила покупки, так щей радила рідним, котрі теж не раз там отоварювались, оскільки була поруч, бо ж це ФОКСТРОТ 🤦)
На питання:де СПОВІЩЕННЯ про ЗАКІНЧЕННЯ терміну страхівки?
Ой вибачайте СПОВІЩЕНЬ НЕМАЄ🤗(менеджер)
Як сповіщення про чарівну сковорідку за 100000000 грн, то в них є, купи одну єрунду за ціною двох з 50 %знижкою, то в них є❗❗❗(все розуміється маркетинг, і ніколи б цим не докоряла, якби не сьогоднішній день)
А те що ти ВТРАТИШ скоро свої 2799 то НЕМА "ВИБАЧТЕ".
Ну Фокстрот тепер і ви мене "ВИБАЧАЙТЕ🤗" за даний коментар. (Шкода не зайшла сюди раніше, щоб почитати про "задоволених" клієнтів)
Зворотнього зв'язку, мені не потрібно "ДОСТАТНЬО",я спілкувалась з вашими працівниками, ви всі однотипні, і стандартні.
Більше жодного позитивного відгуку, про вашу мережу нікому і ніколи❗
Соромно вам? Та ну ні, тож зрозуміло😂 В іншому випадку, ви би дорожили, та працювали над репутацією.
Достоинства:
  1. Відсутні.
Недостатки:
  1. ОБМАН, зневага до співпраці з покупцем, постійне: вибачте, немає, шкода і т.д. (некоректно вживати ласкаві слова, людям що оббріхують), не організованість, жодного рішення, поради, чи якогось взаєморозуміння в моїй ситуації. А це на хвилинку перший настільки негативний досвід з мережею.
  2. Не здивуюсь якщо відгук не опублікують.

Екстра сервіс- розвод

Гость Гость 13 марта, 2024 год
Купували ноутбук 2022 році 11 лютого, оплатили мастер сервіс 2600 грн на 2 роки, не користувались послугами і ось прийшов час використати знижку. По перше, читаючи відгуки дізнались, що можна використати знижку лише придбавши товар в 2 рази дорожче, хоча при купівлі запевняли, що можна покрити повну суму. А по друге, те, що використати знижку можна лише протягом 1 місяця... Читать отзыв Купували ноутбук 2022 році 11 лютого, оплатили мастер сервіс 2600 грн на 2 роки, не користувались послугами і ось прийшов час використати знижку. По перше, читаючи відгуки дізнались, що можна використати знижку лише придбавши товар в 2 рази дорожче, хоча при купівлі запевняли, що можна покрити повну суму. А по друге, те, що використати знижку можна лише протягом 1 місяця послі закінчення терміну.
ФОКСТРОТ, МОЖЕ НЕОБХІДНО ПОПЕРЕДЖАТИ ПРО ЦЕ? ХОЧА Б НАДІСЛАЛИ ПОВІДОМЛЕННЯ, ЩО Є ЛИШЕ 1 МІСЯЦЬ У КЛІЕНТА!!!!
Жахливий сервіс і витраченні гроші, нікому не раджу користуватись цим сервісом і цим магазином в цілому!!
Достоинства:
  1. Жодних плюсів!
Недостатки:
  1. Витраченні кошти, без попередження, що через 30 днів вони просто ЗГОРЯТЬ!

Жах нічого не купляйте

Гость Гость 6 февраля, 2024 год
Ніколи нічого не купуйте у цьому магазині, аферисти, купляв 5 років назад духовку, впарили мені екстра сервіс на 5 років . після п'яти років прийшов до них виявилося що вони не дали мені пластикову картку екстра сервіс. А без пластикової картки скористатися грошима екстра сервісу неможливо, жах
Недостатки:
  1. Ніколи нічого у них не купляйте

Обманщики подлые

Гость Гость 5 января, 2024 год
Брала 2 года назад телефон ,с телефоном взяла страховку в 4000 грн . Консультант объяснил, что если я ею не воспользуюсь ,то через 2 года смогу приобрести товар на эту страховую сумму. По итогу мне сказали ,что я должна взять товар на сумму 8 тыс ,не меньше, чтоб страховка перекрыла 50% чека. Обманщики, больше никогда и ничего у них... Читать отзыв Брала 2 года назад телефон ,с телефоном взяла страховку в 4000 грн . Консультант объяснил, что если я ею не воспользуюсь ,то через 2 года смогу приобрести товар на эту страховую сумму. По итогу мне сказали ,что я должна взять товар на сумму 8 тыс ,не меньше, чтоб страховка перекрыла 50% чека. Обманщики, больше никогда и ничего у них брать не буду ,лучше в Комфи. Плюс делают скидки на дурака , цены со скидкой идут выше, чем без скидки по другим магазинам. Не рекомендую у них ничего брать и желаю им скорейшего закрытия .

Магазин аферистів

Гость Гость 13 декабря, 2023 год
Розвод зі страховкою на товар. Після купівлі товару оформляють страховку на 3-5 років, з умовою отоварення на цю суму після закінчення страховки. В результаті - брехуни. Хотіли втримати клієнта, а в результаті втратили багато клієнтів.
Достоинства:
  1. Плюсів не має
Недостатки:
  1. Одні мінуси

Прислали телевизор с заводским браком

Олеся Олеся 9 декабря, 2023 год
Купила телевизор через интернет магазин Фокстрот за 38 тыс грн! На почте проверила на наличие сохранности,товар был целый,не поврежден,оплатила,привезла домой,включила,а телевизор с поломанной матрицей,о чем сразу же сообщила на горячей линии.Фокстрот не принимает никакого участия в решении вопроса,сказали что просто деньги не вернут! Вызывать мастера для экспертизы не собираются.Буду подавать иск в суд,с такими мошенниками только так решать вопрос!

Єкстра Сервіс це развод !!!

Гость Гость 1 декабря, 2023 год
Покупали телевизор в 2018 году , по окончанию страховки ею не воспользовались и решили пойти в магазин и отоварится . По приходу нам сообщают что нужно совершить покупку в 2 раза больше чем страховка и сможете вернуть 50% скидкой . после чего мы уже решились купить товар и нам говорят необходимо иметь еще карту Экстра Сервис , у нас есть... Читать отзыв Покупали телевизор в 2018 году , по окончанию страховки ею не воспользовались и решили пойти в магазин и отоварится . По приходу нам сообщают что нужно совершить покупку в 2 раза больше чем страховка и сможете вернуть 50% скидкой . после чего мы уже решились купить товар и нам говорят необходимо иметь еще карту Экстра Сервис , у нас есть все документы прикреплённые в один документ но именно карты там и нет. попытались восстановить карту они говорят невозможно . Хотя все документы, номера телефонов , договоров есть на руках. РАЗВОД проходите мимо эту сеть
Достоинства:
  1. РАЗВОД
Недостатки:
  1. Одни минусы

Не ведіться на додаткову гарантію. Це все обман. Розлючена.

Наталія Наталія 19 ноября, 2023 год
Не ведіться на додаткові гарантії, це все обман. Два роки тому купила телевізор за 8тис, ще на 2 тисячі взяла додаткову гарантію на 3 роки. Нещодавно телевізор перестав вмикатися. Звернулася за ремонтом, то ледве його здала в ремонт. Коли купувала, то продавець так гарно співав, що будь-яка поломка, навіть якщо кіт подере екран то мені його зремонтують або й замінять... Читать отзыв Не ведіться на додаткові гарантії, це все обман. Два роки тому купила телевізор за 8тис, ще на 2 тисячі взяла додаткову гарантію на 3 роки. Нещодавно телевізор перестав вмикатися. Звернулася за ремонтом, то ледве його здала в ремонт. Коли купувала, то продавець так гарно співав, що будь-яка поломка, навіть якщо кіт подере екран то мені його зремонтують або й замінять на новий тієї ж марки. Але мені відмовилися його навіть ремонтувати, заявивши що в мене негарантійний випадок, нібито вода попала в телевізор. Вода? Та я на нього "дмухала" . Я пенсіонерка, дуже хворію. Мені довелося стільки копити на той теоевізор, тепер ч його вже не куплю. А мені повернули поломаний телевізор і втикнули папірець з відмовою від ремонту. Шахраї. Не купуйте в них нічого. І ні в якому разі не переплачуйте за долаткові гарантії бо їх ніхто не виконує! Щоб ви розорилися, гади!
Достоинства:
  1. Їх немає!
Недостатки:
  1. Не хотіли навіть приймати телевізор на ремонт

Майстер сервіс і фокстрот

Гость Гость 9 октября, 2023 год
В жовтні 2021р купували ноутбук і майстер сервіс на 2 роки, прийшов час отоварити- а мені кажуть, що немає пластикової картки- отоварити неможливо. Хоча мені ніяку картку не давали в ніякий договір не давали. Тільки чеки і все! В особистому кабінеті навіть покупки цієї в мене немає, хоча в них там по базі десь є.
Жахливий підхід до клієнтів, це... Читать отзыв
В жовтні 2021р купували ноутбук і майстер сервіс на 2 роки, прийшов час отоварити- а мені кажуть, що немає пластикової картки- отоварити неможливо. Хоча мені ніяку картку не давали в ніякий договір не давали. Тільки чеки і все! В особистому кабінеті навіть покупки цієї в мене немає, хоча в них там по базі десь є.
Жахливий підхід до клієнтів, це розводняк для людей, вони дурять, а потім через 2 роки роблять з вас дурного, типу це ви десь загубили чи таке неможливо. Хоча я все зберігаю, сума в 2650грн просто втрачена. Тупо , що по базі все є і чек є, а вони кажуть неможливо! Ніколи більше туди не повернуся!
Достоинства:
  1. Немає
Недостатки:
  1. Жахливі контори, не звʼязуйтесь з ними!!!!

Жахливий персонал

Наталі Наталі 25 августа, 2023 год
Хотіла скористатися бонусними коштами з гарантії через два роки, не вийшло!!! Жахливо!!!Не рекомендую купувати додаткову гарантію.Це все обман!!!
Достоинства:
  1. Ніяких
Недостатки:
  1. Одні мінуси!!!

Жахливий сервіс!

Гость Гость 25 мая, 2023 год
Жахливий сервіс!
Працівники магазину роблять усе можливо, щоб продати клієнту послугу, а коли справа доходить до СЦ, то сервіс закінчується.
Особисто пропонувала клієнтам ЕкстраСервіс під час роботи у Фокстрот, а коли зіткнулась сама, то не заздрю тим, кому він теж знадобився.
Два тижня очікування на майстра ( до речі, не компетентний та змусив літню жінку пересувати холодильник самостійно і ще... Читать отзыв
Жахливий сервіс!
Працівники магазину роблять усе можливо, щоб продати клієнту послугу, а коли справа доходить до СЦ, то сервіс закінчується.
Особисто пропонувала клієнтам ЕкстраСервіс під час роботи у Фокстрот, а коли зіткнулась сама, то не заздрю тим, кому він теж знадобився.

Два тижня очікування на майстра ( до речі, не компетентний та змусив літню жінку пересувати холодильник самостійно і ще тиждень сервіс направляв іншого)
Вже три тижні очікуємо на водія, який має забрати прилад, бо на весь Київ у них одне авто!!!

Два місяці до закінчення гарантійного терміну, то сервіс, вочевидь, вирішив дотягнути до кінця, щоб не виконувати своїх обовʼязків.

Це сором для такої великої компанії!

Отказались везти товар который доступен с заказом на магазин.

Иван Иван 3 апреля, 2023 год
Отказались везти товар который доступен с заказом на магазин. Считаю что сеть испортилась и буду брать в Комфи тогда , там без проблем можно любой товар заказать на магазин.

Безвідповідальні!!!! Шахраї!!!!

Розлючена Розлючена 30 марта, 2023 год
Заявку наче прийняли, сказали чекати дзвінка протягом 4 днів, ніхто не звонив. Минув тиждень, телефоную сама, - "чекайте протягом 8 год. з вами зв'яжеться". Минув ще тиждень - тиша. Я повторно сама знову телефоную. Ні майстра, ні відповіді. Сервіс просто жахливий!!!
Достоинства:
  1. Абсолютно не хочуть відпрацьовувати оплачені кошти за страхування!
Недостатки:
  1. Безвідповідальність!!!!

Не рекомендую!

Tanyakv2@gmail.com [email protected] 21 февраля, 2023 год
Купили холодильник і до нього додаткову страховку. Холодильник перестав холодіти, дзвоню в сервіс,по телефону мене просять послухати і виявити чи процює редуктор чи ні бо на нього іде окрема гарантія. Оскільки я не спеціалісти в роботі техніки, послухала, чутно як він гудить, начебто працює. Після цього мені порадили вимкнути холодильник на добу, потім увімкнути на добу і якщо він... Читать отзыв Купили холодильник і до нього додаткову страховку. Холодильник перестав холодіти, дзвоню в сервіс,по телефону мене просять послухати і виявити чи процює редуктор чи ні бо на нього іде окрема гарантія. Оскільки я не спеціалісти в роботі техніки, послухала, чутно як він гудить, начебто працює. Після цього мені порадили вимкнути холодильник на добу, потім увімкнути на добу і якщо він не буде працювати, залишити повторно заявку. Через дві доби холодильник працює але не набирає холоду, дзвоню повторно залишаю заявку, приходить майстер і каже що проблема в тому що редуктор працює але не розганяє фреон. Треба викликати іншу службу бо вони не мають права ремонтувати редуктор, в LG на них іде окрема гарантія 10 років від виробника і тількі він може їх ремонтувати. Тепер залишили заявку виробнику, чекаємо!!! Отож вже 5-й день без холодильника, коли відремонтують не відомо, за-то є гарантія і від виробника, і продавця. Ось така гарантія (((!!!
Недостатки:
  1. Не розумію за що кошти платимо

Не рекомендую здавати товар по гарантії.

Алла Гамрецька Алла Гамрецька 13 января, 2023 год
Купувала кофе машину в 2021 році брала гарантію на 2 рокі. Через рік вона поламалася. Здаша в ремонт по гарантії. Чекаю 3 місяць. Связуюсь із оператором мені в відповідь Вам зателефонують. При телефоній розмові пояснюють що з перебоями світла такі затримкі. Це полний бред. Гарантію не рекомендую, в цьому магазині. Не буде не гарантії ні товару.

Жахливе відношення

Aliona Aliona 7 января, 2023 год
Найгірший магазин , який є.
В минулому році купувала холодильник . Обслуговування - рівень плінтус. Втюхали гарантію . Гарантію оформляли , схоже люди без шкільної освіти. Все не правильно. Без підписів і печаток. І ТД.
До чого я веду. Я однозначно не рекомендую цю контору .
Відгук видалю , або зміню , в... Читать отзыв
Найгірший магазин , який є.
В минулому році купувала холодильник . Обслуговування - рівень плінтус. Втюхали гарантію . Гарантію оформляли , схоже люди без шкільної освіти. Все не правильно. Без підписів і печаток. І ТД.
До чого я веду. Я однозначно не рекомендую цю контору .
Відгук видалю , або зміню , в тому випадку , коли повернуть кошти .
Достоинства:
  1. Немає
Недостатки:
  1. Суцільний мінус

Разводняк по страховке

Гость Гость 2 января, 2023 год
Брала телефон 31 декабря 2020 год осталась и договор и брошюра и карточка той страховки!! И с памятью пока все в порядке не смотря на войну ,были условия что по окончанию страхового стажа можете прийти и оплатить картой 100 проц любой товар у нас
Я звоню оператору 30 декабря уточнить опять условия по карточке и какой товар я могу... Читать отзыв
Брала телефон 31 декабря 2020 год осталась и договор и брошюра и карточка той страховки!! И с памятью пока все в порядке не смотря на войну ,были условия что по окончанию страхового стажа можете прийти и оплатить картой 100 проц любой товар у нас
Я звоню оператору 30 декабря уточнить опять условия по карточке и какой товар я могу взять как оплатить? Ответ: в теч 1 мес (в нашем случае это январь)оплатить только 50% !!! От любого выбранного товара ,но это ещё не всё☝️!! я выбрала товар уточнила ещё раз у оператора и мы посчитали мне оставалось оплатить не так уж и много ,но прийдя в магазин сегодня 2 декабря мой товар почему-то подорожал аж на целую тысячу грн !!!
То что я покрою страховкой??? какой товар ??? Любой??? я смотрю на другие сайты не выходя из магазина из вашего не поднимали другие магазы цены!! Вы ж аферисты цены за ночь взвинтили и не мало!!!,я честно сказала ,уходя ,последний раз я тут и я не ваш клиент нае@ батели

Жахливе відношення до покупців!!!

Христина Христина 24 декабря, 2022 год
2 роки тому купляла телефон, в додаток запропонували послугу страхування і якщо я нею не скористаюсь протягом 2ох років, то зможу оплатити до 100% вартості товару, а тепер виявляється, щоб використати ці кошти мені потрібно купити товар на суму вдвічі більшу, за суму страхування. Тобто купити товар на суму 8000, і з них оплатити 4000 страхови коштами.
НІКОМУ НЕ РЕКОМЕНДУЮ... Читать отзыв
2 роки тому купляла телефон, в додаток запропонували послугу страхування і якщо я нею не скористаюсь протягом 2ох років, то зможу оплатити до 100% вартості товару, а тепер виявляється, щоб використати ці кошти мені потрібно купити товар на суму вдвічі більшу, за суму страхування. Тобто купити товар на суму 8000, і з них оплатити 4000 страхови коштами.
НІКОМУ НЕ РЕКОМЕНДУЮ ДАНИЙ МАГАЗИН!!!!!
Якщо продовжуватимете таку політику, то незабаром залишеться без клієнтів, чому я буду безумовно рада, бо на це ви заслуговуєте!!!!
Достоинства:
  1. Немає
Недостатки:
  1. Шахраї

Экстрасервис,

Татьяна Татьяна 6 июля, 2022 год
Купила пылесос "Ровента" аккумуляторный за 15000 гр.. Впарили экстра сервис сказали ,что все проблемы в течении двух лет решает ,эта страховка. . Пришло время обратится в "Мастер сервис" ,через полтора года, оказывается что на механические поломки страховка не действует .Менеджеры "эксперты" бросают трубки ,отказываются оформлять заявку, а в придачу ко всему еще и врут.
Достоинства:
  1. большой ноль
Недостатки:
  1. сплошные

Нікому не рекомендую!

Anna657f@gmail.com [email protected] 24 июня, 2022 год
Купляла телефон в розстрочку, і запропонували взяти цю послугу Мастер Серсів - яка коштує 4200 грн! Мене запевняв не один продавець включно дівчини яка оформляла кредит - що після завершення строку дії, при умові, якщо я не скористаюсь послугою сервісу - я зможу на ці кошти взяти продукції в мережі Фокстрот! І це покриває 100% вартості ! На чому було... Читать отзыв Купляла телефон в розстрочку, і запропонували взяти цю послугу Мастер Серсів - яка коштує 4200 грн! Мене запевняв не один продавець включно дівчини яка оформляла кредит - що після завершення строку дії, при умові, якщо я не скористаюсь послугою сервісу - я зможу на ці кошти взяти продукції в мережі Фокстрот! І це покриває 100% вартості ! На чому було наголошено не 1 раз і я перепитувала це також не 1 раз! Що доплачувати НІЧОГО НЕ ПОТРІБНО!

Прийшов час, і я налаштована взяти продукції на 4000 грн - і що виявляється ??! Це лише знижка 50% Тобто мені потрібно доплатити ще 4000 грн!

Фокстрот - ваш персонал - ШАХРАЇ!!!!!
Не знаю, чи це політика вашої мережі (судячи по відгуках я не перша), чи ваші продавці самостійно вирішили дурити людей, за для відсотку в з/п - Але я ЧІТКО впевнена, що відповідальність ви повинні нести!!!

НІКОМУ не раджу, цю послугу !!!
А своєї правди, я ще доб’юсь!!!

Дуже незадоволена роботою сервісного центру Фокстрот.

Гость Гость 20 июня, 2022 год
Дуже незадоволена роботою сервісного центру. Ось уже майже пів року я неможу забрати з ремонту свою мультиварку скороварку, яку здала в ремонт по гарантії 26.01.2022р.Отримала повідомлення від майстерні де ремонтувалась мультиварка -скороварка 23.02.22р. про те що моя техніка відремонтована і я маю чекати дзвінка або повідомлення від магазину куди здавала щоб її отримати. Але розпочалась війна. Магазин виїхали з... Читать отзыв Дуже незадоволена роботою сервісного центру. Ось уже майже пів року я неможу забрати з ремонту свою мультиварку скороварку, яку здала в ремонт по гарантії 26.01.2022р.Отримала повідомлення від майстерні де ремонтувалась мультиварка -скороварка 23.02.22р. про те що моя техніка відремонтована і я маю чекати дзвінка або повідомлення від магазину куди здавала щоб її отримати. Але розпочалась війна. Магазин виїхали з того приміщення де він був і відповідно я немала куди звертатись. В 23-25 травня я звернулась до сервісного центру з проханням допомого, щоб мені повернили мультиварку - скороварку. Було кілька дзвінків , де повідомлялось що мені на даний час не можуть доставити мультиварку - скороварку і щоб я чекала дзвінка. І ось пройшов майже місяць до цього часу ні слуху про мою техніку. Сьогодні 20.06.2022р . я знову зателефонувала в сервісний центр відповідь була таж чекайте ми уточнюємо у нас не було пального тому ми і не доставили вам техніку? У мене запитання скільки чекати і чи колись знайдеться моя побутова техніка чи війна все спише? Я дуже незадоволена вашою роботою та роботою ваших операторів які грубо розмовляють з клієнтами. Сором вам та вашій службі.
Достоинства:
  1. Немаю
Недостатки:
  1. Повністю робота вашого сервісного центру це великий жирний мінусз

Шахраї іншого слова не скажеш !!!!

Світлана Світлана 12 мая, 2022 год
Купувала техніку 2 роки тому, вбухали єкстра сервіс, запевняючи що через 2 роки можна буде придбати товар в ПІВ ціни від його вартості…, але через 2 роки коли я прийшла купувати товар то все виявилось не так. Купувала 12.05.2022 року техніку у них, аби використати цю прекрасну «систему знижок», на касі чек не видали, приходжу додому рахую і розумію що... Читать отзыв Купувала техніку 2 роки тому, вбухали єкстра сервіс, запевняючи що через 2 роки можна буде придбати товар в ПІВ ціни від його вартості…, але через 2 роки коли я прийшла купувати товар то все виявилось не так. Купувала 12.05.2022 року техніку у них, аби використати цю прекрасну «систему знижок», на касі чек не видали, приходжу додому рахую і розумію що мене жорстоко обдурили, вписали в чек знову цю систему єкстра, хоча консультат запевняла мене в тому що вона йде в подарунок і платити за неї не треба. Плюсів взагалі в магазина немає ніяких, просто жах, нікому не раджу ходити до даного магазину, ні друзям ні ворогам, а вибір за Вами.

Лохотрон, кидалово

Гость Гость 26 декабря, 2021 год
Покупал смартфон с этой услугой два года назад, сказали, что по истечении срока экстра сервиса я смогу вернуть эти деньги, сегодня позвонил на гарячую линию и мне сказали, что эта сумма войдёт в оплату покупки товара, который должен стоить в два раза больше этой страховочной суммы, какая страна, такие и услуги

Не рекомендую

Гость Гость 22 декабря, 2021 год
Мастер на месте, через год после покупки холодильника ,долго мямлил,что это не гарантийный случай,когда обнаружил,что холодильник не морозит. Страховка покупалась на 3 года за 1599. После замены заслонки взял 1600 грн. Прошел год,холодильник снова не морозит и сейчас только мы выяснили,что год назад с нас незаконно взяли деньги.Это был,оказывается, гарантийный случай. Но,так как нет подтверждения ( в квартире... Читать отзыв Мастер на месте, через год после покупки холодильника ,долго мямлил,что это не гарантийный случай,когда обнаружил,что холодильник не морозит. Страховка покупалась на 3 года за 1599. После замены заслонки взял 1600 грн. Прошел год,холодильник снова не морозит и сейчас только мы выяснили,что год назад с нас незаконно взяли деньги.Это был,оказывается, гарантийный случай. Но,так как нет подтверждения ( в квартире нет камер),нас обвинили в обмане. Проверяйте документы,когда вам горе-мастера дают их после ремонта. Нам дали акт ,где нет фамилии мастера,нет даты и нет суммы. Вывод: за своих сотрудников компания не несёт ответственности. И ещё,уверенна,что все там повязаны одной ниточкой,где цель одна: взять деньги с покупателей и любыми путями не возвращать их ,даже если этого требует закон. Одни продают некачественный товар,другие не хотят чинить бесплатно,третьи перекладывают все на производителя. Страна мошенников.

Развод на дополнительные деньги.

Юрий Юрий 22 декабря, 2021 год
Покупал холодильник в 2018 году за 17000 пытались впарить страховку. Отказывался. Когда узнали, что в рассрочку продавец заявил что этот холодильник новой модели, его в рассрочку взять не получится, но если я оформлю страховку то можно! Страховка на 2399грн. Сказал, что через 3 года мне надо прийти в магазин и предоставить чек и карту страховки, мне вернут деньги но только... Читать отзыв Покупал холодильник в 2018 году за 17000 пытались впарить страховку. Отказывался. Когда узнали, что в рассрочку продавец заявил что этот холодильник новой модели, его в рассрочку взять не получится, но если я оформлю страховку то можно! Страховка на 2399грн. Сказал, что через 3 года мне надо прийти в магазин и предоставить чек и карту страховки, мне вернут деньги но только на покупку другой техники. Я переспросил сколько вернут, и что я за них могу оплатить. Сказал вернут 2399грн и оплатить можно будет любой товар в полном объеме. Вот спустя 3года я иду в магазин, проверяют мою страховку и говорят, да время пришло. у вас есть срок до 20 января 2022 года потратить. Но вы можете оплатить только 50% товара. 50? мне говорили 100% в полном объеме. Нет говорит только 50 мы уже 17 лет так работаем. И кто вам там говорил мы не знаем. И вы стоимость товара по первому ценнику не по 2му который со скидками идет. Что за развод??? Я говорю в магазине ***** я покупал телефон, страховал его на 1000грн, через год мне вернули 1000грн бонусами и я купил жене за них сковороду за 1091, которая была со скидками распродажи, почему там можно на скидочный товар оплачивать со 100%, а у вас нет? Мы всегда так работаем!!! ответ продавца. Мне пришлось выбирать товара на 4800грн и доплачивать незапланированных 2400ргн. Я прилично покупал техники в фокстроте раньше. Теперь буду обходить стороной. Спасибо продавцу который впарил эту страховку, или магазину который судя по отзывам обучает продавцов этому делу.

Экстрасервис, развод

Мирон Мирон 16 декабря, 2021 год
Покупал моб. телефон, впарили экстрасервис на 1599. Хотел отоварить, присмотрел електрогриль, он в черную пятницу стоил 5999, ответ продавца меня убил полностью:
тоисть, если мне просто купить гриль надо заплатить 5999, а при отоваривание по програме екстрасервис, считаеться от первой цены, первая цена 9199, тоисть надо отдать екстрасервис и домлатить еще 7600 грн.
Скажите уважаемые представители компании Фокстрот, где Ваша... Читать отзыв
Покупал моб. телефон, впарили экстрасервис на 1599. Хотел отоварить, присмотрел електрогриль, он в черную пятницу стоил 5999, ответ продавца меня убил полностью:
тоисть, если мне просто купить гриль надо заплатить 5999, а при отоваривание по програме екстрасервис, считаеться от первой цены, первая цена 9199, тоисть надо отдать екстрасервис и домлатить еще 7600 грн.
Скажите уважаемые представители компании Фокстрот, где Ваша логика, ведь 1599 грн. я Вам уже заплатил. Не советую никому покупать этот сервис!!!
Фокстрот Ответ представителя Фокстрот 19 декабря, 2021 год
Добрий день! Приносимо щирі вибачення за непорозуміння. Для того, щоб ми мали змогу розібратися в даній ситуації та допомогти, прохання направити це звернення на адресу [email protected] та вкажіть Ваш контактний номер телефону для зворотного зв'язку.

З повагою, Ірина
Фахівець по роботі з відгуків клієнтів
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353

Факстро разводит своих клиентов

Александр Александр 10 декабря, 2021 год
Купил стиральную машинку почти за 15000 грив. Впарили екстро сервис сказали прийти через два года . Пришли через два года собрался консилиум из персонала смотрели по компьютеру сказали рано пришли вам на следующей год и даже на бумажке этой написали период когда прийти . Приходим в назначенное число смотрят опять весь консилиум и в один голос говорят что нам нужно... Читать отзыв Купил стиральную машинку почти за 15000 грив. Впарили екстро сервис сказали прийти через два года . Пришли через два года собрался консилиум из персонала смотрели по компьютеру сказали рано пришли вам на следующей год и даже на бумажке этой написали период когда прийти . Приходим в назначенное число смотрят опять весь консилиум и в один голос говорят что нам нужно было прийти год назад. Звоню в поддержку клиентов заявку приняли . Перезвонили и ответ один нечем помочь не можем записей с камер нету
Фокстрот Ответ представителя Фокстрот 15 декабря, 2021 год
Добрий день! Приносимо щирі вибачення за непорозуміння. Для того, щоб ми мали змогу розібратися в даній ситуації та допомогти, прохання направити це звернення на адресу [email protected] та вкажіть Ваш контактний номер телефону для зворотного зв'язку.

З повагою, Ірина
Фахівець по роботі з відгуків клієнтів
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353

Це жах! Обман і все.

Гость Гость 10 декабря, 2021 год
Придбали стіральну машину с сушкою не дешеву і взяли Сервіс Фокстрот. Прийшов майстер сказав просто тех. огляд. Ні чого не міняв і зовсім ні чого не робив. Зато відмітили що це був нібе ремонт. І тепер ні гроші не вернути і ремонта не було ні перевірки нормальної не зробив. Дуже розчарована, хоча завжди робили покупки тільки в Фокстрот. Тепер... Читать отзыв Придбали стіральну машину с сушкою не дешеву і взяли Сервіс Фокстрот. Прийшов майстер сказав просто тех. огляд. Ні чого не міняв і зовсім ні чого не робив. Зато відмітили що це був нібе ремонт. І тепер ні гроші не вернути і ремонта не було ні перевірки нормальної не зробив. Дуже розчарована, хоча завжди робили покупки тільки в Фокстрот. Тепер ні кому не раджу з ними зв’язуватись. Це не відповідально.
Фокстрот Ответ представителя Фокстрот 15 декабря, 2021 год
Добрий день! Приносимо щирі вибачення за непорозуміння. Для того, щоб ми мали змогу розібратися в даній ситуації та допомогти, прохання направити це звернення на адресу [email protected] та вкажіть Ваш контактний номер телефону для зворотного зв'язку.

З повагою, Ірина
Фахівець по роботі з відгуків клієнтів
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353

Страховка - это обман

Гость Гость 24 ноября, 2021 год
Купили стиральную машину и мультиварку в 24.11.2018 году. Впарили Страховий плаіж "Мастер Сервіс" на 3 года. Сегодня его действие заканчивается. Продавец обещал, что по истечении срока, деньги можно будет использовать в счет приобретения последующей покупки, а это не много ни мало 1599 грн.!!! Вот сегодня было отказано в возмещении, потому что нету "желтой карточки", якобы выданной в момент приобретения товара.
Читать отзыв
Купили стиральную машину и мультиварку в 24.11.2018 году. Впарили Страховий плаіж "Мастер Сервіс" на 3 года. Сегодня его действие заканчивается. Продавец обещал, что по истечении срока, деньги можно будет использовать в счет приобретения последующей покупки, а это не много ни мало 1599 грн.!!! Вот сегодня было отказано в возмещении, потому что нету "желтой карточки", якобы выданной в момент приобретения товара.
Оплата страховки подтверждена оригинальным чеком с магазина. Карточки нет (на руки не выдали) и поэтому отказ в возмещении. Позвонили в службу поддержки и они отказали! Уважаемые, это не паспорт, не права!!!!! Это всего лишь ЖЕЛТЫЙ ПЛАСТИК, не имеющий НИКАКОЙ ЮРИДИЧЕСКОЙ СИЛЫ!!!!!Хватит обманывать покупателей!
Недостатки:
  1. - Обманывают клиентов
  2. - Возврат страховки не работает
Фокстрот Ответ представителя Фокстрот 15 декабря, 2021 год
Добрий день! Приносимо щирі вибачення за непорозуміння. Для того, щоб ми мали змогу розібратися в даній ситуації та допомогти, просимо направити це звернення на адресу [email protected] та вкажіть Ваш контактний номер телефону для зворотного зв'язку.

З повагою, Ірина
Фахівець по роботі з відгуків клієнтів
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353
Экстра Сервис Фокстрот
МастерСервис – это целый комплекс дополнительных услуг сервисного обслуживания (диагностика, профилактические работы и ремонт) техники, которая была приобретена в сети Фокстрот, а также страхование от ее поломки в негарантийных случаях, таких как: падение техники, механические повреждения, залитие техники жидкостью, перепады напряжения.

Рейтинг 1.8 из 5 на основании 230 отзывов
Сервисные центры
Сервисный центр "Эпос"
Сервисный центр "Эпос"

Рейтинг: 2.3
60 отзывов
Сервисный центр Солярис
Сервисный центр Солярис

Рейтинг: 4.4
705 отзывов
МастерФон
МастерФон

Рейтинг: 4.9
892 отзыва
Firstservice Киев
Firstservice Киев

Рейтинг: 3.9
63 отзыва
F1Center
F1Center

Рейтинг: 3.9
729 отзывов
Техномурчик
Техномурчик

Рейтинг: 3.9
25 отзывов
Ромсат-сервис
Ромсат-сервис

Рейтинг: 4.3
194 отзыва
Единый сервис Украина
Единый сервис Украина

Рейтинг: 4.7
245 отзывов
Сервисный центр KROK-TTC
Сервисный центр KROK-TTC

Рейтинг: 4
485 отзывов
ITech Service
ITech Service

Рейтинг: 4.9
206 отзывов