Экстра Сервис Фокстрот
МастерСервис – это целый комплекс дополнительных услуг сервисного обслуживания (диагностика, профилактические работы и ремонт) техники, которая была приобретена в сети Фокстрот, а также страхование от ее поломки в негарантийных случаях, таких как: падение техники, механические повреждения, залитие техники жидкостью, перепады напряжения.
Рейтинг 1.8 из 5 на основании 230 отзывов
Сервисные центры
не надають послуги вказані на сайті, жахливий зворотній зв'язок
І мені "впарили" так щей ОБМАНОМ
Стандартна СХЕМА: згадала я про дану страхівку (саме коли обирала наступну покупку в даному магазині). І що... Пішло поїхало 30 днів, 50% і т.д Притому, що при покупці цього всього, не звучало з вуст консультанта ЗОВСІМ❗якби мені це казали, я б на це НЕ погодилась (оскільки вважаю що оці всі терміни,... Читать отзыв Ніколи сюди ні ногою, покупці повчіться на наших ПОМИЛКАХ❗
Стандартна СХЕМА: згадала я про дану страхівку (саме коли обирала наступну покупку в даному магазині). І що... Пішло поїхало 30 днів, 50% і т.д Притому, що при покупці цього всього, не звучало з вуст консультанта ЗОВСІМ❗якби мені це казали, я б на це НЕ погодилась (оскільки вважаю що оці всі терміни, відсотки і т.д то для дуже пунктуальних та відповідальних, а це не про мене) ЯК ВПАРИЛИ🤦? "Ну у вас МАЛЕНЬКА ДИТИНА❗❗❗ раптом розіб'є скляні двері, то по даній страхівці, їх замінять🤔А якщо термін її дії вийде, ви без проблем зможете ОТОВАРИТИ. Жодних 50 % 30 днів НІЧОГО такого вони не говорять❗❗❗
І ні я не оглохла, і в мене проблеми з пам'яттю, лише у датах якщо що🙄
Сума страхівки 2799грн,2799 це не 200!!! Це гроші ( а в даній ситуації, це щей "ПРИНЦИПОВО" гроші)
Менше з тим. Менеджери то заходять в чат, то виходять там не поймеш головне 5 тицяй🤦для рейтингу. Скаргу на те що дану послугу мені впарили брехнею, звичайно не прийняли🤦цитую: НЕМАЄ ПІДСТАВ для СКАРГИ(менеджер). Так так те що вони брехуни то не підстава якби що❗❗❗
ОБРАЗЛИВО, ГИДКО, та СОРОМНО (сором лише від того, що одного разу туди зайшла, робила покупки, так щей радила рідним, котрі теж не раз там отоварювались, оскільки була поруч, бо ж це ФОКСТРОТ 🤦)
На питання:де СПОВІЩЕННЯ про ЗАКІНЧЕННЯ терміну страхівки?
Ой вибачайте СПОВІЩЕНЬ НЕМАЄ🤗(менеджер)
Як сповіщення про чарівну сковорідку за 100000000 грн, то в них є, купи одну єрунду за ціною двох з 50 %знижкою, то в них є❗❗❗(все розуміється маркетинг, і ніколи б цим не докоряла, якби не сьогоднішній день)
А те що ти ВТРАТИШ скоро свої 2799 то НЕМА "ВИБАЧТЕ".
Ну Фокстрот тепер і ви мене "ВИБАЧАЙТЕ🤗" за даний коментар. (Шкода не зайшла сюди раніше, щоб почитати про "задоволених" клієнтів)
Зворотнього зв'язку, мені не потрібно "ДОСТАТНЬО",я спілкувалась з вашими працівниками, ви всі однотипні, і стандартні.
Більше жодного позитивного відгуку, про вашу мережу нікому і ніколи❗
Соромно вам? Та ну ні, тож зрозуміло😂 В іншому випадку, ви би дорожили, та працювали над репутацією.
Екстра сервіс- розвод
ФОКСТРОТ, МОЖЕ НЕОБХІДНО ПОПЕРЕДЖАТИ ПРО ЦЕ? ХОЧА Б НАДІСЛАЛИ ПОВІДОМЛЕННЯ, ЩО Є ЛИШЕ 1 МІСЯЦЬ У КЛІЕНТА!!!!
Жахливий сервіс і витраченні гроші, нікому не раджу користуватись цим сервісом і цим магазином в цілому!!
Жах нічого не купляйте
Обманщики подлые
Магазин аферистів
Прислали телевизор с заводским браком
Єкстра Сервіс це развод !!!
Не ведіться на додаткову гарантію. Це все обман. Розлючена.
Майстер сервіс і фокстрот
Жахливий підхід до клієнтів, це... Читать отзыв В жовтні 2021р купували ноутбук і майстер сервіс на 2 роки, прийшов час отоварити- а мені кажуть, що немає пластикової картки- отоварити неможливо. Хоча мені ніяку картку не давали в ніякий договір не давали. Тільки чеки і все! В особистому кабінеті навіть покупки цієї в мене немає, хоча в них там по базі десь є.
Жахливий підхід до клієнтів, це розводняк для людей, вони дурять, а потім через 2 роки роблять з вас дурного, типу це ви десь загубили чи таке неможливо. Хоча я все зберігаю, сума в 2650грн просто втрачена. Тупо , що по базі все є і чек є, а вони кажуть неможливо! Ніколи більше туди не повернуся!
Жахливий персонал
Жахливий сервіс!
Працівники магазину роблять усе можливо, щоб продати клієнту послугу, а коли справа доходить до СЦ, то сервіс закінчується.
Особисто пропонувала клієнтам ЕкстраСервіс під час роботи у Фокстрот, а коли зіткнулась сама, то не заздрю тим, кому він теж знадобився.
Два тижня очікування на майстра ( до речі, не компетентний та змусив літню жінку пересувати холодильник самостійно і ще... Читать отзыв Жахливий сервіс!
Працівники магазину роблять усе можливо, щоб продати клієнту послугу, а коли справа доходить до СЦ, то сервіс закінчується.
Особисто пропонувала клієнтам ЕкстраСервіс під час роботи у Фокстрот, а коли зіткнулась сама, то не заздрю тим, кому він теж знадобився.
Два тижня очікування на майстра ( до речі, не компетентний та змусив літню жінку пересувати холодильник самостійно і ще тиждень сервіс направляв іншого)
Вже три тижні очікуємо на водія, який має забрати прилад, бо на весь Київ у них одне авто!!!
Два місяці до закінчення гарантійного терміну, то сервіс, вочевидь, вирішив дотягнути до кінця, щоб не виконувати своїх обовʼязків.
Це сором для такої великої компанії!
Отказались везти товар который доступен с заказом на магазин.
Безвідповідальні!!!! Шахраї!!!!
Не рекомендую!
Не рекомендую здавати товар по гарантії.
Жахливе відношення
В минулому році купувала холодильник . Обслуговування - рівень плінтус. Втюхали гарантію . Гарантію оформляли , схоже люди без шкільної освіти. Все не правильно. Без підписів і печаток. І ТД.
До чого я веду. Я однозначно не рекомендую цю контору .
Відгук видалю , або зміню , в... Читать отзыв Найгірший магазин , який є.
В минулому році купувала холодильник . Обслуговування - рівень плінтус. Втюхали гарантію . Гарантію оформляли , схоже люди без шкільної освіти. Все не правильно. Без підписів і печаток. І ТД.
До чого я веду. Я однозначно не рекомендую цю контору .
Відгук видалю , або зміню , в тому випадку , коли повернуть кошти .
Разводняк по страховке
Я звоню оператору 30 декабря уточнить опять условия по карточке и какой товар я могу... Читать отзыв Брала телефон 31 декабря 2020 год осталась и договор и брошюра и карточка той страховки!! И с памятью пока все в порядке не смотря на войну ,были условия что по окончанию страхового стажа можете прийти и оплатить картой 100 проц любой товар у нас
Я звоню оператору 30 декабря уточнить опять условия по карточке и какой товар я могу взять как оплатить? Ответ: в теч 1 мес (в нашем случае это январь)оплатить только 50% !!! От любого выбранного товара ,но это ещё не всё☝️!! я выбрала товар уточнила ещё раз у оператора и мы посчитали мне оставалось оплатить не так уж и много ,но прийдя в магазин сегодня 2 декабря мой товар почему-то подорожал аж на целую тысячу грн !!!
То что я покрою страховкой??? какой товар ??? Любой??? я смотрю на другие сайты не выходя из магазина из вашего не поднимали другие магазы цены!! Вы ж аферисты цены за ночь взвинтили и не мало!!!,я честно сказала ,уходя ,последний раз я тут и я не ваш клиент нае@ батели
Жахливе відношення до покупців!!!
НІКОМУ НЕ РЕКОМЕНДУЮ... Читать отзыв 2 роки тому купляла телефон, в додаток запропонували послугу страхування і якщо я нею не скористаюсь протягом 2ох років, то зможу оплатити до 100% вартості товару, а тепер виявляється, щоб використати ці кошти мені потрібно купити товар на суму вдвічі більшу, за суму страхування. Тобто купити товар на суму 8000, і з них оплатити 4000 страхови коштами.
НІКОМУ НЕ РЕКОМЕНДУЮ ДАНИЙ МАГАЗИН!!!!!
Якщо продовжуватимете таку політику, то незабаром залишеться без клієнтів, чому я буду безумовно рада, бо на це ви заслуговуєте!!!!
Экстрасервис,
Нікому не рекомендую!
Прийшов час, і я налаштована взяти продукції на 4000 грн - і що виявляється ??! Це лише знижка 50% Тобто мені потрібно доплатити ще 4000 грн!
Фокстрот - ваш персонал - ШАХРАЇ!!!!!
Не знаю, чи це політика вашої мережі (судячи по відгуках я не перша), чи ваші продавці самостійно вирішили дурити людей, за для відсотку в з/п - Але я ЧІТКО впевнена, що відповідальність ви повинні нести!!!
НІКОМУ не раджу, цю послугу !!!
А своєї правди, я ще доб’юсь!!!
Дуже незадоволена роботою сервісного центру Фокстрот.
Шахраї іншого слова не скажеш !!!!
Лохотрон, кидалово
Не рекомендую
Развод на дополнительные деньги.
Экстрасервис, развод
тоисть, если мне просто купить гриль надо заплатить 5999, а при отоваривание по програме екстрасервис, считаеться от первой цены, первая цена 9199, тоисть надо отдать екстрасервис и домлатить еще 7600 грн.
Скажите уважаемые представители компании Фокстрот, где Ваша... Читать отзыв Покупал моб. телефон, впарили экстрасервис на 1599. Хотел отоварить, присмотрел електрогриль, он в черную пятницу стоил 5999, ответ продавца меня убил полностью:
тоисть, если мне просто купить гриль надо заплатить 5999, а при отоваривание по програме екстрасервис, считаеться от первой цены, первая цена 9199, тоисть надо отдать екстрасервис и домлатить еще 7600 грн.
Скажите уважаемые представители компании Фокстрот, где Ваша логика, ведь 1599 грн. я Вам уже заплатил. Не советую никому покупать этот сервис!!!
З повагою, Ірина
Фахівець по роботі з відгуків клієнтів
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353
Факстро разводит своих клиентов
З повагою, Ірина
Фахівець по роботі з відгуків клієнтів
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353
Це жах! Обман і все.
З повагою, Ірина
Фахівець по роботі з відгуків клієнтів
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353
Страховка - это обман
Читать отзыв Купили стиральную машину и мультиварку в 24.11.2018 году. Впарили Страховий плаіж "Мастер Сервіс" на 3 года. Сегодня его действие заканчивается. Продавец обещал, что по истечении срока, деньги можно будет использовать в счет приобретения последующей покупки, а это не много ни мало 1599 грн.!!! Вот сегодня было отказано в возмещении, потому что нету "желтой карточки", якобы выданной в момент приобретения товара.
Оплата страховки подтверждена оригинальным чеком с магазина. Карточки нет (на руки не выдали) и поэтому отказ в возмещении. Позвонили в службу поддержки и они отказали! Уважаемые, это не паспорт, не права!!!!! Это всего лишь ЖЕЛТЫЙ ПЛАСТИК, не имеющий НИКАКОЙ ЮРИДИЧЕСКОЙ СИЛЫ!!!!!Хватит обманывать покупателей!
З повагою, Ірина
Фахівець по роботі з відгуків клієнтів
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353