Тарас Отзыв написан 11 декабря, 2023 год49 просмотров
Добрий вечір, хотів написати скаргу на магазин по адресі м.Київ вул.Ореста Левицького 23. Здійснював покупку тавару 11.12.23 , на зміні був хлопець і дівчина, підійшов і спитав до кого звертатись, наче якось дали знати , що до дівчини, я до неї не підійшов, вона не привіталась, під час оплати спитав "можна інтернет замовлення оплатити готівкою і картою" і у відповідь почув "нє можна", я оплатив картою почав виходити, і зновуж таки не попрощалася, тай взагалі нічого не сказала. Обслуговування жахливе, таке враження , що я зайшов до когось в дім і цій людині я не сподобався, і сама моя присутність, викликає незадоволення чи ненависть. Скільки хожу по різним закладам , давно какого не бачив такого жахливого обслуговування.
Людям які елементарно не вміють працювати з людьми, не вміючи, просто продавати ліки (готовий продукт), таким місце в аптеці. Є роботи де не потрібна присутність людей, без прямих комунікацій з іншими людьми, де можна грубить колегам і ображати всіх кому не лінь, розважатись по повній. Грубіянам які грублять клієнтам плювати на репутацію компанії, а компаніям ні!!!)
Працюючи на компанію треба працювати як мінімум по шаблонам , де прописано як комунікувати з людьми, якщо людина і цього не може зробити, то вони точно не там працює. І повага до людей повинна бути як в аптеках так в магазинах, це база (розписав для особливих)
Фактично там продається просто готова продукція як в магазинах так і аптеках, порівняя цього максимально примітивне, примітивної людини. Бажаю навчатися і розвиватися, а не деградувати
Служба підтримки клієнтів дуже хоче з’ясувати деталі та допомогти Вам у вирішенні даної ситуації. Ваше звернення №758768. Ви можете з нами зв’язатися за номером 0-800-500-488, або написати нам на електронну адресу [email protected] для вирішення ситуації, що склалася. Номер Вашої заявки просимо повідомити при зверненні.
Дякуємо Вам, за можливість ставати кращими для наших клієнтів
Жахливе обслуговування - Отзывы об Аптека оптовых цен
отзыв
Комментарии к отзыву
Працюючи на компанію треба працювати як мінімум по шаблонам , де прописано як комунікувати з людьми, якщо людина і цього не може зробити, то вони точно не там працює. І повага до людей повинна бути як в аптеках так в магазинах, це база (розписав для особливих)
Фактично там продається просто готова продукція як в магазинах так і аптеках, порівняя цього максимально примітивне, примітивної людини. Бажаю навчатися і розвиватися, а не деградувати
Служба підтримки клієнтів дуже хоче з’ясувати деталі та допомогти Вам у вирішенні даної ситуації. Ваше звернення №758768. Ви можете з нами зв’язатися за номером 0-800-500-488, або написати нам на електронну адресу [email protected] для вирішення ситуації, що склалася. Номер Вашої заявки просимо повідомити при зверненні.
Дякуємо Вам, за можливість ставати кращими для наших клієнтів