Гость Отзыв написан 25 сентября, 2023 год33 просмотра
Доброго ранку, хочу залишити відгук, про аптеку оптових цін ,що на метро Шулявка. Провулок Берестейський 47 А. Привітні фармацевти, завжди підкажуть, допоможуть, але тільки одна зміна. А інша зміна -хамовиті нахали. Парять все що їм потрібно, а не те,що потрібно клієнтам. Коли 2 дівчинки на зміні ,приємно до них заходити, привітні усміхнені, а коли хлопчина і дівчина на зміні-то жахіття. Завжди не задоволені ні чим ,якщо шось не нравиться,посилають в іншу аптеку, а я не хочу в іншу хочу сюди. І заходити до аптеки стараюся, коли 2 привітні дівчинки на зміні. Побільше б таких фармацевтів. Дякую Вам дівчатка,за ваший не легкий труд. З повагою ваш постійний клієнт
Служба підтримки клієнтів дуже хоче з’ясувати деталі та допомогти Вам у вирішенні даної ситуації. Ваше звернення №632647. Ви можете з нами зв’язатися за номером 0-800-500-488, або написати нам на електронну адресу [email protected] для вирішення ситуації, що склалася. Номер Вашої заявки просимо повідомити при зверненні.
Дякуємо Вам, за можливість ставати кращими для наших клієнтів
Відгук про фармацевтів - Отзывы об Аптека оптовых цен
Привітні фармацевти, завжди підкажуть, допоможуть, але тільки одна зміна. А інша зміна -хамовиті нахали. Парять все що їм потрібно, а не те,що потрібно клієнтам.
Коли 2 дівчинки на зміні ,приємно до них заходити, привітні усміхнені, а коли хлопчина і дівчина на зміні-то жахіття. Завжди не задоволені ні чим ,якщо шось не нравиться,посилають в іншу аптеку, а я не хочу в іншу хочу сюди.
І заходити до аптеки стараюся, коли 2 привітні дівчинки на зміні.
Побільше б таких фармацевтів. Дякую Вам дівчатка,за ваший не легкий труд.
З повагою ваш постійний клієнт
отзыв
Комментарии к отзыву
Служба підтримки клієнтів дуже хоче з’ясувати деталі та допомогти Вам у вирішенні даної ситуації. Ваше звернення №632647. Ви можете з нами зв’язатися за номером 0-800-500-488, або написати нам на електронну адресу [email protected] для вирішення ситуації, що склалася. Номер Вашої заявки просимо повідомити при зверненні.
Дякуємо Вам, за можливість ставати кращими для наших клієнтів