Добрий день. Зранку зробила замовлення на сайті Tabletki.ua, отримала підтвердження з номером замовлення на Аптеку оптових цін за адресою вул. Сулеймана Стальського 22/10. Дуже сподівалась, що користуючись цією послугою, я можу розраховувати на те, що заброньований товар чекає на мене в обраному аптечному закладі протягом строку, вказаного під час резервування, так як позиціонує сервіс бронювання фармацевтичної продукції Tabletki.ua і цей час дорівнює 48 годин (!). Але не так сталося, як гадалося... Після роботи, т.т. пройшло максимум 10 годин, я зайшла забрати свій заказ. Але фармацевт довго шукала препарат, потім з'ясувала, що його купили протягом дня!!!??? В мене питання до адмістрації Аптеки оптових цін. Як це зрозуміти? ЗАБРОНЬОВАНИЙ товар у Вас продають за запитом? То навіщо тоді таке поняття як РЕЗЕРВ? Сайт Tabletki.ua створений для того, щоб покупець зміг забрати у зручний час в аптечному закладі лікарський засіб вже за відомою вартістю. А в такому випадку Ви просто непорядні по відношенню до клієнтів.
Служба підтримки клієнтів дуже хоче з’ясувати деталі та допомогти Вам у вирішенні даної ситуації. Ваше звернення №478236. Ви можете з нами зв’язатися за номером 0-800-500-488, або написати нам на електронну адресу [email protected] для вирішення ситуації, що склалася. Номер Вашої заявки просимо повідомити при зверненні.
Дякуємо Вам, за можливість ставати кращими для наших клієнтів
Мені цікаво, яким чином може бути вирішена саме моя ситуація, що склалась? Таблетки я купила в іншій аптеці (хоч вони і не у всіх аптеках є в наявності) і купувати цей препарат знов я не збираюсь.
Навіщо Ви пишете ці шаблонні відповіді? Ви змарнували мій час і зіпсували настрій. Дуже шкода, що працівники Вашого закладу не розуміють для чого створювався сайт Tabletki.ua, яким користуються дуже багато людей саме для того, щоб забронювати товар.
Неприємно здивована... - Отзывы об Аптека оптовых цен
Зранку зробила замовлення на сайті Tabletki.ua, отримала підтвердження з номером замовлення на Аптеку оптових цін за адресою вул. Сулеймана Стальського 22/10.
Дуже сподівалась, що користуючись цією послугою, я можу розраховувати на те, що заброньований товар чекає на мене в обраному аптечному закладі протягом строку, вказаного під час резервування, так як позиціонує сервіс бронювання фармацевтичної продукції Tabletki.ua і цей час дорівнює 48 годин (!).
Але не так сталося, як гадалося...
Після роботи, т.т. пройшло максимум 10 годин, я зайшла забрати свій заказ. Але фармацевт довго шукала препарат, потім з'ясувала, що його купили протягом дня!!!???
В мене питання до адмістрації Аптеки оптових цін. Як це зрозуміти? ЗАБРОНЬОВАНИЙ товар у Вас продають за запитом? То навіщо тоді таке поняття як РЕЗЕРВ? Сайт Tabletki.ua створений для того, щоб покупець зміг забрати у зручний час в аптечному закладі лікарський засіб вже за відомою вартістю. А в такому випадку Ви просто непорядні по відношенню до клієнтів.
отзыв
Комментарии к отзыву
Служба підтримки клієнтів дуже хоче з’ясувати деталі та допомогти Вам у вирішенні даної ситуації. Ваше звернення №478236. Ви можете з нами зв’язатися за номером 0-800-500-488, або написати нам на електронну адресу [email protected] для вирішення ситуації, що склалася. Номер Вашої заявки просимо повідомити при зверненні.
Дякуємо Вам, за можливість ставати кращими для наших клієнтів
Мені цікаво, яким чином може бути вирішена саме моя ситуація, що склалась? Таблетки я купила в іншій аптеці (хоч вони і не у всіх аптеках є в наявності) і купувати цей препарат знов я не збираюсь.
Навіщо Ви пишете ці шаблонні відповіді? Ви змарнували мій час і зіпсували настрій. Дуже шкода, що працівники Вашого закладу не розуміють для чого створювався сайт Tabletki.ua, яким користуються дуже багато людей саме для того, щоб забронювати товар.
Миру Вам.