Андрій Отзыв написан 4 июня, 2023 год13 просмотров
Був вчора у Переяславі, виїхав зі шпиталю за покупками. Коли очікував зворотній автобус, зайшов в аптеку на автовокзалі. Звернувся до фармацевта з запитанням: "У вас есть Ранитидин харьковский?" На шо фармацевт "буркнула" собі під ніс: "Дарницький" А я с паличкою ходжу, втомився та й попередні контузії дають знати про себе, глухуватий, тому почув тільки "Да" і заказав ліки. Фармацевт не показала попередньо, поклала до оплати ліки собі під рукою, де я їх не бачив, назвала ціну, я оплатив карткою. Після цього ліки поклали поряд с терміналом. А я, побачивши, що це не той товар висказав претензії. Після цього я псіханув, розвернувся і вийшов, не забравши товар. Навчіть будь ласка ваших дівчат нормально доносити інформацію до покупців, включаючи візуальну демонстрацію товарів". Також прохання навчити поваги до людей у формі, якою б мовою вони не розмовляли. Мені не шкода тих 60 грн, які я втратив, шкода нервів.
Служба підтримки клієнтів дуже хоче з’ясувати деталі та допомогти Вам у вирішенні даної ситуації. Ваше звернення №470734. Ви можете з нами зв’язатися за номером 0-800-500-488, або написати нам на електронну адресу [email protected] для вирішення ситуації, що склалася. Номер Вашої заявки просимо повідомити при зверненні.
Дякуємо Вам, за можливість ставати кращими для наших клієнтів
Навчіть фармацевтів спілкуватись з людьми - Отзывы об Аптека оптовых цен
Звернувся до фармацевта з запитанням: "У вас есть Ранитидин харьковский?" На шо фармацевт "буркнула" собі під ніс: "Дарницький"
А я с паличкою ходжу, втомився та й попередні контузії дають знати про себе, глухуватий, тому почув тільки "Да" і заказав ліки.
Фармацевт не показала попередньо, поклала до оплати ліки собі під рукою, де я їх не бачив, назвала ціну, я оплатив карткою. Після цього ліки поклали поряд с терміналом. А я, побачивши, що це не той товар висказав претензії. Після цього я псіханув, розвернувся і вийшов, не забравши товар. Навчіть будь ласка ваших дівчат нормально доносити інформацію до покупців, включаючи візуальну демонстрацію товарів".
Також прохання навчити поваги до людей у формі, якою б мовою вони не розмовляли. Мені не шкода тих 60 грн, які я втратив, шкода нервів.
отзыв
Комментарии к отзыву
Служба підтримки клієнтів дуже хоче з’ясувати деталі та допомогти Вам у вирішенні даної ситуації. Ваше звернення №470734. Ви можете з нами зв’язатися за номером 0-800-500-488, або написати нам на електронну адресу [email protected] для вирішення ситуації, що склалася. Номер Вашої заявки просимо повідомити при зверненні.
Дякуємо Вам, за можливість ставати кращими для наших клієнтів