EasyXpress
Отзывы о компании EasyXpress делают её одной из самых популярных и надежных в сфере доставки посылок из США. EasyXpress имеет свой офис в Киеве и в штате Делавэр, где и находится склад EasyXpress.com.ua. именно туда приходят все Ваши заказы, упаковываются и отправляются адресатам.
Доставка товаров из США
Втрата посилки .Кошти повертати не хотять даже якщо замовити послугу«Гарантування » - Отзывы о EasyXpress
Була заказана послуга «Гарантування».Доказував їм ,що посилку ви отримали,про що свідчать дані трек номеру,поверніть кошти так як я замовив цю послугу.Погодились тільки на 50% і то на баланс в їхньому кабінеті.Так,що подумайте чи звʼязуватись з цією недокомпанією.
отзыв
Комментарии к отзыву
Дякуємо за відгук.
Ми цінуємо, що ви знайшли час поділитися своїм досвідом.
Нам дуже прикро, що у вас склалося негативне враження про роботу нашого сервісу. Зі свого боку, ми щиро перепрошуємо за будь-які незручності, які могли виникнути.
На вашу електронну пошту ми повідомили, що було проведено інвентаризацію, а також внутрішнє розслідування щодо посилки.
Її не було доставлено на наш склад у США, на жаль.
Статус посилки вказує на те, що її було отримано кур'єром USPS у поштовому відділенні для здійснення подальшої доставки.
Наші працівники не здійснюють забір посилок із відділень.
Ви зіштовхнулись із ситуацією. коли USPS здійснили доставлення на іншу адресу, про що ми неодноразово розповідали у соціальних мережах та розсилках.
Такі ситуації трапляються час від часу через недбалість транспортних компаній в США.
На майбутнє, рекомендуємо користуватись іншою кур'єрською службою, для доставлення ваших посилок по США.
Ми писали скарги до головного офісу поштової служби USPS, викликали неодноразово інспектора, аби він зафіксував отримання нами посилок інших компаній. Уже декілька інспекторів обіцяли провести розслідування і т.д..
Писали скарги до поліції, але це було безрезультатно, оскільки ми не є отримувачем, якого вказано на посилці.
Ми цінуємо та поважаємо кожного нашого клієнта й намагаємось робити все можливе, щоб з нами було приємно мати справу. Зі свого боку, ми компенсували на ваш баланс у кабінеті 50% від задекларованої вартості, котрими ви змогли розрахуватися за доставлення іншої посилки.
Уточніть, будь ласка, чи відкрили ви розслідування на PayPal?
Дякуємо та очікуємо відповідь!