EasyXpress
Отзывы о компании EasyXpress делают её одной из самых популярных и надежных в сфере доставки посылок из США. EasyXpress имеет свой офис в Киеве и в штате Делавэр, где и находится склад EasyXpress.com.ua. именно туда приходят все Ваши заказы, упаковываются и отправляются адресатам.
Доставка товаров из США
EasyXpress не відповідає за підпис своїх працівників - Отзывы о EasyXpress
Якщо щось пішло "не так" - ви залишитесь ні з чим, оскільки компанія не визнає підпис своїх працівників на документах від поштової компанії.
Покупка на Амазон, доставка UPS. (500 usd)
в proof of delivery стоїть підпис працівника складу форвардера.
Форвардер запевняє, що посилку не отримував. В якості "доказу" прислав якесь відео на якому "не зафіксовано як сервіс UPS привозить пошту". При цьому так і не зміг пояснити, яким чином підпис працівника складу опинився на proof of delivery, якщо доставки від UPS не було.
По рекомендації форвардера відкрив claim в UPS, результат пошуку UPS відправив в Амазон.
В результаті Амазон "забанив" мій акаунт за спробу шахрайськіх дій, а саме спроби повернення коштів за отриманий товар, оскільки UPS "запевнив" Амазон, що посилка була (далі цитата)
"
However, after thoroughly researching the delivery of your order 113-хххх-ххх5869, UPS CARRIER confirmed that the shipment was delivered to your address in good condition.
Carrier:UPS
Tracking number:1Z6433W14265531167
"
Станом на зараз, форвардер не визнає своєї помилки, і пропонує відшкодування в розмірі 50% від вартості моєї покупки.
Але таке рішення мене не влаштовує, тому що
1. Стоїть підпис про отримання працівника компанії, - тобто згідно документів, представник форвардера отримав посилку.
2. Представник форвардера стверджує, що UPS сам проставив підпис співробітника форвардера, не виконавши при цьому доставку (це вже схоже на звинувачення в підробці підпису з боку UPS) - і якщо це дійсно так, то це проблема форвардера, і вона не має бути перекладена на мене.
З іншого, боку в мене намає жодного інструменту, документа, щоби виставити претензію UPS або Амазон, бо з їх точки зору - посилка була доставлена.
2 согласны
отзыв
Комментарии к отзыву
Публікувати свої контакти на сайті - не маю бажання. Якщо вкажете як з вами зв'язатись - пішіть.
Ми детально перевірили інформацію щодо пошуку вашої посилки.
Ми надали вам відео, що у зазначений час ми не отримували вантаж від UPS.
Також писали вам, що підпис про отримання працівники складу не ставлять. Підпис ставиться кур'єром в електронному вигляді.
Ви відкривали розслідування на сайті кур'єрської служби, результат якого ви також можете бачити, а не лише продавець з Амазон.
Максиме, будь ласка, надайте нам інформацію щодо розслідування від UPS, де вказано, що посилку все-таки було нам доставлено.
Оскільки по статусу розслідування зазначено, що пакунок не знайдено. Цю ж інформацію мав отримати й продавець.
Нам щиро прикро, що дана ситуація виникла у нашій співпраці.
В кейсі UPS було вказано, що результати розслідування вони направлять амазон, - відповідь амазон є в дописі.
Сентенція про, кур'єр сам ставить підпис мені не зрозуміла,
Ви зараз офіційно заявляєте що кур'єр UPS поставив підпис вашого працівника, не доставляючи посилку?? (ви ж стверджуєте, що доставки не було)?
На Proof of delivery стоїть підпис співробітника вашої компанії. То створіть вже ви кейс на UPS що їх кур'єри ставлять підписи ваших співробітників не доставляючи довар, тим більше і вас і "відео є, і підпис не мій піддроблений, а вашого співробітника"
При отриманні вантажу від UPS, ми одразу скануємо усі посилки, точно так робить і кур'єр.
У розслідуванні вказано, що посилка не знайдена, тобто її не було проскановано перед передачею. Підпис. що стоїть, це підпис, який ставить той же кур'єр, але на весь вантаж.
Скоріш за все посилку було некоректно доставлено.
Максиме, нам щиро неприємно, що дана ситуація виникла.
Але помилки нашої компанії у цій ситуації не має.
2. Амазон, вказав, що по результатам розслідування від UPS посилка була доставлена в належному стані, тому амазон вважає виконаними свої зобов'язання.
Стан справ такий, що я не можу вимагати відшкодування від Амазон, тому що згідно документів, які є в Амазон від UPS посилка доставлена.
Ви (компанія EasyXpress) не відповідаєте за підпис ваших працівників, - саме це є в стартовому повідомленні, і саме це, ви в черговий раз підтвердили...
Компанія Easyxpress по суті заявляє, що UPS піддробив підпис про вручення, але, чомусь не хоче/може зробити відповідний запрос до UPS, хоча має і підпис, який нібито працівник не ставив, і відео, що доставки не було взагалі.
І при цьому, компанія Easyxpress не може пояснити як з'явився підпис "який ставить кур'єр на весь вантаж", якщо
!!! згідно відео, яке предоставила компанія Easexpress доставки від UPS взагалі не було в указаний в декларації час !!!
Тобто згідно відео, взагалі не було доставки, зато є підпис під "міфічим усім вантажем", і це влаштовує компанію EasyeXpress.